فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ZOMEI / خانه ZOMEI

نگهدارنده دوربین برای سه پایه زومیی مدل Q666 برند ZOMEI

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سه پایه دوربین عکاسی زومیی مدل Q666 برند ZOMEI

 اگر می‌خواهید عکاسی حرفه‌ای انجام دهید، برای افزایش وضوح و کیفیت عکس‌های خود به‌ویژه در فضاهای تاریک به یک سه‌پایه نیاز دارید. تجهیزات عکاسی مانند فلاش و لنزهای مختلف دارای وزن بالا هستند و با استفاده از سه‌پایه می‌توان از تجهیزات سنگین عکاسی راحت‌تر استفاده کرد. زمانی که در طبیعت عکاسی می‌کنید داشتن سه‌پایه به گرفتن عکس‌های پانوراما و داشتن ترکیب‌بندی دقیق‌تر به شما کمک می‌کند. ارتفاع سه‌پایه از نکات مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. ارتفاع مناسب سه‌پایه از قوز کردن و ایجاد درد در گردن و کمر جلوگیری می‌کند. بهتر است سه‌پایه را به‌اندازه قدتان تنظیم کنید تا نیازی به خم‌شدن نداشته باشید. به دلیل تنوع سه‌پایه‌های دوربین ممکن است انتخاب یک سه‌پایه مناسب برای شما بسیار سخت باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های سه ‌پایه دوربین عکاسی زومیی مدل Q666 برند ZOMEI می‌پردازیم که یکی از سه‌پایه‌های محبوب در بین عکاسان است.

‌‌‌‌‌

معرفی ویژگی‌های سه پایه دوربین عکاسی زومیی مدل Q666 برند ZOMEI

  • پایه‌های این مدل را می‌توان تا 180 درجه به‌صورت وارونه و روی خود تا کرد؛ بنابراین حمل‌کردن آن بسیار آسان خواهد شد.
  • حداقل ارتفاع سه‌پایه 51 سانتی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 162 سانتی‌متر است. در حالت جمع‌شده ارتفاع سه‌پایه 36 سانتی‌متر خواهد بود. وزن سه پایه هم 1400 گرم است و به‌راحتی در کوله‌پشتی قرار می‌گیرد.
  • این سه‌پایه همراه با یک کیف به فروش می‌رسد که محافظت مناسب و حمل آسان در سفر، طبیعت و مکان‌های مختلف را فراهم می‌کند.
  • جنس آلومینیوم باکیفیت سه‌پایه استحکام عالی و درعین‌حال وزنی سبک را تضمین می‌کند.
  • این سه‌پایه دو‌منظوره است و با پیچاندن ستون مرکزی و پایه سه‌پایه به یک مونوپاد با ارتفاع 158 سانتی‌متر تبدیل می‌شود.
  • پایه‌های محکم و قوی سه‌پایه دارای قفل چرخشی جداگانه برای تنظیم ارتفاع چندگانه هستند. این ویژگی کم‌نظیر باعث راحتی کار در سطوح ناهموار می‌شود و می‌توان ارتفاع هر پایه را جداگانه تغییر داد.
  • هنگام شرایط جوی نامناسب می‌توانید به قلاب مرکزی سه‌پایه وزنه‌ای وصل کنید و با این کار از افتادن سه‌پایه جلوگیری کنید. با اضافه‌کردن وزنه به قلاب می‌توان از تجهیزات یا دوربین‌های سنگین‌تر هم استفاده کرد.
  • قفل نگهدارنده و پانل مجزای سه‌پایه، دوربین شما را در هر زاویه دلخواه محکم کرده و امکان حرکت در زوایای مختلف را فراهم می‌کند.
  • بال هد این سه‌پایه به طرز شگفت‌آوری بسیار محکم است و به‌راحتی تنظیم می‌شود. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد حرکات خود و دوربین را در زاویه‌های مختلف برای عکاسی پانوراما و سایر کاربردها تنظیم کنید.‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌

خرید سه پایه دوربین عکاسی زومیی مدل Q666 برند ZOMEI

 سه‌پایه ZOMEI مدل Q666 دارای استحکام و کیفیتی عالی است که نگرانی شما بابت افتادن تجهیزات عکاسی و دوربین را از بین می‌برد. این سه‌پایه به‌سادگی به یک مونوپاد تبدیل می‌شود و هر کدام از پایه‌ها دارای قابلیت تنظیم جداگانه هستند.  سه‌پایه دوربین عکاسی زومیی مدل Q666 بهترین ترکیب از نظر قیمت، اندازه و وزن است و حداکثر ارتفاع را برای نیازهای مختلف عکاسان فراهم می‌کند. با خرید این سه‌پایه از سایت قشم خرید تا سال‌ها از خرید سه‌پایه بی‌نیاز خواهید شد.

اگر تجربه استفاده از این سه‌پایه را داشته‌اید خوشحال می‌شویم تجربه خود را با ما در میان بگذارید. درصورتی‌که درباره این محصول سوالی دارید آن را در قسمت نظرات بنویسید؛ کارشناسان قشم خرید در اولین فرصت به پرسش شما پاسخ خواهند داد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TR-ZE-0012-BK
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم