فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ZOMEI / خانه ZOMEI

سه پایه دوربین زومیی کد Q100 برند ZOMEI

999,000 تومان
(1,071,888 تومان عدد)
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

نگاهی به سه پایه مدل Q100 برند Zomei

سه‌پایه‌ها مشکلات بسیاری از عکاسان را برطرف می‌کنند. حتی درصورتی که یوتیوبر باشید و کارتان جلوی دوربین باشد، یک سه‌پایه خوب، گزینه کاربردی و کاملا مناسبی خواهد بود. سه‌پایه Q100 با ارتفاع 519.9 میلی‌متری می‌تواند نتیجه مطلوبی به شما بدهد. این سه‌پایه به شما کمک می‌کند تا فیلم و عکس‌های خود را بدون لرزش و به‌صورت مناسب و حرفه‌ای بگیرید. این محصول یک ابزار قابل‌اعتماد برای کاربر است و می‌توانید دوربین یا تلفن همراه خود را به‌راحتی روی آن قرار دهید. حتی در شرایط جوی نامناسب هم با اتصال یک شی سنگین به سه‌‌پایه، خطری وسایل شما را تهدید نخواهد کرد. در ادامه، ویژگی‌های Q100 را بررسی کرده‌ایم و می‌توانید آن‌ها را مطالعه نمایید.

.

 

ویژگی‌های سه پایه دوربین Q100

  • سه پایه دوربین Q100 از برند Zomei تا حداکثر 519.9 میلی‌متر ارتفاع دارد و حداقل ارتفاع آن 299.7 میلی‌متر است.
  • سه پایه Q100 با وزن 0.8 کیلوگرمی، یک انتخاب عالی برای عکاسانی است که باید به‌سرعت بین مکان‌های مختلف حرکت کنند. همچنین اندازه تا‌شده آن، تنها 2 میلی‌متر است که در کوله شما به راحتی جا می‌شود.
  • نوع سر این محصول پن‌هد (Panhead) است. این هد یک دستگیره دارد که به شما امکان می‌دهد آن را به چپ یا راست، بالا یا پایین حرکت دهید. سر پن‌هد دارای ساختار محکمی است و به‌راحتی دچار اختلال نخواهد شد.
  • هد Panhead به‌گونه‌ای طراحی شده است که حرکت آن به بالا و پایین به‌صورت 180 درجه است و چرخش افقی آن 360 درجه می‌باشد.
  • جنس میله‌های این سه‌پایه از آلیاژ آلومینیوم می‌باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین قسمت بالای آن، از رزین ABS ساخته شده است.
  • در قسمت پایینی سه‌پایه Zomei Q100، قطعه‌ای که با زمین تماس دارد، کاملا ضد لغزش است و وقتی برروی ناهمواری قرار دارد، پایداری را تضمین می‌کند. این قطعات از جنس پلاستیک ABS هستند و به این راحتی‌ها خراب نخواهند شد.
  • شما می‌توانید سایز هر پایه این محصول را جداگانه تنظیم کنید. همچنین نوع قفل‌های آن گیره‌ایست و دارای ثبات بالایی است.
  • مدل Q100 دارای قسمتی می‌باشد که با چرخش آن می‌توانید به ارتفاع سه‌پایه اضافه کنید. همچنین دارای دسته‌ای است که باعث می‌شود به‌سرعت و به‌راحتی سر محصول را حرکت داده و از آن برای فیلم‌های ویدیویی خود یا دیگر کارها استفاده کرد.
  • قلابی در Q100 تعبیه شده است و در شرایطی که جو هوا طوفانی باشد، می‌توانید یک شی سنگین را به سه‌پایه وصل کنید تا ثابت بماند.
  • علاوه‌بر دوربین، شما می‌توانید تلفن همراه خود را برروی سه‌پایه قرار دهید و با آن به فیلم‌برداری و عکس‌برداری بپردازید.

.

خرید سه پایه دوربین Q100 از برند Zomei

تا اینجای کار، با ویژگی‌های سه‌پایه Q100 از برند Zomei آشنا شدید. با این اوصاف، یک سه‌پایه می‌تواند برای طبیعت‌گردها و اهالی تولیدمحتوای تصویری بسیار سودمند و کاربردی باشد. این محصول به‌راحتی در کیف شما جا می‌شود و می‌تواند همسفر سفرهایتان باشد. عکس‌ها و فیلم‌هایی که می‌خواهید بگیرید، با سه‌پایه Q100 به ثبات فوق‌العاده‌ای خواهند رسید و حتی دستانتان را هم درگیر نمی‌کند. همانطور که گفتیم، حتی اگر دوربین همراهتان نباشد هم می‌توانید تلفن همراه خود را به آن متصل کنید. اگر درباره این محصول سؤالی دارید می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا کارشناسان قشم‌خرید در اولین فرصت به آن پاسخ دهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TR-ZE-0007-BK
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم