فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ZOMEI / خانه ZOMEI

سه پایه دوربین زومیی کد Q111 Bk برند ZOMEI

ZoMei Q111 Portable Aluminum Alloy Camera Tripod with Quick Release Plate

ادامه مطلبShow less
1,809,000 تومان 1,919,000 تومان
(1,968,016 تومان عدد)
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

سه پایه دوربین مدل Q111 از برند Zomei

اگر ماجراجویید و اهل سفر، یا به عکاسی از مناظر و ثبت لحظات علاقه دارید، در کنار یک دوربین حرفه‌ای، به سه‌پایه‌ای نیاز دارید که حمل و جابجا کردنش چندان سخت نباشد. سه‌پایه Q111 پیشنهاد ما به شماست و با وزن کمی که دارد، کار را آسان کرده است. این محصول علاوه بر کاربردهایش در سفر، برای یوتیوبرها، عکاسان و فیلم‌برداران و استفاده روزمره هم مناسب است. مدل Q111 تا نزدیک 1.5 متر ارتفاع دارد و صحنه‌های بی‌نظیری به واسطه آن ثبت می‌شود. در ادامه این مطلب، می‌خواهیم از دیگر قابلیت‌های این سه‌پایه صحبت کنیم.

.

 

ویژگی‌های سه پایه دوربین مدل Q111

  • وزن سه‌پایه دوربین Q111 تنها 2 کیلوگرم است. در نتیجه برای حمل و نقل جز وسایل کاربردی به شمار می‌رود. با وجود وزن کمش، تا 5 کیلوگرم ظرفیت بار دارد.
  • حداقل ارتفاع در سه‌پایه Q111، برابر با 2 میلی‌متر و حداکثر ارتفاع در آن 1430میلی‌متر است که برای عکاسی یا فیلم‌برداری نتیجه مطلوبی ارائه می‌دهد.
  • این محصول بسیار کم‌جا است و در حالت تا شده تنها 490 میلی‌متر می‌باشد. این باعث می‌شود که به‌راحتی آن را با خود جابجا کنید.
  • سری به‌کار رفته در Zomei Q111، از نوع پن‌هد (Panhead) است. این هد دو حرکت اصلی را ارائه می‌دهد؛ یکی برای حرکت افقی و دیگری برای حرکت عمودی. حرکت افقی به عکاس این امکان را می‌دهد که دوربین را به آرامی به صورت 360 درجه از چپ به راست یا برعکس تکان دهد و حرکت عمودی باعث می‌شود دوربین 180 درجه به سمت بالا یا پایین خم شود.
  • در ستون مرکزی سه‌پایه، یک قفل دایره‌ای قرار دارد که باعث ثبات Q111 می‌شود و پایه‌های این محصول در حین حرکت جمع نخواهند شد.
  • علاوه‌براین که پایه‌ها هر کدام به دلخواه قابل تنظیم هستند، می‌توانید ارتفاع ستون مرکزی را نیز با استفاده از دسته چرخان تنظیم و آن را در ارتفاع دلخواه قفل کنید.
  • قفل‌ پایه‌های این محصول، به‌صورت گیره‌ای هستند و کاملا محکم می‌شوند. با استفاده از آن، امنیت دوربین یا سایر وسایل شما تضمین می‌شود.
  • جنس پایه‌ها در Q111 از آلیاژ آلومینیوم است و هد و قسمت بالایی سه‌پایه از رزین ABS می‌باشد.
  • نه‌تنها برای دوربین عکاسی یا فیلم‌برداری، بلکه بر روی این سه‌پایه می‌توانید تلفنهمراه یا حتی تلسکوپ‌های سبک وزن (تا 5 کیلوگرم) را قرار دهید.
  • باوجود سه‌پایه Q111، می‌توانید بدون هیچگونه دردسری عکس‌برداری را به سبک ماکرو انجام دهید. عکاسی ماکرو فرایندی است که در آن بخشی از جزئیات یا موارد نزدیک به هدف اصلی مورد توجه قرار می‌گیرد. علاوه‌براین، عکاسی پانوراما (تکنیکی از عکاسی که دیدی عریض‌تر از حد معمول از یک سوژه در اختیار بیننده قرار می‌گیرد) نیز امکان‌پذیر است.
  • سه پایه ZOMEi Q111 دارای یک کیف برای حمل آسان و راحت در سفرها می‌باشد.
  • این محصول برای دوربین‌های DLSR (دوربین دیجیتال تک‌لنزی بازتابی)، GoPro (یا دوربین‌هایی که با پیچ 4/1 اینچی بسته می‌شوند) مناسب است. GoPro یک برند تولیدکننده دوربین است که دوربین‌هایش‌ می‌توانند روی سر، کلاه ایمنی، دسته دوچرخه یا تخته موج‌سواری نصب شوند.
  • صفحه‌ای که دوربین به آن متصل می‌شود، شیبش قابل‌تنظیم است؛ شیب آن بین 0 تا 90 درجه تنظیم می‌شود. با استفاده از این قابلیت، قادر هستید به‌صورت عمودی به عکس‌برداری یا فیلم‌برداری بپردازید.
  • در Q111، پایه‌های لاستیکی ضد لغزشی وجود دارد. با وجود آن‌ها در زمین‌های ناهموار، مکان‌های لیز و غیره سه‌پایه و دوربین شما دچار خطر نخواهند شد.
  • یک قلاب در ستون مرکزی قرار گرفته که با آویزان کردن یک جسم سنگین به آن، اگر باد بوزد، سه‌پایه ثابت می‌ماند و آسیبی به دوربین یا تلفن شما نخواهد رسید.

.

 

چرا سه پایه دوربین Q111 از برند Zomei ؟

سه‌پایه Q111 از برند Zomei،‌ دارای طراحی کاربرپسندی است که امکان راه‌اندازی سریع و بدون دردسر را برای شما فراهم می‌کند. ارتفاع مناسب، قابل‌حمل بودن، ظرفیت بالای حمل بار، ساختار محکم و ویژگی‌های دیگر، این محصول را تبدیل به یک وسیله جانبی ضروری برای هر عکاس کرده است. Q111 تنها مختص دوربین‌ها نمی‌باشد؛ در نظر داشته باشید که نه تنها دوربین، بلکه برای تلفن‌همراه یا حتی تلسکوپ‌هایی با وزن کمتر از 5 کیلوگرم هم کاربرد دارد. همچنین پایه‌های محکم و قفل‌های ایمنش، تضمین می‌کنند که تجهیزات شما حتی در محیط‌های چالش‌برانگیز هم پایدار بمانند. اگر تجربه استفاده از چنین سه‌پایه‌ای را دارید، می‌توانید در بخش نظرات آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید سؤالاتتان را بپرسید تا کارشناسان قشم‌ خرید در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TR-ZU-0001-BK
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم