فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
FANTECH / خانه FANTECH

دسته بازی فنتک مدل WGP13 برند Fantech

Fantech Wired Gaming Controller WGP13

ادامه مطلبShow less
رنگ
  • آبی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
  • گارانتی 6 ماهه قشم خرید و برند Fantech
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دسته بازی فن تک مدل II Gaming Controller WGP13 مخصوص کامپیوتر و پلی‌استیشن ۳، دارای لرزش، کیفیت فوق‌العاده

مشخصات فنی:

دو حالته – آنالوگ دار

کیفیت ساخت بالا – پلاستیک ABS

دکمه‌های نرم

دارای LED

دارای دو ویبره مجزا در سمت چپ و راست

مناسب برای PC & PS3

برد موثر ده متری

وزن: 270 گرم

سازگار با همه انواع نسخه‌های ویندوز

محصول درجه‌1 و حرفه‌ای

توضیحات تکمیلی:

یک دسته بازی بسیار باکیفیت و خوش‌دست که به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در دستان شما احساس خوشایندی ایجاد کند. این دسته بازی دارای ۲ لرزاننده در قسمت‌های چپ و راست دستگاه است که سبب شده‌است کیفیت لرزشی این دسته از بسیاری از محصولات، حتی محصولات برند سونی هم بالاتر باشد. ازآنجایی‌که یک باتری لیتیوم یونی برای این محصول تعبیه شده‌است بنابراین در طول زمان و پس‌از استفاده‌های مداوم، عملکرد باتری افتی نخواهد داشت. در بسیاری از دسته‌های بازی از باتری‌های بی‌کیفیتی استفاده می‌شود که به‌مرور سبب می‌شود دچار افت کیفیت شوند، اما باتری این محصول به‌گونه‌ای است که تا مدت‌ها افت کیفیتی تجربه نخواهد کرد. با توجه به ظرفیت باتری این محصول زمانی‌که به مقدار کامل شارژ شود، (حدود دو ساعت شارژ کامل آن زمان می‌برد) به مدت ۱۰ ساعت پیوسته قابل‌استفاده خواهد بود. بنابراین درصورتی‌که به‌طور میانگین روزانه ۵ ساعت بازی کنید هر ۲ روز یک‌بار نیاز به شارژ این دسته بازی خواهید داشت.  دسته بازی فن تک مدل Gaming Controller WGP13 II دارای  کلید‌های نرمی است که در هنگام بازی احساس خوشایندی به شما القا می‌کنند و آن احساس خشکی و بی‌احساسی که در هنگام در دست گرفتن بعضی از دسته بازی‌ها تجربه خواهید کرد را ندارد. این دسته بازی دارای ۱۹ دکمه متفاوت است و همه دکمه‌های ممکن را دارد. برد دانگل آن در حدود ۱۰ متر است که برای یک دسته بازی بسیار مناسب تلقی می‌شود. همچنین باید گفت که این دسته بازی دارای چراغ‌های LED است که به رنگ سبز نمایان می‌شوند . دسته بازی فن تک مدل Gaming Controller WGP13 II دارای ۲ حالت استفاده متفاوت بوده که با زدن یک دکمه به‌راحتی تغییر می‌کند (DUAL MODE)، در یک حالت شما از دکمه‌های چهارگانه چپ، راست، بالا، پایین، استفاده خواهید کرد و در حالتی دیگر از آنالوگ آن استفاده خواهید کرد. آنالوگ این دسته بازی کاملاً نرم بوده و احساس بسیار خوشایندی را به شما القا خواهد کرد. البته باید گفت این نرمی آنالوگ به‌گونه‌ای نیست که هیجان و جذابیت را از این دستی بازی بکاهد و کاملاً سایلنت باشد. دسته‌های بازی کاملاً سایلنت مقداری زیادی از هیجان مدنظر را کاهش می‌دهند اما دسته بازی فن تک مدل Gaming Controller WGP13 II به گونه‌ای عمل کرده است که هم دارای دکمه‌هایی نرم می‌باشد و هم به‌طور کامل سایلنت نیست این امر سبب تعادل در راحتی و هیجان خواهد شد. به‌طور خلاصه باید گفت دسته بازی فن تک مدل Gaming Controller WGP13 II ۱ محصولی بسیار با کیفیت بوده و مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای می‌باشد که قصد دارند از بازی نهایت لذت را ببرند. این محصول دارای گارانتی شش‌ماهه قشم خرید می‌باشد و شما می‌توانید با خرید آن از این گارانتی بهره‌مند شوید و نگران خرابی دستگاه نباشید. لازم به ذکر است این دسته بازی هم مناسب پلی‌استیشن 3 و هم مناسب لپ‌تاپ و کامپیوتر است.

معرفی برند فنتک:

فنتک (Fantech) یکی از برندهای محبوب برای گیمرهای جهان می‌باشد که به سرعت در حال پیشرفت است. شرکت فنتک دارای یک لوگو به نام Wings است، این لوگو به یک نماد برای شرکت تبدیل شده که به مشتریان خود این پیام را برساند که هدفش کمک به گیمرها برای رسیدن به بالاترین پتانسیل خود هستند.

شرکت فنتک (Fantech) با دارا بودن یک باشگاه طرفداری متشکل از 5 میلیون کاربر که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد، مجموعه‌ای از وفادارترین دنبال کنندگان جهان را که خواهان کیفیت برتر بوده‌اند، ایجاد کرده است.

فنتک علاوه برا ارائه محصولات بازی کردن برای گیمرهایی که در هر رده سنی قرار دارند، با کمپانی E-Sport همکاری زیادی جهت حمایت مالی از چند تیم ورزشی الکترونیکی در جنوب شرقی آسیا و همچنین بازیکنانی که به صورت انفرادی در کشورهای دیگر حضور دارند، دارد.

این شرکت یک شعار معروف دارد، این شعار Gear UP and Win است، که به دلیل داشتن برنامه برای کمک و حمایت مالی از گیمرها، در طول سفرهایی که این افراد برای انجام بازی و مسابقات دارند، به وجود آمده است. فنتک (Fantech) در سال 2009 توسط سه برادر در اندونزی تاسیس شد. با سرعت زیادی شروع به ساخت و بهبود کیفیت محصولات کرد و به بخش بزرگی از بازار مربوط به این محصولات دست پیدا کرد. آ‌ن‌ها با این هدف که آماده شوید و برنده باشید، به گیمرها کمک زیادی کرده‌اند.

شرکت فنتک در سرتاسر جهان بیش از 20 دفتر کاری و تجاری دارد و به عنوان یکی از برندهایی که رشد سریعی در ساخت و بهبود کیفیت محصولات مخصوص بازی دارند در جنوب شرق آسیا، اقیانوسیه، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و اکنون در ایالات متحده آمریکا و اروپا شناخته می‌شود.

اکثر محصولات تولید شده‌ی شرکت فنتک، تجهیزات گیمینگ است. در کل می‌توان محصولات این شرکت را در دسته‌بندی زیر قرار داد:

  • دسته بازی
  • موس گیمینگ
  • کیبورد گیمینگ
  • صندلی گیمینگ
  • هندزفری
  • هدست گیمینگ
  • استند هدست و اسپیکر
  • گیم پد
  • میز گیمینگ
  • موس پد گیمینگ
  • تجهیزات کامپیوتر گیمینگ
  • لوازم جانبی موبایل
  • تجهیزات خانه هوشمند
  • تجهیزات استریم

شرکت فنتک ارائه بهترین محصولات و تجهیزات بازی برای سراسر جهان را ماموریت خود می‌داند و چشم انداز وسیعی برای رسیدن به این هدف در نظرگرفته است.

فنتک (Fantech) یکی از کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات گیمینگ است که تلاش می‌کند با طراحی و تولید محصولات نوین در صنعت گیمینگ پیشروی این مسیر باشد. این شرکت در تلاش است تا با ایجاد ارتباط با گیمرها در سطوح مهارتی مختلف، محصولات تولیدی خود را ارتقا داده و تجهیزاتی کاربردی‌تر، بهینه‌تر و مقرون بصرفه‌تر تولید کند. در تولید محصولات این شرکت همواره از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده و اکثر محصولات فنتک از طراحی جدید و بهینه شده بهره می‌برند که باعث برتری تجهیزات تولید شده این شرکت شده است. با توجه به این که گیمرها مدت زمان زیادی را صرف انجام بازی می‌کنند پس محصولات باید دارای دو قابلیت بسیار مهم طراحی ارگونومیک و زیبایی ظاهری باشد که محصولات فنتک این دو ویژگی را دارند.

این شرکت از آغاز فعالیت خود پیوسته به دنبال ایجاد ارتباط پایدار و بلند مدت بین کاربران و گیمرهای حرفه‌ای با خود بوده است و حفظ این ارتباط برای تولید محصولات ارزان و مقرون بصرفه را عامل پیشرفت و رشد دانش تولید محصولات گیمینگ خود می‌داند.

مالکین شرکت فنتک اعتقاد دارند که شرکت به تنهایی طراحی و تولید محصولات را انجام نمی‌دهد و کاربران محصولات فنتک نقش اساسی در طراحی و تولید محصولات دارند. حتی در مورد بازایابی و فروش محصولات هم این کاربران هستند که با احساس رضایت از طراحی و کیفیت محصولات هر کدام همچون یک بازاریاب، محصولات فنتک را تبلیغ و به فروش می‌رسانند که این نتیجه طراحی عالی و کیفیت بالای محصولات است. این شرکت همواره کاربران خود را شریک نوآوری‌ها و خلاقیت‌های خود می‌داند.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم

تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید دسته بازی از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه اینترنتی قشم خرید

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به منظور افزایش اعتماد و جلب رضایت شما مشتریان عزیز قابلیت مرجوع کردن کالای خریداری شده را ایجاد کرده است و شما می‌توانید در صورتی که کالای موردنظرتان نتوانست رضایت کامل شما را جلب کند به راحتی آن‌را باز پس فرستاده و مبلغ آن تمام و کمال به شما عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که به محض دریافت کالا، فروشگاه اینترنتی قشم خرید اقدام به واریز وجه مورد نظر می‌کند و حداکثر در مدت زمان 48 ساعت مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد. امیدواریم این قابلیت بتواند سبب اعتماد بیش از پیش شما عزیزان به مجموعه قشم خرید بشود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط مرجوعی کالا کلیک کنید.

 

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (2)
رتبه
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-FN8688

مشخصات

دو حالته – آنالوگ دار
کیفیت ساخت بالا – پلاستیک ABS
دکمه‌های نرم
دارای LED
دارای دو ویبره مجزا در سمت چپ و راست
وزن: 270 گرم
برد موثر ده متری
مناسب برای PC & PS3
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم