فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

ساعت هوشمند اپل واچ مدل T100plus برند Apple watch

انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ساعت هوشمند مدل T100 Plus

مشخصات فنی:
مدل: T100 Plus
ورژن بلوتوث : 4.2
صفحه نمایش لمسی: 1.75 اینچی
دارای فناوری IPS
سازگار با سیستم عامل آندروید 5.0 به بالا و iOS 9 به بالا
دارای دکمه قابل چرخش برای تغییر صفحه ساعت
میکروفون داخلی و بلندگو
حافظه داخلی: 128 مگابایت
قابلیت پاسخگویی به تماسها بصورت مستقیم با ساعت
نمایش زمان، اعلان و پیام‌های موبایل
نوع شارژ: مغناطیسی
ظرفیت باتری: 195 میلی آمپر ساعت
مدت زمان کار: 2-3 ساعت تا 7 روز
مقاوم در برابر رطوبت و تعریق
دارای سیستم ضد آب: IP67
دار مچبند قابل تعویض سیلیکونی
رنگ های موجود: بنفش ، سبز
وزن: 50 گرم
بررسی مشخصات T100 Plus:
ساعت هوشمند مدل T100 Plus جزو برترین ساعت‌های هوشمند بازار است. این ساعت شباهت زیادی به اپل واچ سری 7 دارد. امکانات فراوان و قیمت مقرون به صرفه‌ی این مدل و همچنین با صفحه نمایش مربعی شکل که بسیار زیبا و شیک است یک گزینه مناسب برای آقایان و خانم‌هاست که نیازهای روزانه را با قدرت ساپورت می‌کند. با داشتن بدنه‌ای از آلیاژ روی و آلومینوم دارای دوام بالا و زیبایی خیره کننده است. بند سیلیکونی در رنگ بندی متنوع نیز دارد. ساعت هوشمند T100 Plus سازگار با سیستم عامل آندروید 5 و بالاتر، سیستم ios 9 و بالاتر است.
صفحه نمایش بزرگ 1.75 اینچی تمام لمسی و شیشه منحنی 2.5 بعدی این مدل برای نمایش بزرگتر با وضوح بیشتر و بهتر محتوا در نظر گرفته شده است که قابلیت این را دارد تا تصاویر را با وضوح 320 در 385 پیکسل با نرخ تازه سازی بالا ارائه کند و حتی وضوح رنگ و روشنایی را به خوبی در زیر نور خورشید به نمایش دهد.
این ساعت هوشمند با قیمت مناسب و اندازه و وضوح بسیار بالا یک گزینه عالی می‌باشد. با چرخاندن دکمه یا کشیدن انگشت به سمت راست واچ فیس‌های دلخواهتان انتخاب کنید و یا از از طریق برنامه HryFine بیشتر از 75 تم را دانلود و سفارش سازی کنید. حتی قابلیت این را به شما می‌دهد تا عکس‌های مورد علاقه و یا والپیپر‌های زنده را بارگذاری کنید.
از ویژگی‌های ساعت هوشمند مدل T100 Plus می‌توان به ضدآب بودن آن بخاطر فناوری IP67 که مقاومت خوبی در برابر رطوبت و تعریق و قطرات باران دارد.
چیپست SYD8810+FR3029 برای پاسخ گویی و پردازش سریع‌تر کارها و برای انواع فعالیت‌های ورزشی، پیاده‌روی، دویدن، کارهای رسمی و روزانه بسیار کاربردی است.
وجود سنسور SC7R30 که برای دسترسی به ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن و … قابلیت این را دارد تا فعالیت های روزانه شما را در هر لحظه مدیریت کند.
نمایش زمان، اعلان و پیام‌های موبایل، یادآوری‌های هوشمند (تماس، پیام، آلارم، یادآور بی‌تحرکی)، تنظیم روشنایی و … از امکانات دیگر این مدل است. شما می‌توانید پیام‌های برنامه‌های محبوب مثل واتس‌اپ، فیسبوک، Twitter، Instagram، SMS را به وضوح و براحتی بخوانید. عملکرد‌های دیگر مثل تایمر، ماشین حساب، فشارسنج، امکان تنظیم میزان صدا و ویبره، کرنومتر و حتی گرفتن عکس‌های سلفی و کنترل از را دور دوربین گوشی فقط با لمس صفحه نمایش امکانپذیر است. اتصال این اپل واچ از طریق فناوری بلوتوث نسخه 4.2 صورت می‌گیرد که قابلیت این را دارد تا از تماس‌هایتان پشتیبانی کند. ساعت هوشمند T100 Plus مجهز به بلندگو و میکروفون جهت پاسخ به تماس‌ها بطور مستقیم با خود ساعت است. منبع تغذیه ساعت هوشمند مدل T100 Plus یک باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت 195 میلی آمپر ساعت است که می‌تواند 2 الی 3 روز شما را همراهی کند و در حالت آماده بکار نیز تا 7 روز شارژ را در خود نگه‌دارد.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم
تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید ساعت از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!
فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-YSSI-8499
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم