فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

ساعت هوشمند اپل واچ مدل HW22 Pro برند Apple watch

انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ساعت هوشمند مدل S7 HW22 Pro

مشخصات فنی:
مدل: HW22 Pro
دکمه پاور و مجیک باتن فعال
شارژر وایرلس
شبیه‌ترین مدل به سری 7 اپل واچ
ابعاد: 44 * 38.4 * 11 میلی متر
جنس بدنه: آلیاژ روی و آلومینیوم
جنس بند: سیلیکون
ابعاد صفحه: 1.75 اینچ
صفحه نمایشگر: TFT square screen
رزولوشین: 320 * 385
حافظه داخلی: 64 مگا بایت
نسخه بلوتوث: 5.2
نوع باتری: لیتیوم یونی
ظرفیت باتری: 200 میلی آمپر ساعت
فناوری ضد آب: IP67
زمان مصرف باتری آماده بکار: 65 روز
زمان مصرف باتری در حالت استفاده: 10 روز
صفحه تمام لمسی
رابط کاربری: WearFit Professional Edition
سازگاری با سیستم عامل: آندروید 5 به بالا و iOS 10 به بالا
ویژگی‌های برتر:
طراحی مشابه اپل واچ و کیفیت بالای ساخت
صفحه نمایش باکیفیت
روشن شدن خودکار صفحه نمایش با بالا آوردن دست یا دریافت اعلانات جدید
امکان آپلود واچ فیس یا تصویر دلخواه داخل ساعت
سنسورهای سلامتی ضربان قلب، نوار قلب یا ECG، اکسیژن خون، فشار خون، دمای بدن، پایش خواب و گام شمار
قابلیت شماره گیری، برقراری تماس و مکالمه مستقیم
امکان پاسخ به پیامک‌ها از بین 10 جواب آماده
پشتیبانی از اعلانات فارسی با فونت خوانا
قابلیت رمزگذاری
دارای 2 بازی سرگرم کننده
دارای حالت ذخیره نیرو و Power Saving
امکان اتصال به گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون
امکان تعویض بند با بند اورجینال اپل واچ
بررسی مشخصات ساعت هومشند HW22 Pro S7:
ساعت هوشمند HW22 Pro S7 پرو دارای یک صفحه نمایش 1.75 اینچی با رزولوشن 320 در 385 پیکسل از نوع IPS می باشد. روشنایی این ساعت هوشمند نیز بالا بوده و امکان تعیین میزان روشنایی صفحه نمایش از بین 5 حالت متفاوت وجود دارد. علاوه بر این شما می‌توانید زمان خاموش شدن صفحه نمایش را از 5 ثانیه تا 60 ثانیه تعیین کنید.
از جمله قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند امکان روشن شدن خودکار صفحه نمایش با بالا آوردن دست می‌باشد. همچنین شما می‌توانید با روشن کردن تنظیمات مربوطه، امکان روشن شدن خودکار صفحه نمایش با دریافت پیامک یا اعلانات جدید را فعال نمایید.
ساعت هوشمند مدل HW22 Pro S7 دارای سنسورهای سلامتی ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، دمای بدن، پایش خواب و گام شمار می‌باشد. همچنین سنسور نوار قلب یا ECG نیز داخل این ساعت هوشمند قرار گرفته است. شما می‌توانید با اتصال ساعت به برنامه RDFIT اطلاعات سلامتی خود را که از طریق این سنسورها ارائه می‌شود به صورت کامل‌تر دریافت کنید. علاوه بر این ساعت هوشمند مدل HW22 پرو دارای حالت های ورزشی پیاده روی، دو بیرون از خانه، کوهنوردی، دوچرخه سواری، بسکتبال، بدمینتون، پینگ پونگ و فوتبال نیز می‌باشد. همچنین این ساعت هوشمند دارای سنسور عدم تحرک و آلارم نوشیدن آب نیز می‌باشد.
ساعت هوشمند HW22 Pro S7 دارای بیش از 40 واچ فیس می‌باشد. همچنین شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن این ساعت هوشمند، تعداد زیادی واچ فیس بیشتر داخل ساعت آپلود کنید یا تصویر زمینه دلخواه خود را به واچ فیس تبدیل کرده و داخل آن آپلود نمایید. این ساعت هوشمند دارای 5 حالت نمایش منوی 6 تایی افقی، 6 تایی عمودی، حالت اپل واچی، نمایش 9 تایی و نمایش 12 تایی می‌باشد که همگی از آیکون های جذابی برخوردارند. ساعت HW22 Pro S7 دارای امکان تنظیم دستی ساعت و تاریخ بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند نیز می‌باشد. علاوه بر این امکان رمزگذاری روی این ساعت هوشمند وجود دارد. همچنین شما می‌توانید صدای زنگ و صدای اعلانات را از بین 5 موزیک متفاوت انتخاب نمایید.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم
تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید ساعت از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!
فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-YSSI-8497
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم