فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

ساعت هوشمند اپل واچ مدل T7Plus برند Apple watch

انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

ساعت هوشمند T7 Plus

مشخصات فنی:
مدل: T7 Plus M2wear
ابعاد: 44 * 38 * 11 میلی متر
وزن: 50 گرم
رنگ: مشکی، نقره‌ای، طلایی، قرمز، آبی و سبز
برند چیپست: FREQCHIP
چیپست: M2506
رابط کاربری: M2wear
سازگاری با سیستم عامل: آندروید 5 به بالا و iOS 10 به بالا
فلش مموری: 32 مگا بایت
اندازه صفحه نمایشگر: 1.75 اینچ
فناوری صفحه نمایشگر: IPS
رزولوشن صفحه نمایشگر: 320 * 385
صفحه تماس لمسی
ورژن بلوتوث: 3.0 و 4.0
نوع باتری: لیتومی – پلیمری
ظرفیت باتری: 195 میلی آمپر ساعت
شارژر باتری: شارژ بی‌سیم (وایرلس)
پشتیبانی از زبان: انگلیسی، چینی، ایتالیا و ...
فناوری ضد آب IP67
زمان شارژ: 1.5 ساعت
زمان آماده به کار: 5 – 7 روز
جنس بدنه: آلیاژ روی آلومینیوم
ابعاد بند: 226.6 * 21 میلی متر
بررسی مشخصات ساعت هوشمند T7 Plus:
رابط کاربری ساعت T7 Plus، M2wear می‌باشد که دارای امکانات و ویژگی‌های زیادی است. این مواد شامل: بازی، تنظیمات زبان، اکسیژن خون، ضربان قلب، یادآور نوشیدن آب، مود ورزشی (پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن، کوهنوردی، دویدن در داخل خانه)، آب و هوا، تقویم، یادآور کم تحرکی، کرونومتر، ضبط تماس، پیام اعلان، کنترل موسیقی با بلوتوث، حالت خواب، شمارش گام، گرفتن عکس از راه دور توسط بلوتوث، ساعت زنگ دار، شماره گیری، تنظیمات (تنظیم زمان، حالت سکوت، زنگ، لرزش، لرزش و زنگ، روشنایی، تنظیم زبان، رمز عبور قفل، نوار کناری، بازیابی کارخانه)، فعال کردن SIRI (روی صفحه دوبار کلیک کنید تا فعال شود)، صفحه نمایش کشویی شامل: (SIRI، ساعت زنگ دار، شماره گیری، دفترچه تلفن، زبان، تنظیمات).
هنگامی که دست خود را بشویید، بدون هیچ نگرانی ساعت T7 Plus بخاطر داشتن فناوری ضد آب IP67، در مقابل آب مقاوم است. ظرفیت باتری به اندازه‌ی کافی بالاست و برای مدت 5-7 روز قابل استفاده است. این باتری با فناوری شارژ بی‌سیم شارژ می‌شود و برای حفظ سلامتی آن بهتر است از شارژهای زیر 1 آمپر استفاده کنید.
کیفیت نمایش بسیار بالا بوده و صفحه ضد خش و دارای فناوری ضد گرد و غبار است. بند زیبای این ساعت جلوه‌ی خاصی به آن می‌دهد و کیفیت ساخت بدنه ساعت هوشمند T7 Plus بسیار بالا بوده که در برابر ضربه به اندازه کافی بسیار مقاوم است.
با اتصال بلوتوث موزیک پلیر و دوربین خود را با ساعتتان کنترل کنید و قدرت مانور و راحتی را افزایش دهید. ساعت هوشمند T7 Plus با انواع گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون کاملا سازگار است و مدل قدرتمندی برای رقابت با نسل‌های مختلف اپل واچ نیز هست. مدهای ورزشی را فعال کنید و به تناسب اندام برسید. با برنامه‌های کاربردی آن به سلامت خود کمک کنید و از داشتن یک ساعت با بدنه آلومینیومی در مراسمات رسمی شرکت کنید. این ساعت هم برای آقایان و هم بانوان بسیار مناسب است.
وزن سبکی دارد و با ارئه امکانات بالا و کاربردی، قیمت مقرون بصرفه‌ای نیز دارد.

ارائه شده توسط آریا هیواد گستر قشم
تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آریا هیواد گستر قشم (فروشگاه قشم خرید) به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود. این شرکت همواره پیش از فروش محصول به خریداران عزیز با نهایت سخت‌گیری، اقدام به بررسی و مقایسه محصولات خود می‌کند و تنها در صورتی که از کیفیت بالای آن اطمینان یابد آن را در اختیار مشتریان خواهد گذاشت. بنابراین میتوان با اطمینان از کیفیت بالای محصولات ارائه شده سخن گفت و هیچ نگرانی خاصی بابت کیفیت محصولات این مجموعه نخواهید داشت. علاوه بر همه این موارد شما با خرید ساعت از این فروشگاه از هفت روز مهلت تست سلامت دستگاه نیز بهره‌مند خواهید شد.

چرا قشم خرید؟!
فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-YSSI-8493
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم