فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 500 گرمی سخت آیفون مدل if3121 toughness برند ifUN

رنگ
  • سفید
  • خاکستری
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
حجم
  • نیم لیتر
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین تاف انعطاف پذیر مدل if3121 برند ifun

اگر به رزینی نیاز دارید که همزمان با مقاومت بالا، از انعطاف زیادی هم برخوردار باشد، رزین‌های تاف انعطاف‌پذیر گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. رزین if3121 با مقاومت و استحکام کششی بالا، مدل پرینت شده را به یک محصول ایدئال و کاربردی تبدیل می‌‎کند. این محصول در صنایع مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در ساخت قطعات خودرو، لوازم الکترونیکی مصرفی، ساخت اولیه اشیاء، وسایل پزشکی و غیره نیز بسیار کارساز است. همچنین سازگاری بالایی با چاپگرهای سه‌بعدی LCD و DLP دارد. در ادامه برای شما دیگر ویژگی‌های این رزین را جمع‌آوری کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

 ‌‌

ویژگی های رزین تاف انعطاف پذیر if3121

  • این رزین تاف انعطاف‌پذیر، دارای وزن 500 گرمی است و مدل‌های متعددی را می‌توانید با آن به چاپ برسانید. برای مثال برای چاپ اکشن فیگورهایی با ابعاد 10x10، حدود 25 مدل را می‌توانید پرینت کنید.
  • انقباض در رزین if3121، تنها 2 درصد رخ می‌دهد. در رزین‌ها احتمال اینکه در پروسه تبدیل مایع به جامد، از حجم مدل کاهش یابد نیز وجود دارد که در این محصول بسیار کم صورت می‌گیرد.
  • در رزین‌ها، میزان جریان پذیری (غلظت یا روانی) متفاوت می‌باشد که با نام ویسکوزیته شناخته می‌شود. رزین ifun if3121 از ویسکوزیته پایینی برخوردار است و مقدار آن بین 340 تا 360 مگاپاسکال است.
  • این محصول با اکثر پرینترهای سه‌بعدی DLP و LCD دارای سازگاری است و خیال شما را درباره نوع پرینتر سه‌بعدیتان راحت کرده است.
  • طول موج موردنیاز برای این رزین، 405 نانومتر می‌باشد. اگر این طول موج بیشتر یا کمتر از 405 نانومتر باشد، مدل چاپ شده شما، به درستی خشک نخواهد شد و شکل اصلی خود را به دست نخواهد آورد.
  • برای خشک شدن و به پخت رسیدن این رزین در پرینترهای LCD، در لایه اولیه 60 ثانیه تابش نور UV مناسب است و دیگر لایه‌ها حدودا 9 ثانیه. در چاپگرهای سه‌بعدی DLP، در لایه اول به 10 ثانیه و در دیگر لایه‌ها به 3 ثانیه نوردهی نیاز است. اما در‌‌نظر داشته باشید که این اعداد همیشه ثابت نمی‌مانند و امکان تغییر در مدل‌های مختلف نیز وجود دارد.
  • رزین if3121 تا 95 درجه سانتی‌گراد، دربرابر دما و حرارت مقاومت نشان می‌دهد.

 ‌‌

خرید رزین تاف انعطاف پذیر if3121 از برند ifun

رزین‌های تاف انعطاف‌پذیر، مقاومت زیاد دربرابر ضربه، توانایی بالا در تغییر شکل و کشش بدون شکستگی را ترکیب کرده و مواد چاپ شده با این رزین را برای صنایع مختلف آماده خواهند کرد. ویژگی‌های رزین if3121 آن را به یک ماده با ارزش تبدیل می‌کند که در مشاغل متفاوتی بکار می‌آیند. برای تولید کالاهای ورزشی، دستگاه‌های پزشکی، قطعات خودرو و دیگر موارد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. if3121 از برند آیفون با ویسکوزیته پایین و انقباض کم، یک نتیجه کاربرپسند را ارائه خواهد داد. همچنین این محصول دربرابر دما هم تحمل خوبی خواهد داشت. اگر تجربه‌ای از استفاده این رزین دارید، خوب است که در بخش نظرات آن را با ما اشتراک بگذارید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1045
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم