فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 500 گرمی های تمپ آیفون مدل if3120s Hi-Temp برند ifUN

رنگ
  • سفید
  • خاکستری
  • بنفش
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
حجم
  • نیم لیتر
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین پرینتر سه بعدی مدل if3120s برند ifun

اگر نیاز به رزینی دارید که نسبت به دما مقاومت عالی نشان بدهد و آسیبی نبیند، رزین‌های High Temp پیشنهاد ما به شما خواهند بود. این نوع رزین‌ها در مقابل حرارت بالا بدون تغییر شکل یا تخریب، مقاومت می‌کنند و برای کاربردهایی که نیاز به استقامت در برابر سایش، ضربه و شرایط سخت محیطی دارند، مناسب هستند. مدل if3120s از رزین‌های «های تمپ» است و برای شرایطی که قرار گرفتن در معرض گرما دغدغه محسوب می‌شود، بسیار کاربردی است. این محصول دارای سازگاری بالایی با انواع پرینترهای سه‌بعدی LCD و DLP است و انقباض آن تنها 0.5 درصد می‌باشد. در ادامه به دیگر ویژگی‌های این رزین پرداخته‌ایم.

 ‌‌

ویژگی های رزین if3120s

  • وزن این رزین 500 گرم می‌باشد و مدل‌های کوچک بسیاری را می‌توانید با آن به چاپ برسانید.
  • انقباض رزین if3120s، تنها 5 درصد است؛ به این معنا که وقتی مدل از مایع به جامد تبدیل می‌شود، تنها 0.5 درصد از حجم آن کاهش می‌یابد.
  • هر رزین میزان جریان پذیری (روان یا غلیظ بودن) متفاوتی دارد که به آن ویسکوزیته گفته می‌شود. ویسکوزیته در رزین if3120s بین 300 تا 320 مگاپاسکال است.
  • میزان مقاومتی که رزین if3120s ifun در برابر حرارت نشان می‌دهد، 110 درجه سانتی‌گراد است.
  • برای اینکه رزین if3120s کاملا به پخت برسد، باید طول موج نور UV، به‌مقدار 405 نانومتر باشد. درصورتی‌که مقدار دیگری باشد، مدل شما به‌درستی پرینت نخواهد شد.
  • این رزین هم برای اکثر پرینترهای سه‌بعدی LCD و هم برای DLP ها مناسب است و سازگاری گسترده‌ای دارد.
  • سرعت چاپ با این رزین، کاملا ایدئال است. در پرینترهای LCD لایه اول به 55 ثانیه تابش نور نیاز دارد و دیگر لایه‌ها 9 ثانیه. در چاپگرهای سه‌بعدی DLP برای لایه اول نیاز به 13 ثانیه تابش نور و دیگر لایه‌ها به 5 ثانیه احتیاج خواهد داشت. دقت داشته باشید که این اعداد تقریبی‌اند و در پرینترهای مختلف نیز تفاوت خواهند داشت.

 ‌‌‌

خرید رزین if3120s از برند ifun

رزین‌های high temp محصولاتی باکیفیت و پرکاربرد هستند که برای صنایع مختلف مناسب می‌باشند. این رزین‌ها را می‌توان با استفاده از پرینترهای سه‌بعدی رزینی با تکنولوژی LCD و DLP چاپ کرد و مدل‌های بی‌نظیری را بدست آورد. رزین‌ if3120s از برند آیفون مقاومت منحصر به فردی را ارائه خواهد داد و دمای بالایی را تحمل می‌کند. شما این رزین را می‌توانید برای خطوط لوله، واشر، سیستم‌های ترمز و سایر قطعاتی که درحین کار در معرض دمای بالا قرار می‌گیرند، استفاده کنید. این رزین‌ها دوام و پایداری حرارتی را در محیط‌های سخت فراهم می‌کنند. درصورتی‌ که سوالات دیگری راجع‌ به کارایی این رزین دارید، می‌توانید با کارشناسان قشم خرید تماس برقرار کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1046
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم