فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه بعدی انیکیوبیک مدل PHOTON MONO 2 برند ANYCUBIC

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono 2 برند AnyCubic

با پرینترهای سه بعدی رزینی، وارد دنیایی شوید که در آن تخیل با واقعیت به هم برخورد خواهند کرد. هنگامی که تازه‌کارها می‌خواهند وارد این بخش از تکنولوژی شوند، دچار مشکلات زیادی می‌شوند که یکی از این مشکلات، وجود مدل‌های مختلف در بازار است و انتخاب بین آن‌ها دشوار خواهد بود. اما برای مبتدیان، پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 2، یک انتخاب بسیار عالی و مناسب می‌باشد که به خوبی می‌تواند مدل مورد نظر شما را چاپ کند و توجه حرفه‌ای‌ها را هم جلب کند؛ حالا زمان آن فرا رسیده که توضیحات و مشخصات این محصول را در ادامه مطالعه کنید.

 ‌‌‌

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Photon Mono 2

  • پرینتر سه بعدی Mono 2، یک صفحه نمایش LCD تک رنگ 6.6 اینچی دارد که رزولوشن آن 2560x4096 پیکسل (4K) است.
  • ابعاد این پرینتر سه بعدی 235x229 در ارتفاع 390 میلی‌متر است و ابعاد چاپ آن، 143x89 در ارتفاع 165 میلی‌متر می‌باشد.
  • در پرینتر سه بعدی AnyCubic Photon Mono 2، حجم چاپ 14.9 لیتر است.
  • دارای یک محافظ صفحه نمایش است که از نفوذ رزین به حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.
  • وزن Photon Mono 2، برابر با 4 کیلوگرم می‌باشد.
  • این محصول با حداکثر سرعت چاپ 50 میلی‌متر در ساعت، یک پرینت عالی را برایتان بوجود می‌آورد.
  • صفحه ساخت پرینتر سه بعدی Mono 2، حکاکی شده با لیزر است که خط و خشی برروی پرینت شما نخواهد افتاد.
  • شما می‌توانید فایل‌هایتان را با پورت USB منتقل کنید.
  • اپلیکیشن برش پرینتر سه بعدی Photon Mono 2، نسخه جدید 3.0 Photon workshop می‌باشد که ارتقا یافته است و قابلیت‌های قابل توجهی دارد.
  • منبع نوری که در پرینتر سه بعدی Photon Mono 2 باعث پخت و خشک شدن رزین می‌شود، از نوع ماتریس LighTurbo ارتقا یافته است.
  • طول موج پرینتر سه بعدی AnyCubic Mono 2، برابر با 405 نانومتر می‌باشد.
  • بیشتر لوازم پرینتر سه بعدی مونتاژ شده‌اند،فقط باید محافظ صفحه نمایش را اعمال کنید، ظرف و صفحه ساخت را پیچ کنید و برای کالیبراسیون آماده شوید.

‌‌‌

خرید پرینتر سه بعدی Photon Mono 2 از برند AnyCubic

پرینترهای سه بعدی شرکت AnyCubic، به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای که نسبت به شرکت‌های رقیب خود دارد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین از لحاظ کیفیتی، محصولات این شرکت بسیار محبوبند. پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono 2، اولین انتخاب کاربران برای ورود به دنیای پرینترهای رزینی است. حتما در نظر داشته باشید که هنگام ریختن رزین و کار با چاپ‌های خشک نشده از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید. چراکه رزین خشک نشده خطرناک است و حلال‌هایی که برای تمیز کردن چاپ‌های شما استفاده می‌شوند، می‌توانند به پوست آسیب برسانند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0095

مشخصات

برند
AnyCubic
مدل
Photon Mono 2
ابعاد دستگاه
طول 235، عرض 229، ارتفاع 390 میلی‌متر
ابعاد چاپ محصول
طول 143، عرض 89، ارتفاع 165 میلی‌متر
حجم چاپ
2.09 لیتر
وزن دستگاه
4 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 2.8 اینچی (71.1 میلی‌متر)
صفحه نمایش نوردهی
6.6 اینچ (167.6 میلی‌متر)
توان مصرفی
48 وات
رزولوشن پرینت
4k
ابعاد رزولوشن
4096x2560 پیکسل
کنتراست
-
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
LCD
کالیبراسیون
دستی
منبع نوری
ماتریس موازی ارتقاء یافته
سرعت چاپ
حداکثر 50 میلی‌متر در ساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
رزین سخت، رزین انعطاف پذیر، رزین دندان، رزین استاندارد و...
دقت چاپ محور Z
10 میکرون
دقت چاپ محور X Y
34 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
Anycubic Photon Workshop 3.0
روش انتقال فایل به دستگاه
با کابل USB
فرمت‌های ورودی سازگار
STL, OBJ و غیره
نوع درگاه اتصال
USB Type-A 2.0
قابلیت پر کردن و متوقف کردن رزین در مخزن
ندارد
قابلیت WiFi
ندارد
سایر ویژگی‌ها
طول عمر ماژول LCD برابر با 2000 ساعت است، دقت بالا در خلق محصول
کاربرد
ساخت طلا و جواهرات، دندانپزشکی، قطعات با جزئیات پیچیده، هندسه‌های پیچیده و غیره
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
پرینتر سه بعدی، صفحه ساخت، مخزن رزین، دو عدد کاردک، روکش سرمه‌ای رنگ، ماسک، محافظ صفحه، Drive USB، آداپتور برق، دستکش، قیف، کاغذ تراز، مجموعه ابزار
نقد و بررسی محصول

آشنایی با Photon Mono 2 از برند AnyCubic

یکی از وسایل پیشرفته‌ای که می‌تواند در کسب و کار شما نقش برجسته‌ای داشته باشد، پرینتر سه بعدی است. چرا که این دستگاه به شما کمک می‌کند که با چاپ‌های سه بعدی خود درآمد زیادی کسب کنید. پرینترهای کمپانی AnyCubic مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت هستند، به همین دلیل از شهرت جهانی برخوردارند. پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 2  دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که می‌تواند جزئیات ریز مدل‌ها را هم نمایش دهد! همچنین سخت‌افزار قدرتمند آن باعث شده که این دستگاه پیشرفته، از اولین انتخاب‌های خریدارها باشد.

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Photon Mono 2

برخلاف پرینترهای سه بعدی مبتنی بر روش‌های سنتی که از ترموپلاستیک استفاده می‌کنند، پرینترهای سه بعدی رزینی از رزین فوتوپلیمر مایع استفاده می‌کنند که وقتی در معرض طول موج‌های خاص نور قرار می‌گیرند، جامد می‌شوند. پرینترهای سه بعدی رزینی، در تولید اشیاء دقیق و پیچیده، برتری دارند. مدل Photon Mono 2 دارای ویژگی‌هایی مانند رزولوشن بالا، حجم چاپ مناسب، سرعت چاپ ایدئال و... است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

وضوح بالاتر نسبت به رده‌های قبلی

رزولوشن در پرینترهای سه بعدی رزین به سطح جزئیات و دقت قابل دستیابی در اشیاء چاپی اشاره دارد. هرچه رزولوشن بالاتر باشد، جزئیات دقیق تری را مشاهده خواهید کرد. پرینتر سه‌بعدی Photon Mono 2، دارای صفحه نمایش LCD تک رنگ 6.6 اینچی با رزولوشن 2560 4096x پیکسلی است و این قابلیت می‌تواند به طور کامل نیازهای چاپ مدل‌های مینیاتوری را برآورده کند و انتخاب بسیار خوبی می‌باشد.

حجم ساخت بزرگ

ابعاد چاپ در پرینتر سه بعدی Photon Mono 2، به اندازه 143x89 و ارتفاع 165 میلی‌متر می‌باشد که می‌توانید چاپ‌های بزرگی را خلق کنید. حجم چاپ 2.09 لیتر است که بزرگتر از Photon Mono با همان اندازه دستگاه است. این مقدار حجم، باعث می‌شود بتوانید اشیا زیادی را همزمان در یک ساخت واحد به چاپ برسانید که می‌تواند نیازهای شما را از قبیل صرفه‌جویی در فضای قرارگیری، پرینت مدل‌های بزرگ و... را برآورده کند.

محافظ صفحه‌ نوردهی

محافظ صفحه نوردهی فوق‌العاده بزرگ و ضد خش تعبیه شده در این محصول، به جلوگیری از خراش صفحه و نفوذ رزین، بسیار کمک می‌کند. با عبور نور تا 95 درصد، می‌تواند به‌طور کامل از صفحه  LCD محافظت کرد و در عین حال دقت چاپ بالا را تضمین کند.

سرعت چاپ عالی

با پرینتر سه بعدی Photon Mono 2، سرعت و دقت برابری خواهند کرد. این پرینتر سه بعدی پیشرفته، برای حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندانی که خواهان کارایی بدون کاهش کیفیت هستند، طراحی شده است. حداکثر سرعت چاپ در این محصول، 50 میلی‌متر در ساعت است و شما می‌توانید به راحتی این مقدار را تغییر دهید. چاپ خیلی سریع می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند ناهماهنگی لایه‌ها، چسبندگی ضعیف یا حتی آسیب سخت افزاری شود. همچنین، چاپ خیلی آهسته هم مشکلات به خصوص خود را خواهد داشت که مقدار سرعت چاپ در Mono 2، کاملا ایدئال است.

  

صفحه ساخت حکاکی شده با لیزر

Photon Mono 2 از پلتفرم حکاکی شده لیزری استفاده می‌کند. این صفحه ساخت، دارای صافی عالی است که می‌تواند چسبندگی مدل را افزایش دهد و میزان موفقیت در پرینت را تا حد زیادی بهبود بخشد. اینگونه احتمال خرابی چاپ شما به حداقل خواهد رسید. همچنین پلتفرم حکاکی شده با لیزر، باعث می‌شود مدل به راحتی خم نشود و به سختی رها شود. 

قابلیت USB

برای اینکه بتوانید فایل‌های و موردنظر و عکس چیزی که می‌خواهید آن را پرینت کنید را به دستگاه منتقل کنید، برخلاف بعضی از نسخه‌های پرینترهای سه بعدی، Photon Mono 2 فایل‌ها را به جای کارت حافظه microSD از طریق یک USB می‌خواند. این پورت در سمت سوئیچ پاور قرار دارد، جایی که بعید است رزین چکه کند و دغدغه‌ای درمورد به خطر افتادن آن نخواهید داشت.

  

نرم‌افزار برش نسخه جدید Photon workshop 3.0 

کارایی نرم افزار برش برای پرینترهای سه بعدی، نقش مهمی در موفقیت کلی فرایند چاپ سه بعدی ایفا می‌کند. نرم افزار Slicer وظیفه تبدیل مدل‌های دیجیتال سه بعدی را به مجموعه‌ای از لایه‌های دو بعدی و ایجاد دستورالعمل‌های لازم برای پرینتر سه بعدی و ساخت لایه به لایه شی را برعهده دارد. اپلیکیشن برش نسخه جدید 3.0 Photon workshop دارای ویژگی‌های بهبود یافته و ارتقا یافته‌ای مانند برش دادن، پانچ کردن، افزودن پشتیبانی، استخراج پوسته و چیدمان مدل می‌باشد، این یک فرآیند برش ساده و آسان‌ و یک رابط کاربری جدید است که کار را سهولت بخشیده.

ماتریس LighTurbo ارتقا یافته

پرینتر سه بعدی Photon Mono 2، منبع نور ارتقا یافته‌ای دارد که باعث پخت کامل و بدون مشکل رزین خواهد شد. در مقایسه با منبع نور ماتریس معمولی، ماتریس Anycubic LighTurbo منبع نور موازی پایدار و یکنواخت‌تری ارائه می‌دهد که می‌تواند به طور موثر، خطوط لایه را کاهش دهد و آن‌ها را حذف کند. بنابراین، Photon Mono 2 می‌تواند جزئیات مدل را واضح‌تر و سطح مدل را ظریف و صاف کند.

نحوه راه اندازی پرینتر سه بعدی Photon Mono 2

مانند تمام پرینترهای سه بعدی، Anycubic Photon Mono 2 قبل از اولین چاپ، نیاز به کالیبراسیون دارد. تراز کردن صفحه ساخت، نسبتا ساده است و فقط به یک تکه کاغذ و یک آچار آلن نیاز دارد. برای کالیبره کردن دستگاه، تکه کاغذ ارائه شده توسط Anycubic را روی صفحه LCD قرار دهید، چهار پیچ تنظیم در طرفین صفحه ساخت را باز کنید تا پلتفرم آزادانه تکان بخورد. صفحه ساخت را روی محور Z قرار دهید و دستگیره بالایی را سفت کنید، روی نماد Tools در صفحه نمایش کلیک کنید، سپس Z را حرکت دهید. روی نماد Home کلیک کنید، محور Z به سمت شیشه پایین آمده و به طور خودکار متوقف می‌شود. صفحه ساخت را محکم و یکنواخت به شیشه فشار دهید، حالا پیچ‌ها را ببندید. روی Z=0 در صفحه نمایش کلیک کنید، این قابلیت ارتفاع Z را تنظیم می‌کند، Enter را فشار دهید و از منو خارج شوید.

در ادامه نور UV را تست کنید، صفحه ساخت را بالا ببرید، تا زمانی که بتوانید چراغ‌های LED داخل دستگاه را ببینید. درحالی که هنوز در منوی ابزارها هستید، Exposure را فشار دهید و یک تصویر و مدت زمانی که باید چشمک بزند را انتخاب کنید، Next را فشار دهید تا تصویر را ببینید.

به طور کلی، فرآیند راه اندازی Photon Mono 2 به گونه‌ای طراحی شده است که ساده و کاربرپسند باشد و آن را به گزینه‌ای ایدئال برای مبتدیانی تبدیل می‌کند که تازه به پرینت رزین می‌پردازند. با این حال، حتی کاربران باتجربه از سهولت استفاده و زمان راه اندازی سریعی که این پرینتر ارائه می‌دهد قدردانی خواهند کرد.

  

خرید پرینتر سه بعدی Photon Mono 2، ضروری برای مبتدیان

برای یک فرد مبتدی که تازه شروع به کار با پرینترهای سه‌بعدی کرده پرینتر Photon Mono 2 AnyCubic با هزینه پایین و میزان موفقیت بالا، تصمیم‌گیری را برای انتخاب راحت کرده‌است. این محصول، یک انتخاب بسیار عالی و مناسب می‌باشد که به خوبی می‌تواند مدل مورد نظر شما را چاپ کند و توجه حرفه‌ای‌ها را هم جلب کند.

‌‌‌‌‌

آنچه که در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم