فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه‌بعدی انیکیوبیک مدل Kobra Neo برند AnyCubic

رنگ
  • مشکی
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
محصول
  • Original
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Kobra Neo برند AnyCubic

در هر ثانیه خلاقیت را به واقعیت تبدیل کنید! یک پرینتر سه‌بعدی می‌تواند برای به‌وجود‌آوردن مدل‌های مختلف در هر حرفه‌ای که دارید، بسیار کارآمد باشد. اگر تازه‌کار هستید و می‌خواهید ذهن خلاقتان را به کار بیندازید، چاپگر سه‌بعدی Kobra Neo همراه شما خواهد بود. تراز کردن این محصول بدون نیاز به دخالت دست، کاملا اتوماتیک انجام می‌‌گردد. شما می‌توانید همزمان با اینکه به کارهای دیگرتان رسیدگی می‌کنید، تنها با لمس یک کلید، کاری کنید که دستگاه عملیات تراز کردن را برایتان انجام دهد. این محصول دارای سرعت‌چاپ حداکثر 100 میلی‌متر در ثانیه است و ابعاد چاپ آن 220x220 در ارتفاع 250 میلی‌متر خواهد بود. در ادامه، تمامی ویژگی‌های پرینتر سه‌بعدی Kobra Neo را بررسی کرده‌ایم و می‌توانید آن‌ها را بخوانید.

   

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Kobra Neo

  • درصورتی‌که مونتاژ کردن پرینتر3D برایتان دشوار است، چاپگر سه‌بعدی Kobra Neo را تنها در 10 دقیقه بدون مهارت خاصی می‌توانید سرهم کنید.
  • ابعاد دستگاه این محصول 443 در ارتفاع 490 میلی‌متر است و برای اینکه بخواهید آن را در مکان تقریباً کوچکی هم بگذارید، کاملا مناسب است.
  • پرینتر سه‌بعدی Kobra Neo تنها 7 کیلوگرم وزن دارد و می‌توانید آن را به‌آسانی جا‌به‌جا کنید.
  • در چاپگرهای 3D، ابعاد چاپ اهمیت بالایی دارد. این ویژگی، اندازه مدل شما را تعیین می‌کند که در پرینتر کبرا نئو (Kobra Neo)، به‌مقدار 220x220 در ارتفاع 250 میلی‌متر است.
  • سرعت‌ چاپ پرینتر سه‌بعدی کبرا نئو، تا 100 میلی‌متر درثانیه می‌رسد و به‌طور متوسط 60 میلی‌متر درثانیه است. این سرعت، تعیین می‌کند که نسبت به اندازه مدلتان، چقدر زمان می‌برد که چاپ به پایان برسد.
  • تراز چاپگر سه‌بعدی Kobra Neo، به‌صورت اتوماتیک می‌باشد. به‌گونه‌ای که از طریق صفحه‌نمایش تعبیه شده در آن، تنها با لمس یک کلید، عملیات تراز شروع می‌شود؛ بدون اینکه نیازی باشد که خودتان در اطراف آن باشید.
  • این محصول مجهز به کالیبراسیون 25 نقطه‌ایست که از طریق آن ناهمواری صفحه‌ساخت برطرف خواهد شد. برای مطالعه توضیحات بیشتر، می‌توانید به سراغ بخش نقد و بررسی تخصصی بروید.
  • این چاپگر3D مجهز به یک صفحه‌نمایش لمسی 2.4 اینچی (61 میلی‌متر) است که در آن می‌توانید هرچیزی که در پرینترسه‌بعدی رخ می‌‌دهد را تحت کنترل داشته باشد.
  • اکسترودر پرینتر3D مدل AnyCubic Kobra Neo، از نوع مستقیم است. در این نوع اکسترودر، موتور مسئول هدایت فیلامنت، مستقیماً در بالا یا کنار هات‌اند (Hot End) نصب می‌شود و فیلامنت مسیر کوتاه‌تری را از اکسترودر به هات‌اند طی می‌کند. توضیحات کامل راجب اکسترودر را در نقدوبررسی تخصصی این محصول بخوانید.
  • برای اینکه بتوانید مدل خود را از صفحه‌ساخت جدا کنید، پلتفرم این پرینتر سه‌بعدی فولادی فنری است که به‌راحتی خم می‌شود و بدون اینکه آسیبی به مدل چاپ‌شده برسد، جدا خواهد شد.
  • اگر فیلامنت شما به پایان برسد یا به‌طور ناگهانی برق قطع شود، نیازی نیست دغدغه‌ای برای خراب شدن مدل درحال چاپ باشید. Kobra Neo دارای سنسور قطع فیلامنت است و زمانی که اختلالی در روند کار پرینتر3D ایجاد شود، بدون اینکه آسیبی به طرح برسد، فرایند چاپ قطع خواهد شد و پس از حل مشکل دوباره شروع می‌شود.

    

خرید پرینتر سه بعدی Kobra Neo از برند AnyCubic

چاپگر3D کبرا نئو (Kobra Neo) از برند AnyCubic دروازه‌ای به سوی نوآوری است که به سازندگان اجازه می‌دهد تا ایده‌های خود را با دقت و تطبیق‌پذیری زنده کنند. این پرینتر سه‌بعدی برای نمونه‌سازی، طراحی محصول سفارشی، اهداف آموزشی و غیره گزینه مناسبی حساب می‌شود. شما بدون نیاز به‌ اینکه در همه مراحل چاپ بالای سر دستگاه باشید، چاپ بی‌نظیری را به دست می‌آورید. این محصول به‌طور چشمگیری زمان و هزینه مربوط به توسعه مدل‌های مختلف را کاهش می‌دهد. شرکت‌ها می‌توانند طرح‌ها را در عرض چند ساعت به‌جای روزها یا هفته‌ها پرینت کنند که منجر به فرایند توسعه سریع‌تری می‌شود. برای خواندن توضیحات بیشتر، سری به قسمت «نقد و بررسی تخصصی» بزنید. همچنین می‌توانید در بخش نظرات، سؤال‌ها یا تجربه خرید خود را مطرح کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0016

مشخصات

برند
Anycubic
مدل
Kobra Neo
ابعاد دستگاه
طول 445، عرض 443، ارتفاع 490 میلی‌متر
ابعاد چاپ
طول 220، عرض 220، ارتفاع 250 میلی‌متر
وزن دستگاه
7.4 کیلوگرم
جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم
نوع تکنولوژی چاپ
FDM
سرعت چاپ
حداکثر 100 میلی‌متر برثانیه (به‌طور متوسط 60 میلی‌متر برثانیه)
حداکثر دمای صفحه چاپ
110 درجه سانتی‌گراد
دقت چاپ(ضخامت چاپ)
± 0.1 میلی‌متر
نوع اکسترودر
مستقیم
دمای کاری اکسترودر
260 درجه سانتی‌گراد
نوع کالیبراسیون
اتوماتیک (25 نقطه‌ای)
حداکثر دمای نازل
260 درجه سانتی‌گراد
نوع نازل
قابل تعویض
تعداد نازل
1 عدد
قطر نازل
0.4 میلی‌متر
نوع فیلامنت
PLA, ABS, PETG, TPU
نمایشگر
لمسی 2.4 اینچی (61 میلی‌متر)
مواد مصرفی
فیلامنتی
ضخامت مواد مصرفی
1.75 میلی‌متر
نرم افزار اسلایسر(Slicer)
Cura، SuperSlicer، ideaMaker، Simplify3D، PrusaSlicer و غیره
فرمت فایل ورودی
3MF, PLY, GCODE, AMF, STL ,OBJ
درگاه های ورودی
کارت SD
منبع تغذیه
آداپتور
توان مصرفی
400 وات
سنسور تشخیص قطع فیلامنت
دارد
قابلیت WIFI
ندارد
کاربرد
ساخت مدل‌های کوچک، تجهیزات نظامی، ساخت اسباب‌بازی، صنعتی و معماری
دیگر ویژگی‌ها
تراز کردن تنها با یک لمس
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
قاب، پایه، سری نازل، نمایشگر لمسی، نگهدارنده فیلامنت، کیت سوئیچ، ابزار، نازل یدکی، کارت حافظه، رم ریدر، سیم برق، انواع پیچ، چهار عدد واشر فنری، فیلامنت برای تست، ارتفاع سنج، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

نگاهی به پرینتر سه بعدی مدل Kobra Neo برندAnyCubic 

شرکت AnyCubic همواره با افزایش کیفیت محصولات با تولید پرینترهای سه‌بعدی اقتصادی، توانسته از دیگر رقبای خود سبقت بگیرد و هم‌اکنون عضو جدید خانواده Kobra را با نام Kobra Neo معرفی کرده است که با قیمت بسیار مقرون به‌صرفه، قادر به چاپ مدل‌های شما با بهترین کیفیت و جزئیات می‌باشد. چه حرفه شما در کارهای هنری باشد، چه دستی در صنعت داشته باشید، این چاپگرسه‌بعدی همراه شما خواهد بود و مدل‌های بی‌نظیری را ارائه خواهد داد. اگر در سرهم کردن پرینتر3D مهارت خاصی ندارید، باید به شما بگوییم که در مدت زمان کوتاهی و به راحتی می‌توانید Kobra Neo را آماده پرینت کنید.

  

فقط 10 دقیقه زمان تنظیم

طراحی ماژولار پرینتر سه‌بعدی Kobra Neo، امکان راه‌اندازی در عرض تنها 10 دقیقه را به شما می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن را سرهم کنید و کار با آن را آغاز کنید. پرینتر سه‌بعدی Neo یک انتخاب مناسب برای کسانی می‌باشد که در استفاده از پرینترهای سه‎بعدی با تکنولوژی FDM در مراحل اول هستند و تازه می‌خواهند کار با این پرینترها را شروع کنند.

ویژگی های پرینتر سه بعدی kobra neo

پرینتر3D مدل Kobra Neo را با ابعاد کوچک 443x445 و ارتفاع 490 میلی‌متری و وزن 7 کیلوگرمی، می‌توان به‌راحتی جابه‌جا کرد و دغدغه‌ای برای حمل‌ونقل آن نخواهید داشت. سرعت‌چاپ در این پرینتر تا حداکثر 100 میلی‌متر برثانیه می‌رسد و ابعاد چاپ آن 220x220 و ارتفاع 250 میلی‌متر است و مدل‌های مختلفی را می‌توانید با آن پرینت کنید. در ادامه مطلب، توضیحات این پرینتر سه‌بعدی زیبا و پرقدرت را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

  

ابعاد چاپ

ابعاد چاپ در اصطلاح به حجمی گفته می‌شود که پرینتر سه‌بعدی قابلیت چاپ آن را دارد و هر چقدر این ابعاد بزرگ‌تر باشد و شما شکل بزرگتری را چاپ نمایید، مدت زمان بیشتری برای پرینت قطعه احتیاج دارید. پرینتر سه‎‌بعدی Kobra Neo در سایز چاپ آن به 220x220 و ارتفاع 250 میلی‌متر رسیده؛ یعنی معادل سایز یک توپ فوتبال که اندازه استانداردی محسوب می‌شود.

سرعت چاپ بالا

اندازه و کیفیت چاپ قطعه، تاثیر مستقیمی روی زمان پرینت خواهد گذاشت. مدل Kobra Neo با سرعت 60 میلی‌متر بر ثانیه مدل‌های شما را به چاپ می‌رساند و در بالاترین حد خود به سرعت 100 میلی‌متر بر ثانیه نیز خواهد رسید که می‌تواند سرعت چاپ سه‌بعدی را بدون از دست دادن کیفیت افزایش دهد. هرچه این سرعت بالاتر باشد، به مراتب زمان کمتری هم برای اتمام چاپ نیاز است.

تراز کردن تنها با یک لمس

در اکثر پرینترهای سه بعدی، کاربران ملزم به تنظیم پیچ‌های محورها و بستر به‌صورت دستی هستند تا ارتفاع و تراز مناسب ایجاد شود. این کار برای افراد آماتور گیج‌کننده یا خسته‌کننده می‎باشد که البته برای رفع این مشکل، چاپگر سه‌بعدی Kobra Neo مجهز به سیستم تراز خودکار است که توسط خود شرکت AnyCubic ابداع شده است و کالیبراسیون هوشمند و دقیق 25 نقطه‌ای همراه با الگوریتم سخت‌افزاری، برای جبران ناهمواری‌های صفحه به شما کمک می‌کند به آسانی صفحه چاپ را تراز کنید و از چاپ مدل‌های خود لذت ببرید. اینگونه اختلالی در فرایند لایه اول که مهمترین لایه در چاپ می‌باشد، به‌وجود نمی‌آید.

اکسترودر مستقیم

وظیفه‌ اکسترودر در پرینتر سه‌بعدی، تنظیم و ارسال مقدار کافی و مناسب فیلامنت به هات‌اند (Hot End) برای ذوب و سپس تزریق فیلامنت به‌صورت لایه‌های نازک جهت پرینت و چاپ قطعه‌ی مورد نظر می‌باشد. اکسترودر تعبیه شده در Kobra Neo از نوع مستقیم است. در نوع اکسترودر مستقیم، فیلامنت به‌طور مستقیم درکنار یا بالای هات‌اند (Hot End) قرار دارد. این‌که فیلامنت مسیر کوتاه‌تری از اکسترودر به هات‌اند دارد، امکان کنترل مستقیم و فوری بیشتری بر جریان فیلامنت را فراهم می‌کند. در این اکسترودر،‌ تعویض فیلامنت آسان‌تر خواهد بود؛ از آنجایی که مسیر فیلامنت کوتاه‌تر است، نیاز کمتری به پاکسازی رنگ و تمیز کردن ماده قبلی وجود دارد.

پلتفرم فولادی فنری

پلتفرم چاپ روی دستگاه، از فولاد فنر مغناطیسی ساخته شده که در برابر سایش‌های پی‌در‌پی بسیار مقاوم است و به‌راحتی شکسته نمی‌شود. این طراحی مغناطیسی، نصب و جداسازی پلتفرم را از صفحه پرینتر بسیار آسان می‌کند و به‌آسانی می‌توانید آن را خم کنید و مدل سه‌بعدی خود را بدون کوچک‌ترین آسیب یا خرابی از صفحه جدا کنید. 

صفحه نمایش پرکاربرد

نمايشگر و يا همان صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 2.4 اینچی (61 میلی‌متر)، يکی ديگر از قسمت‌های بسيار مهم در پرینتر3D مدل Kobra Neo است. با استفاده از نمایشگر می‌توان نحوه کارکرد ماشين را مشاهده نموده و به‌صورت دستی قسمت‌های مختلف پرینترهای سه‌بعدی را کنترل نمود. برای اینکه بتوانید برروی کارتان تمرکز کامل را داشته باشید، این صفحه‌نمایش گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

  

سنسور هوشمند قطع فیلامنت

سنسور تشخیص اتمام فیلامنت که جهت کنترل فیلامنت در حین پروسه پرینت سه‌بعدی به‎‌کار برده می‌شود، یک قابلیت بسیار کاربردی به‌شمار می‌رود. این سنسور درصورت اتمام فیلامنت، فرایند پرینت را متوقف نموده و مانع از ادامه یافتن چاپ بدون فیلامنت می‌شود. این قابلیت با جلوگیری از خرابی ناشی از قطع برق و کمبود فیلامنت، اتلاف رشته را کاملا کاهش داده و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

خرید پرینتر سه بعدی kobra neo از برند AnyCubic

کمپانی AnyCubic دارای انواع پرینتر3D (هم رزینی هم فیلامنتی) است که در قشم خرید می‌توانید آن‌ها را بیابید. چاپگرسه‌بعدی kobra neo دارای سازگاری بالایی می‌باشد و با فیلامنت‌های پرطرفدار مانند PLA، TPU، ABS، PETG و غیره که چاپ بسیار آسانی هم دارند سازگار است همچنین برای مبتدیان و حرفه‌ای‌هاهم کاملا ایدئال می‌باشد. اگر می‌خواهید به‌تازگی کار با چاپگر سه‌بعدی را شروع کنید، مدل kobra neo یک انتخاب مناسب خواهد بود و کار با آن برای اولین تجربه، به‌یادماندنی خواهد بود. اگر نظر مثبت یا انتقادی راجب این محصول دارید، حتما آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

‌‌‌

آنچه در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم