فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
FD / خانه FD

کیبورد بی سیم رویالکس مدل K411 برند Royalaxe

قابلیت وصل همزمان به چند دستگاه

ادامه مطلبShow less
10,499,000 تومان
رنگ
  • آبی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کیبورد رویالکس مدل K411t برند ROYALAXE

با صفحه کلید پیشرفته ROYALAXE شما می‌توانید بر روی عملکرد خود تسلط فوق العاده‌ایی را داشته باشید. این کیبورد به دلیل حجم کمی که دارد به شما این امکان را می‌دهد هنگام کار با ماوس فضای بیشتری را برای حرکت داشته باشید. کیبورد K411t دارای حالت‌های نورپردازی قابل توجه‌ایی است و شما می‌توانید با این قابلیت فوق العاده به محیط  کار یا بازی خود حال و هوای دیگری ببخشید و فضای بسیار جذابی برای خود بسازید. با اتصال چند دستگاهی این کیبورد می‌توان رایانه، لپ‌تاپ ، تلفن همراه هوشمند و تبلت خود را به طور همزمان متصل و خیلی آسان و سریع با کمک کلیدهای چند رسانه‌ایی بین آن‌ها جا‌به‌جا شوید.

 ‌‌‌

ویژگی‌های بی‌نظیر کیبورد رویالکس مدل K411t

  • نور پس زمینه RGB قابل تنظیم این کیبورد به میز شما جذابیت خاصی می‌دهد و شما می‌توانید برحسب سلیقه خود نور کیبوردتان را تنظیم کنید.
  • با اتصال چند دستگاهی می‌توان با حالت‎های Wired + 2.4G + BT1 + BT2 + BT3،به راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل شوید و از اتصال قوی و پایدار آن بدون هیچ قطعی لذت ببرید.
  • دارای سوئیچ TTC با قابلیت تعویض در صورت مشکل،هنگامی که سوئیچ‌های کیبورد یا کلیدها دچار مشکل و خرابی می‌شود شما می‌توانید با استفاده از انبر مخصوص در آوردن سوئیچ و کلیدها آن‌ها را تعویض کنید.
  • جنس کلیدها ازکلاهک PBT ساخته شده است که این قابلیت طول عمر را بسیار افزایش می‌دهد و کلیدهای نرم با قابلیت ارگونومیک به شما ارائه می‌دهد.
  • پدهای سیلیکونی برای کاهش صدا در زیر کلیدها تعبیه شده است و کاربران می‌توانند در طول شب هم بدون هیچ مزاحمتی به کار خود ادامه دهند.
  • این کیبورد دارای ظرفیت باتری 2000 میلی آمپر ساعت است و حدود 170 ساعت به شما به راحتی کار می‌دهد. همچنین اگر نور RGB آن را خاموش کنید ساعات طولانی تری هم می‌توان از این کیبورد استفاده کرد.
  • جنس بدنه کیبورد اف دی ABSو جنس کلیدها PBT است، این کیبورد دارای کیلدهای ضد ضربه و نشکن است و مقاومت بالا این کیبورد نسبت به ضربه باعث می‌شود طول عمر بسیار بالایی داشته باشد و اگر شما هنگام بازی هیجانی شوید و به کیبوردتان ضربه بزنید هیچ اتفاقی برای آن نخواهد اوفتاد.

‌‌‌‌

خرید کیبورد ROYALAXE مدل K411t انتخابی مناسب برای گیمیرها

به طور کلی شما با خرید این کیبورد از برند ROYALAXE می‌توانید بهترین عملکرد را نسبت به بقیه بازیکنان و گیمیرها داشته باشید.با نور RGB این کیبورد میزی فوق العاده برای خود بسازید و بازی شگفت انگیز و متفاوتی را تجربه کنید. ظرفیت باتری این کیبورد به شما اجازه می‌دهد ساعات طولانی از آن بدون دقدقه استفاده کنید. این کیبورد‌ نه تنها ابزاری برای بازی است، بلکه یک سفر آزمایشی به دنیای فناوری و طراحی نوین هست. نورپردازی چشم‌نواز، تنظیمات قابل سفارشی سازی و کلیدهای مخصوص این محصول که با لمس آن‌ها به دنیای عجیب و خارق العاده کیبوردتان پی می‌برید. طراحی بدنه‌ مقاوم، این کیبورد را به یک اثر هنری تبدیل کرده‌ است. اگرنیاز به توضیح بیشتری در مورد کیبورد K411t داشتید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0700-9480

مشخصات

کشور تولید کننده
چین
برند
Royalaxe
مدل
K411T
فرم طراحی
پانچ شده
نوع کیبورد
اداری ، استفاده روزانه
گیمینگ
رنگ
آبی
جنس بدنه
ABS
جنس کلید
PBT
تعداد کلید
68 کلید
صفحه کلید اعداد
ندارد
طول عمر کلید
100 میلیون کلیک
نوع رابط
بی‌سیم
فاصله ارتباطی
20 متر
مقاومت در برابر مایعات
ندارد
نور پس‌زمینه
RGB قابل تغییر و پیشرفته
تکیه‌گاه کف دست
ندارد
ابعاد
310.6 * 101.5 * 39.8 میلی متر
وزن
690 گرم
باتری
2000 میلی آمپر
سازگار با سیستم عامل‌های
Win 2000 / 7/8/10/ XP / Vista / Mac OS
سایر ویژگی‌ها
ارگونومیک
رنگ‌بندی شکیل و زیبا
صرفه‌جویی در مصرف باتری
قابلیت تعویض سوئیچ‌ها
مکانیکال
همه کلیدها دارای قابلیت آنتی گوستینگ
کلیدهای بادوام و باکیفیت
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم