فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
ESHINE / خانه ESHINE

پاوربانک خورشیدی یی شاین با ظرفیت 30000 میلی آمپری فست شارژ Eshine 30000mAh - همراه با پنل خورشیدی کد Q86S

محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پاوربانک خورشیدی یی شاین با ظرفیت 30000 میلی آمپری فست شارژ  Eshine 30000mAh |همراه با پنل خورشیدی مدل  Q86S

مشخصات فنی:

امکان شارژ خورشیدی

زمان شارژ: حدود 10 ساعت

مقاوم در برابر نفوذ آب

وزن: 400 گرم

نحوه نمایش میزان شارژ باتری: نشانگر رنگی

ظرفیت اسمی: 30000 میلی آمپر

تعداد درگاه خروجی: دو عدد

شدت جریان خروجی: 2.0 آمپر ، 2.1 آمپر

شدت جریان ورودی: 2.0 آمپر

ولتاژ خروجی: 5.0 ولت

ولتاژ ورودی: 5 ولت

جنس بدنه: پلاستیک و سیلیکون

 مناسب برای پیاده‌روی یا کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

قابلیت فست شارژ

بررسی مشخصات:

با صرف زمان حدود یک هفته می‌توانید با انرژی خالص خورشیدی این پاوربانک 30000 میلی آمپری را شارژ کنید یا با استفاده از میکرو USB در زمان خیلی کمتری ظرفیت آن را پر کنید و از تمام 30 هزار میلی آمپر در موقع مسافرت، کوهنوردی یا گردش بهره ببرید. جنس بدنه پلاستیک سیلیکونی است و در مقابل ضربه، گرد و غبار و آب کاملا مقاوم است. پاوربانک Q86s دارای چراغ قوه است که می‌توان آن را جزو امکانات این مدل در نظر گرفت. این وسیله دو درگاه خروجی دارد و علاوه بر آن مجهز به فناوری فست شارژ نیز هست که براحتی دو وسلیه را با سرعتی بالا شارژ می‌کند.

معرفی برند ESHINE:

شرکت Eshine  یک کمپانی بزرگ است که در شنزن چین قرار دارد. این شرکت در سال 2004 با هدف تحقیق و توسعه، تولید، فروش و ارائه خدمات در زمینه انواع محصولات دیجیتالی تاسیس شد. محصولات اصلی برند Eshine شامل: اسپیکر خورشیدی قابل حمل، پاوربانک خورشیدی، لوازم جانبی پاور بانک (کابل، محافظ) و چند محصول دیگر است. شرکت Eshine بصورت تخصصی رو محصولاتی که انرژی آن‌ها از خورشید تامین می‌شود تمرکز دارد.

شرکت Eshine در راستای گسترش فعالیت‌های خود و ارائه محصولات با کیفیت بیشتر در سال 2007 بخش تحقیق و توسعه خود را گسترش داد، این توسعه شامل تقویت مدیریت داخلی شرکت، استخدام کارکنان حرفه‌ای، تجهیزات پیشرفته، تعامل حداکثری با مشتریان خود و استفاده از تجربیات بود. این کار باعث شد با سرعت زیادی برند  Eshine در سراسر دنیا شناخته شود و شهرت بالایی کسب کند. شعار شرکت یی شاین این است: کیفیت بهترین زبان برای صحبت کردن در بازار است. در راستای همین شعار آن‌های دارای بخش مجهز و قوی کنترل کیفیت در کارخانه هستند، بدین صورت که مواد اولیه برای ساخت را در بخش کنترل کیفیت با دقت بالا چک می‌کنند و همین فرایند را بعد از تولید نیز دارند، که باعث می‌شود محصولاتی با کیفیت و بدون هر گونه مشکل در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

برای مثال تمام سلول‌های خورشیدی بکار رفته در باتری‌ پاوربانک و اسپیکرهای این شرکت توسط بخش کنترل کیفیت آزمایش می‌شود و از بکار بردن هر گونه ماده تقلبی و بی‌کیفیت جلوگیری می‌شود. با کیفیت بالا ظرفیت باتری و زمان نگهداری نیز بالا خواهد بود. در بخش ارتباط با مشتری نیز به تمام سوالات مشتریان به خوبی پاسخ داده خواهد شد، تمام شک‌ها و مشکلات مربوط به کیفیت یا خدمات به خوبی قابل توضیح هستند. این یک اصل برای شرکت Eshine است.

پاور بانک خورشیدی چیست؟ همه آنچه که باید در مورد آن بدانید.

تمام شدن شارژ تلفن همراه یکی از مشکلاتی است که با توجه به رشد روز افزون استفاده از دستگاه‌‍های تلفن همراه به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. اگر قصد دارید از شر این مشکل خلاص شوید پاوربانک یکی از مناسب‌ترین راه حل‌ها خواهد بود. پاوربانک‌ها باتری‌های قابل شارژی هستند که شما می‌توانید به کمک آنها مشکل باتری گوشی تلفن همراه خود را حل کنید.

ظرفیت پاوربانک

ظرفیت جزو مهمترین ویژگی‌های یک محصول است. یک معیار مناسب برای متوجه شدن گنجایش یک پاور بانک این عبارت است که معمولا به ازای هر 4000 میلی‌آمپر ساعت یک مرتبه گوشی شما به طور کامل شارژ می‌شود. البته این موضوع بستگی بسیار زیادی به نوع گوشی تلفن‌همراه شما نیز دارد اما به عنوان یک معیار ساده بسیار کمک کننده است. برای انتخاب ظرفیت مورد نظر خود حتما باید به این موضوع نیز دقت کنید که چه نوع استفاده و کاربری خاصی مدنظر شما است؟ برای مسافرت و خروج از شهر ظرفیت‌های بسیار بالا بیشتر مورد نظر است در حالی که برای افرادی که قصد دارند از پاوربانک به طور روزانه و در محل کار استفاده کنند وزن محصول بسیار مورد اهمیت است و طبیعتا با افزایش ظرفیت محصول وزن آن نیز افزایش میابد.

قابلیت فست شارژ

این موضوع به نوبه خود به دو قسمت تقسیم میشود. ابتدا اینکه آیا این پاوربانک خودش قابلیت شارژ سریع دارد یا خیر؟ اغلب پاوربانک‌های موجود در بازار خودشان بسیار دیر شارژ میشوند و موضوع دوم اینکه میتواند گوشی‌های تلفن همراه را سریعا شارژ کند یا خیر؟ این دو موضوع در کنار هم سبب میشود که یک پاوربانک ارزش‌قیمتی متفاوتی پیدا کند.

تعداد ورودی و خروجی پاوربانک

بعضی از انواع پاوربانک‌ها دارای چندین پورت خروجی هستند که این موضوع سبب میشود بتواند چندین دستگاه تلفن همراه را بصورت همزمان شارژ کند. اگر نیاز دارید که چندین و چند دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید از این قابلیت به هیچ وجه غافل نشوید. پاور بانک‌های یی شاین به خوبی به این موضوع دقت نموده‌اند.

تنظیم هوشمند جریان خروجی

این موضوع جزو مهمترین ویژگی‌هایی است که یک پاور بانک با کیفیت را از یک پاوربانک ضعیف جدا می‌کند. به عنوان مثال فرض کنید یک پاور بانک با ظرفیت بسیار بالا ( مثلا 20 هزار میلی‌آمپر ساعت ) دارید که از آمپراژ و ولتاژ بسیار بالایی هم برخوردار است. از طرفی قصد دارید یک گوشی تلفن همراه با یک باتری ضعیف و کم مصرف را شارژ کنید. اگر پاوربانک مورد نظر شما نتواند جریان خروجی را بر حسب مقدار مورد نیاز گوشی تلفن همراه تنظیم کند به دستگاه تلفن همراه شما آسیب جدی وارد می‌شود در حالی که در بازار انواع و اقسام پاوربانک هایی وجود دارند که میتوانند براحتی شدت جریان را مناسب با گوشی شما تنظیم کنند. این موضوع هم به خوبی در پاوربانک‌های EShine رعایت شده است. در بسیاری از پاوربانک‌های موجود در بازار توجهی به این امر نشده است.

برای خرید پاوربانک چه مقدار هزینه کنیم؟

این موضوع بستگی زیادی به میزان استفاده شما دارد. اگر قصد دارید به طور مرتب از پاوربانک استفاده کنید به این موضوع آگاه باشید که یک پاوربانک کاملا حرفه ای تهیه کنید. برای تهیه پاور بانک فوق پیشرفته میتوانید به دسته بندی پاوربانک وبسایت قشم خرید مراجعه کنید.

 

از کجا پاوربانک تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی قشم خرید یکی از متنوع‌ترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های کشور در زمینه انواع پاوربانک‌های باکیفیت است. این فروشگاه دارای پاور بانک‌هایی با ظرفیت‌های بسیار متفاوت از 4هزار میلی‌آمپر ساعت تا 80هزار میلی‌‍آمپر ساعت، با قابلیت و قیمت های بسیار متفاوت می‌باشد. بنابراین شما میتوانید در انبوه انواع پاوربانک‌های این وبسایت اقدام به تهیه پاوربانک مورد نظر خود کنید. تمامی محصولات این فروشگاه اینترنتی دارای یکسال ضمانت بی قید و شرط و هجده ماه خدمات پس از فروش است. شما میتوانید با مراجعه به این وبسایت انواع و اقسام پاوربانک‌های خورشیدی با کیفیت را مشاهده کنید و براحتی پاوربانک مورد نظر خود را انتخاب نمایید. دقت کنید تمامی محصولات فروشگاه قشم خرید کاملا اورجینال بوده و با کمترین کارمزد به دست شما مشتریان عزیز می‌رسد. این فروشگاه علاوه بر انواع پاوربانک‌های دارای محصولات دیجیتالی بسیار متنوعی می‌باشد که می‌تواند همه نوع نیاز شما را برآورده سازد.

قشم خرید نماینده رسمی محصولات EShine در ایران

فروشگاه اینترنتی قشم خرید به عنوان نماینده رسمی برند EShine در ایران، این فرصت را دارد تا تمامی محصولات این برند را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هدف اصلی فروشگاه اینترتی قشم خرید، ایجاد دسترسی راحت‌تر به شما عزیزان جهت استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. شرکت آریا هیواد گستر قشم ( فروشگاه قشم خرید ) با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تامین محصولات دیجیتالی در جدیدترین تصمیم خود، قصد دارد که به عنوان نماینده رسمی برند بین المللی EShine  این محصولات را با کمترین کارمزد ممکن و بصورت مستقیم از نماینده رسمی به دست مشتریان خود برساند. تمامی محصولات برند EShine که توسط فروشگاه قشم خرید به فروش می‌رسند دارای شش‌ماه ضمانت بی قید و شرط و هجده ماه خدمات پس از فروش هستند. این ضمانت تحت عنوان گارانتی بی‌کران تقدیم شما خواهد شد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

خرید شارژر همراه خورشیدی E-Shine مدل Q86S

این پاوربانک خورشیدی، یک وسیله ضروری برای کسانی است که اهل سفر یا طبیعت‌گردی هستند و ممکن است هر بار برای چندین روز از خانه دور باشند. ویژگی‌هایی مانند ظرفیت بالا، قابلیت شارژ خورشیدی، شارژ چند دستگاه با هم و همچنین وجود چراغ پرنور و قوی آن، باعث می‌شوند که این پاوربانک بهترین گزینه برای سفر یا زمان‌های قطعی برق باشد. با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت پاوربانک خورشیدی چراغدار 30000 میلی‌آمپری همراه با شارژر وایرلس مدل Q86S نیز بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد. اگر قصد خرید این پاوربانک قوی و منحصربه‌فرد را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید سؤالاتتان را در بخش نظرها، و یا از طریق پشتیبانی مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ بدهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-0800-6945

مشخصات

ظرفیت اسمی
30000 میلی آمپر
محدوده ظرفیت
تا 30000 هزار میلی امپر
نوع باتری
لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.0 ولت
شدت جریان ورودی
2.0 آمپر
شدت جریان خروجی
2.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
نشانگر رنگی
قابلیت های ویژه
فناوری USB QC
امکان شارژ خورشیدی Solar Power Bank
فناوری USB PD
امکان شارژ کردن سریع تر موبایل با شدت جریان ( 2.0 آمپر و بالاتر )
امکان شارژ تبلت با شدت جریان ( 2.0 آمپر و بالاتر )
شارژ شدن سریع تر پاوربانک با شدت جریان ( 2.0 آمپر و بالاتر )
کلاس وزنی
بیشتر از 400 گرم
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)
بله
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
بله
جنس بدنه
پلاستیک
مشخصات فنی
شارژر سریع Super Fast Charging
مقاوم در برابر ضربه
مقاوم در برابر نفوذ آب
چراغ قوه قوی
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم