فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Vanshape Yihui / خانه Vanshape Yihui

دستگاه ریخته گری اتوماتیک ونشیپ برای جواهرات مدل SVC Mini Automatic Vacuum Pressure برند Vanshape Yihui

رنگ
  • نارنجی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی یک ساله قشم خرید و برند Vanshape Yihui
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

دستگاه ریخته گری القایی با فشار خلاء برند Yihui مدل SVC mini automatic casting machine

این دستگاه حجم کمی را اشغال می‌کند و صرفه جویی بسیار مناسبی در فضا دارد، دستگاه ریخته گری القایی با فشار خلاء برند Yihui مدل SVC mini automatic casting machine بطور کاملا اتوماتیک عمل می‌کند و به کمترین نظارت ممکن نیازمند است. ظرفیت قالب آن یک کیلویی است و هربار می‌توانید فلزی به وزن یک کیلوگرم را ریخته‌گری کنید و از سیستم خنک کننده آبی بهره‌مند است. توصیه می‌کنیم در سیستم خنک کننده حتما از آب مقطر استفاده کنید تا در بلند مدت هیچگونه آسیبی به دستگاه وارد نشود و رسوبی در درون دستگاه باقی نماند. با توجه به حجم کم فضای اشغالی و تمام اتومات بودن آن، بهترین گزینه ممکن برای کارگاه‌های طلاسازی است و می‌تواند در هر بار استفاده تا یک کیلوگرم ریخته‌گری انجام دهد که برای یک کارگاه متوسط یا بزرگ طلاسازی کاملا مناسب است.

مشخصات فنی

مدل: YIHUI CASTING SVC

اندازه دستگاه: 680 x 540 x 480 میلی متر

روش ریخته گری: فشار مکش خلاء

فلز مناسب: طلا، نقره، مس

صفحه نمایش: نمایشگر گرافیکی رنگی و لمسی، نمایش اطلاعات به زبان انگلیسی یا چینی (قابل تغییر)

نحوه انجام عملیات: انجام تمام عملیات از شروع به ذوب تا تخلیه به شکل اتوماتیک.

ظرفیت ذوب: هربار حداکثر 1 کیلوگرم

منبع تغذیه: 220 ولت 50 هرتز

توان خروجی: 4 کیلو وات

محدوده دمایی قابل کار: 0 تا 1300 درجه سانتی گراد

حداکثر فشار هوا قابل تحمل: 0.2 مگاپاسکال

امنیت: دارای آرگون و نیتروژن به عنوان هوای محافظ جهت امنیت بیشتر

سیستم خنک کننده: خنک کننده آبی پیشرفته

اخطاردهنده: دارای LED اخطار دهنده با تشخیص خودکار مشکل (اتوماتیک)

سیستم حفاظت: دارای سیستم حفاظت در برابر نوسانات ولتاژ، اضافه جریان، قطعی جریان آب یا افزایش دمای آب

دمای کار محیط بیرونی: 5 تا 40 درجه سانتی گراد

دستگاه وکیوم: دارای دستگاه وکیوم با حداقل 8 لیتر پمپ خلاء اضافی

دمای آب موردنیاز: 10 تا 30 درجه سانتی گراد

دستگاه ریخته‌گری با فشار خلا چیست؟

دستگاه‌های ریخته‌گری در انواع و اقسام مدل‌ها روانه بازار شده‌اند. دستگاه‌های ریخته‌گری با فشار خلا مخصوص ریخته‌گری فلزات گرانبها همچون طلا و نقره هستند. در این دستگاه‌ها از فشار خلاء استفاده می‌شود تا هیچگونه اتلاف در مواد اولیه وجود نداشته باشد. این روش به این صورت عمل می‌شود که شما الگوی خود را ابتدا در قالب می‌گذارید و سپس قالب را وارد دستگاه می‌کنید؛ معمولا این الگو با استفاده از پرینتر‌های سه بعدی تهیه می‌شود. لازم به ذکر است پرینتر‌های سه بعدی رزینی می‌توانند هرنوع مدل خاصی که در نظر داشته باشید را برای شما چاپ کنند؛ شما می‌توانید انواع پرینتر‌های سه بعدی و رزین آن‌ها را در وبسایت قشم خرید براحتی خریداری کنید. پس از بارگذاری قالب در دستگاه ریخته‌گری باید اقدام به جایگزینی مدل پرینت شده با طلا یا نقره کنید. دستگاه‌های ریخته‌گری در دو مدل مختلف یافت میشوند. بعضی از دستگاه‌های ریخته‌گری دارای کوره ذوب هستند و برخی دیگر فاقد این کوره ذوب هستند و فلزات مد نظر باید بصورت مذاب وارد این دستگاه‌ها شوند. البته در حال حاضر اغلب دستگاه‌های ریخته‌گری مناسب برای طلاسازی دارای این کوره هستند و بطور اتومات یا نیمه اتومات به فروش می‌رسند. دستگاه‌های ریخته‌گری برند Yihui دارای کوره ذوب نیز هستند و شما کافیست فلزات مورد نظر را در دستگاه قرار دهید تا این دستگاه شروع به ذوب آنها کند. دستگاه‌های ریخته‌گری Yihui دارای قابلیت ترکیب یکنواخت بوده و با استفاده از تکنیک و علوم الکترومغناطیس اقدام به ترکیب یک نواخت فلزات می‌کند و آلیاژی کاملا یکنواخت ایجاد می‌کند که کاملا یکدست پخش شده است و مناسب طلاسازی است. این آلیاژ مذاب وارد قالب می‌شود و الگوی چاپ شده با پرینتر سه بعدی را سوزانده و در فضاهای خالی ایجاد شده از سوخته شدن الگو رسوب کرده و جایگزین الگوی پرینت شده می‌شود. سپس باید مدتی صبر کنید تا فلزات مذاب سردتر شده و به حالت جامد در بیایند. قالب را جدا کرده از درون محفظه بیرون آورید و درنهایت شاهد محصول نهایی خواهید بود.

معرفی برند Yihui

شرکت تخصصی Yihui Casting از سال 2003 در زمینه تولید انواع و اقسام دستگاه‌های ریخته گری تاسیس شد. دستگاه‌های تولیدی این شرکت عموما تجاری و مناسب مقیاس کارگاه می‌باشند. پس از شروع به کار این مجموعه و پس از چندین سال کسب اعتبار هم اکنون کمپانی Yihui یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های ریخته‌گری در آسیا بوده و در حال ورود به بازارهای اروپا و آمریکاست. این مجموعه در حال حاضر دستگاه‌های ریخته گری اتومات و نیمه اتوماتی تولید کرده است که به کمترین حد نظارت نیازمند است و بطور کاملا اتومات تمامی مراحل ریخته‌گری را پیوسته انجام‌ می‌دهد. شما میتوانید در وبسایت قشم خرید براحتی اقدام به خرید دستگاه‌های ریخته گری Yihui کنید.

قشم خرید نماینده رسمی Yihui Casting در ایران

فروشگاه اینترنتی قشم خرید توانسته است به عنوان نماینده رسمی شرکت Yihui casting در خدمت شما خریداران عزیز باشد. دستگاه‌های ریخته گری Yihui توسط شرکت Yihui Casting ltd ضمانت کیفیت می‌‍شوند و در صورت بروز مشکل شما را همراهی می‌کنند. از آنجایی که قشم خرید موفق به اخد نمایندگی از این شرکت شده‌است در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی قشم‌خرید مشمول این ضمانت خواهید شد و یک گارانتی معتبر از خود شرکت تولید کننده دریافت خواهید کرد.

چرا قشم خرید؟!

فروشگاه اینترنتی قشم خرید همواره به اصل رعایت حقوق مشتری وفادار بوده است و با تکیه بر همین اصل توانسته است مرتبا پیشرفت کند. این مجموعه باور دارد که با خدمت رسانی با کیفیت به مشتریان عزیز خود میتواند تا همیشه به حیات خود ادامه دهد و در این مسیر با رشد و توسعه نیز همراه شود. لذا نگاه این مجموعه به مشتریان خود به عنوان سرمایه های ارزشمندی است که جلب رضایت آنها مهمترین دغدغه آنها بوده و باید همواره به تحقق این امر بپردازند. همین موضوع باعث خواهد شد که شما در صورت انتخاب فروشگاه اینترنتی قشم خرید، تجربه بی نظیری بدست آورید و از بابت انتخاب مجموعه قشم خرید کاملا رضایت داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
VY-0800-0C002

مشخصات

دارای سیستم حفاظت در برابر نوسانات ولتاژ، اضافه جریان، قطعی جریان آب یا افزایش دمای آب
دمای آب موردنیاز: 10 تا 30 درجه سانتی گراد
روش ریخته گری: فشار مکش خلاء
سیستم خنک کننده: خنک کننده آبی پیشرفته
ظرفیت ذوب: هربار حداکثر 1 کیلوگرم
فلز مناسب: طلا، نقره، مس
نمایشگر گرافیکی رنگی و لمسی، نمایش اطلاعات به زبان انگلیسی یا چینی (قابل تغییر)
انجام تمام عملیات از شروع به ذوب تا تخلیه به شکل اتوماتیک
محدوده دمایی قابل کار: 0 تا 1300 درجه سانتی گراد
منبع تغذیه 220 ولت 50 هرتز
توان خروجی 4 کیلو وات
حداکثر فشار هوا قابل تحمل: 0.2 مگاپاسکال
دارای آرگون و نیتروژن به عنوان هوای محافظ جهت امنیت بیشتر
دارای LED اخطار دهنده با تشخیص خودکار مشکل (اتوماتیک)
دارای دستگاه وکیوم با حداقل 8 لیتر پمپ خلاء اضافی
دمای کار محیط بیرونی: 5 تا 40 درجه سانتی گراد
اندازه دستگاه: 680 x 540 x 480 میلی متر
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم