فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Maxvision / خانه Maxvision

تلسکوپ مکس ویژن مدل 8inch dobsonian برند MaxVision

143,500,000 تومان
رنگ
  • سفید
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل 8inch dobsonian برند Maxvision

تلسکوپ‌ها، دستگاه‌هایی متنوع با کاربردهای مختلف هستند که اگر علاقه‌مند به رصد و نجوم باشید، حتما به داشتن یکی از آن‌ها فکر کرده‌اید. با تلسکوپ 8inch dobsonian می‌توانید یک دید فراتری در مقایسه با چشمان خود را تجربه کنید. این تلسکوپ اجرام آسمانی فراوانی را برایتان نمایان می‌کند و دارای دیافراگم 203.2 میلی‌متری است که قادر به نمایش گذاشتن تصاویر، با وضوح بالا می‌باشد. همچنین باوجود دو عدد چشمی‌ که دارد، دو بزرگنمایی مختلف برایتان فراهم می‌شود و می‌توانید یک نمای بزرگتر و کوچک‌تر را مشاهده کنید. ویژگی‌های بیشتر را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

 ‌‌

ویژگی‌های تلسکوپ  8inch dobsonian

  • با تلسکوپ  8inch dobsonian می‌توانید ماه را با جزئیات فراوان، انواع کهکشان‌ها و سحابی‌های دوردست را مشاهده کنید. برای مثال سیاره زحل، مشتری، سحابی شکارچی، ستاره‌های دوگانه مانند آلبریو، کهکشان آندرومدا و... با این تلسکوپ قابل مشاهده هستند.
  • وزن 8inch dobsonian، به‌مقدار 20 کیلوگرم است و برای مکانی مانند رصدخانه‌ بسیار کاربردی است.
  • ساختار اپتیکی در این تلسکوپ، از نوع بازتابنده نیوتنی است که در این ساختار، از یک آینه اولیه مقعر برای جمع آوری نور استفاده می‌شود. این آینه، نور را به یک آینه ثانویه مسطح کوچکتر منعکس می‌کند که آن را برای مشاهده به چشمی هدایت می‌کند.
  • در تلسکوپ 8inch dobsonian Maxvision، مقدار دیافراگم 203.2 میلی‌متر است و این اندازه دیافراگم می‌تواند نماهای واضح و دقیقی از اجرام آسمانی ارائه دهد.
  • فاصله کانونی این محصول، 1218 میلی‌متر می‌باشد. این ویژگی بر بزرگنمایی و میدان دید تاثیر می‌گذارد و با این فاصله، امکان بزرگنمایی بیشتری فراهم خواهد شد.
  • در تلسکوپ 8inch dobsonian نسبت کانونی F/6 است. این قابلیت عامل مهمی است که بر توانایی جمع‌آوری نور، میدان دید، روشنایی تصویر و مناسب بودن آن برای عکاسی نجومی تأثیر می‌گذارد.
  • این تلسکوپ دارای دو عدد چشمی می‌باشد که 10 و 25 میلی‌متر هستند. چشمی 10 میلی‌متری بزرگنمایی بیشتر، و چشمی 25 میلی‌متری بزرگنمایی کمتری دارد.

 ‌‌‌

خرید تلسکوپ مدل 8inch dobsonian از Maxvision

برند Maxvision با ارائه تلسکوپ 8inch dobsonian، یک محصول فوق‌العاده برای کاربران خلق کرده است. این تلسکوپ با قابلیت عکس‌برداری، زیبایی آسمان شب را به راحتی ثبت می‌کند و نه تنها یک ابزار قوی برای مشاهده بصری است، بلکه همراه قابل اعتمادی برای عکاسان خواهد بود. مدل 8inch dobsonian زیبایی منحصر به فردی را به رصدخانه شما خواهد داد و به شما امکان می‌دهد تا با جزئیات زیادی، اجرام آسمانی را مشاهده نمایید. ساختار اپتیکی بازتابی نیوتونی با آینه‌های دقیق آن، تصاویر واضح و روشنی را ارائه می‌دهد و سیارات و ستارگان شب را برای شما نمایان می‌سازد. برای توضیحات تکمیلی نیز بهتر است که سری به قسمت نقد و بررسی هم بزنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول

مشخصات

برند
Maxvision
مدل
8inch dobsonian
وزن
20 کیلوگرم
دیافراگم
203.2 میلی‌متر
نوع اپتیک
بازتابنده نیوتنی
حداقل بزرگنمایی
-
حداکثر بزرگنمایی
508 برابر
فاصله کانونی چشمی 1
10 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 1
122 برابر
فاصله کانونی چشمی 2
25 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 2
49 برابر
لنز بارلو
ندارد
فاصله کانونی
1218 میلی‌متر
نسبت کانونی
F/6
مورب ستاره
-
محدود کردن قدر ستاره ای
13.31
Finderscope
Red dot star
توان گرد آوری نور (در مقایسه با چشم انسان)
841 برابر
وضوح (Rayleigh)
0.59 ثانیه قوس
وضوح (Dawes)
-
پوشش نوری
فیلم آلومینیومی با دقت بالا چند لایه‌ای + فیلم محافظ سیلیس
طول لوله نوری
-
قطر لوله نوری
-
وزن لوله نوری
-
جنس لوله نوری
-
سیستم Dovetail
-
نوع مقر
دابسونی
محدوده تنظیم ارتفاع (شامل پایه و سه پایه)
نیازی ندارد
قطر سه پایه
-
وزن سه پایه
-
جنس پایه و سه پایه
کف چوبی با استند ایستاده برروی آن
سینی لوازم جانبی
ندارد
سازگاری Dovetail با مقر
-
فناوری SkyAling
ندارد
فناوری GOTO Mount
ندارد
نرم افزار
-
سایر ویژگی‌ها
دارای کیفیت بالایی است و مقاوم می‌باشد
محتویات جعبه
-
نقد و بررسی محصول

تلسکوپ مدل 8inch dobsonian برند Maxvision

اگر طرفدار و خواستار این هستید که دید فراتری نسبت به چشم انسان را تجربه کنید، خرید یک تلسکوپ کاملا نیاز شما را برطرف خواهد کرد. تلسکوپ  dobsonian 8 inch از برند Maxvision، یک محصول فوق‌العاده برای شماست. این تلسکوپ با فاصله کانونی 1218 میلی‌متر تعبیه شده است و دارای دیافراگم 8 اینچی است که جزئیات فوق‌العاده اجرام آسمانی را نمایان می‌کند. همچنین وزن آن 20 کیلوگرم است که برای رصدخانه‌ها یک انتخاب بی‌نظیر می‌باشد. 

ویژگی‌های تلسکوپ 8inch dobsonian

کیهان را با تلسکوپ‌های برند Celestron که هرکدام برای تجربیات مختلف نجومی شما طراحی شده‌اند، رصد کنید. با دیافراگم 203.2 میلی‌متری تلسکوپ 8inch dobsonian، اجرام زیادی قابل مشاهده خواهند بود. نسبت کانونی F/6 و فاصله کانونی 1218 میلی‌متری، نماهایی با جزئیات و وضوح بالا را بوجود می‌آورند. همچنین این تلسکوپ مجهز به چشمی‌های 10 میلی‌متر و 20 میلی‌متری برای بزرگنمایی‌های متفاوتی است. در ادامه ویژگی‌های دیگر را نیز نقد خواهیم کرد.

   

ایدئال برای آسمان تاریک

این تلسکوپ با دیافراگم 8 اینچی، نه تنها ماه و سیارات، بلکه اجرامی در اعماق آسمان مانند کهکشان‌ها و سحابی‌های دوردست را نیز نشان می‌دهد. حتی اگر در یک شهر آلوده به نور زندگی می‌کنید، 8inch dobsonian به اندازه‌ کافی پیشرفته است که مشتری، زحل، خوشه‌های ستاره‌ای باز مانند Pleiades، ستاره‌های دوگانه مانند آلبریو، سحابی شکارچی، کهکشان آندرومدا و... را در معرض دید شما قرار دهد. اما اگر بتوانید تلسکوپ را به یک مکان حتی کمی تاریک‌تر ببرید، اجرام بیشتری قابل مشاهده خواهند بود و صدها شیء جذاب به خوبی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

بازتابنده نیوتونی چیست؟

ساختار اپتیکی 8inch dobsonian از نوع بازتابی نیوتنی است. تلسکوپ بازتابی نیوتنی (همچنین به‌عنوان بازتابنده نیوتنی شناخته می‌شود) قدیمی‌ترین نوع تلسکوپ بازتابی است که توسط سر اسحاق نیوتن در سال 1668 ساخته شد. این طرح از یک آینه مقعر اولیه و یک آینه مورب تخت ثانویه استفاده می‌کند. تلسکوپ نیوتنی به دلیل طراحی ساده و درعین حال موثر آن که توسط سازندگان تلسکوپ آماتور تحسین شده است، محبوبیت زیادی دارد. امروزه، این تلسکوپ‌ها در چندین تنوع طراحی یافت می‌شوند و گاهی اوقات عناصر نوری اضافی را برای بهبود کیفیت تصویر یا بهبود مکانیکی موقعیت تصویر در خود جای می‌دهند.

  

قطر لوله نوری

این تلسکوپ با یک لوله نوری بزرگ 8 اینچی بازتابنده نیوتنی، توانایی جمع‌آوری نور کافی برای به نمایش گذاشتن جزئیات چشمگیر در اجرام آسمانی را دارد. تلسکوپ 8inch dobsonian نمایش بهتری از اجسام کم نور را ارائه می‌دهد و کاملا برای شما موثر خواهد بود.

فوکوس 2 اینچی کریفورد

این تلسکوپ همچنین دارای فوکوس 2 اینچی کریفورد باکیفیتی است. طراحی کریفورد، حرکات دقیق و روان را بدون تغییر فوکوس را فراهم می‌کند. در هنگام مشاهده هدف، لرزش کاهش میابد و به راحتی می‌توانید در طول عکاسی، پایداری بی‌نظیری را تجربه کنید که تصاویر با افت نور کم، واضح‌تر و روشن‌تر به چشم می‌خورند. این فوکوس بادوام و دقیق، هم برای علاقه‌مندان به عکاسی نجومی و هم برای رصدگران بصری عالی است.

  

فاصله کانونی و نسبت کانونی

فاصله کانونی، مسافت بین عدسی یا آینه تلسکوپ تا نقطه‌ای است که تصویر (پرتوهای نور) در آن کانونی می‌شود. فاصله کانونی تلسکوپ 8inch dobsonian، به اندازه 1218 میلی‌متر است که نسبت کانونی آن به F/6 تبدیل می‌شود. نسبت کانونی از طریق فرمولی بین، فاصله کانونی و دیافراگم آن بدست می‌آید. با این مقدار نسبت کانونی، طول لوله تقریبا کوتاه و جمع و جور می‌باشد و میدان دید تصویری که در آسمان می‌بینیم، هم افزایش میابد.

  

چشمی در این محصول

تلسکوپ 8inch dobsonian دارای دو چشمی 10 میلی‌متر و 25 میلی‌متری است که یکی از ویژگی‌های کاربردی این تلسکوپ می‌باشد. این لنزها دارای پوشش کامل و چند لایه ضد انعکاس نور هستند. همچنین باتوجه به شفافیت بالای تصویر و کنتراست خوب برای رصد اجرام، گزینه بسیار مناسبی است.

خرید تلسکوپ 8inch dobsonian از برند Maxvision

هر تلسکوپ، با ویژگی‌ها و قابلیت خاص خود به بازار ارائه خواهد شد که خوب است قبل از خرید یک تلسکوپ، ابتدا تمامی مشخصات آن را بررسی و مطالعه نمایید که طبق نیاز و سطح خود آن را خریداری کنید. تلسکوپ 8inch dobsonian در یک رصدخانه می‌تواند نجوم شناسی خوبی را برای شما به‌وجود آورد و گزینه مناسبی خواهد بود.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم