فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه بعدی انیکیوبیک مدل PHOTON MONO M5S برند ANYCUBIC

59,399,000 تومان 59,900,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
ارسال فوری
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Photon Mono M5s برند AnyCubic

پرینترهای سه‌بعدی رزینی به دلیل قابلیت‌های خاص خود، یک ابزار حیاتی در صنایع مختلف شناخته می‌شوند و در حال حاضر، انواع مختلفی از این پرینترها توسط شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلف عرضه می‌شوند. اگر به دنبال راهی سریع و موثر برای ساخت مدل‌های خود هستید، پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s گزینه‌ ایده‌آل شماست. با سرعت بالا و فرآیند لایه به لایه، اشیاء شما به سرعت پرینت خواهند شد. این محصول برای صنایع مختلف مانند دندان سازی یا ساخت جواهر نیز مناسب است. پرینتر Photon Mono M5s با دقت بالا و لایه‌های بسیار نازک، امکان ایجاد اشیاء با جزئیات فوق‌العاده را فراهم می‌کند.

 ‌‌‌

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s

  • ابعاد دستگاه پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s، به مقدار 270x290 در ارتفاع 460 میلی‌متر است و ابعاد چاپ آن 123x200 در ارتفاع 218 میلی‌متر می‌باشد.
  • پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s دارای وزن 9 کیلوگرمی است.
  • این محصول یک صفحه نمایش LCD به اندازه 54 میلی‎‌متر دارد.
  • ال‌سی‌دی این پرینتر دارای یک محافظ است تا آسیبی به آن وارد نشود.
  • وضوح Photon Mono M5s به مقدار 11520x5120 پیکسل است و کیفیت آن 12K می‌باشد.
  • نسبت کنتراست در این پرینتر 480:1 است و جزئیات فوق‌العاده‌ای را به‌وجود می‌آورد.
  • در پرینتر سه بعدی با رزین معمولی نیز سرعت چاپ 70 میلی‌متر در ساعت است و با رزین‌های سرعت بالا این سرعت به 105 میلی‌متر در ساعت می‌رسد.
  • منبع نوری این محصول از نوع LED matrix UV light source است
  • Photon Mono M5s AnyCubic دارای قابلیت تشخیص رزین است و از پرینت‌های ناموفق کاسته می‌شود.
  • اپلیکیش اسلایسر سازگار با این پرینتر Anycubic Photon Workshop 3.0 است.
  • شما از طریق USB Type-A 2.0 می‌توانید اطلاعات خود را انتقال دهید.
  • قابلیت اتصال به WiFi دارد که کار شما را کاملا راحت خواهد کرد.

 ‌‌‌‌‌

خرید پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s از برند AnyCubic

شما با خرید پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s می‌توانید ایده‌های خود را تبدیل به جسم فیزیکی کنید. این محصول فرصتی می‌دهد تا از دنیای محدودیت‌های فیزیکی فراتر بروید و افکار خلاقانه‌تان را به واقعیت تبدیل کنید. کمپانی AnyCubic جزو شرکت‌های گسترده‌ایست که انواع پرینترها را برای هر فردی نسبت به نیازش به‌وجود آورده است. شما می‌توانید سایر پرینترهای این کمپانی را هم در سایت ما نیز مشاهده و خریداری کنید. اگر شغل‌هایی دارید که ساخت ابزار و وسایلتان وابسته به ریزه کاری و جزئیات هستند، پرینترهای سه بعدی اللخصوص مدل‌های رزینی نیز بسیار پیشنهاد می‌شوند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0093

مشخصات

برند
AnyCubic
مدل
Photon Mono M5s
ابعاد دستگاه
طول 290، عرض 270، ارتفاع 460 میلی‌متر
ابعاد چاپ محصول
طول 200، عرض 123، ارتفاع 218 میلی‌متر
حجم چاپ
5.4 لیتر
وزن دستگاه
8.9 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر)
صفحه نمایش نوردهی
10.1 اینچ (256.6 میلی‌متر)
توان مصرفی
100 وات
رزولوشن پرینت
12k
ابعاد رزولوشن
11520x5120 پیکسل
کنتراست
480:1
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
LCD
کالیبراسیون
اتوماتیک
منبع نوری
نور UV ماتریس LED
سرعت چاپ
با رزین سرعت بالا 105 میلی‌متر برساعت، با رزین معمولی 70 میلی‌متر برساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
رزین سخت، رزین انعطاف پذیر، رزین دندان، رزین استاندارد و...
دقت چاپ محور Z
10 میکرون
دقت چاپ محور X Y
19×24 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
AnyCubic Photon Workshop 3.1
روش انتقال فایل به دستگاه
با کابلUSB و WIFI
فرمت‌های ورودی سازگار
STL, OBJ و غیره
نوع درگاه اتصال
USB Type-A 2.0
قابلیت پر کردن و متوقف کردن رزین در مخزن
‌دارد
قابلیت WiFi
‌دارد
سایر ویژگی‌ها
چاپ با بالاترین جزئیات، طول عمر ماژول LCD برابر با 2000 ساعت است.
کاربرد
ساخت طلا و جواهرات، دندانپزشکی، قطعات با جزئیات پیچیده، هندسه‌های پیچیده و غیره
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
پرینتر سه بعدی، قیف، دستکش، ماسک، روکش زرد رنگ، مجموعه ابزار، صفحه ساخت، کابل برق، مخزن رزین، کاردک، محافظ صفحه نمایش، کاغذ تراز، آنتن وایفای، دفترچه راهنمای کاربر
نقد و بررسی محصول

نگاهی کوتاه به Photon Mono M5s از برند AnyCubic

پرینترهای سه بعدی‌ رزینی، با ساخت لایه به لایه از طریق رزین مایع اجسامی فوق‌العاده را به‌وجود می‌آورند. تراز کردن در پرینترهای سه‌بعدی یک مرحله معمول و گاهی دشوار برای مبتدیان هنگام استفاده از پرینترهای رزینی بوده و حالا AnyCubic برای اینکه چاپ را بدون دردسر و آسان‌تر ایجاد کند، راه‌حل تراز خودکار را در این نمونه پرینتر ادغام کرده است. پرینتر سه‌بعدی Photon Mono M5s اولین پرینتر رزینی در نوع خود می‌باشد که دارای حسگرهای مکانیکی برای تشخیص و تنظیم خودکار و تناسب بین بستر چاپ و ماژول تراز شناور است. این امر نیاز به تراز دستی را که در صورت انجام نادرست منجر به خطاهای چاپی بسیاری می‌شود را تا حد زیادی از بین می‌برد. 

مونتاژ Anycubic Photon Mono M5s

بیشتر لوازم پرینتر سه بعدی Mono M5s مونتاژ شده‌اند و نیازی به تنظیم دستی برای آن‌ها نیست. حتی افراد آماتور که اولین بار است با پرینتر کار می‌کنند، به ‌راحتی فقط باید محافظ صفحه نمایش LED را اعمال کنند، ظرف و صفحه ساخت را پیچ کنند و برای شروع آماده شوند.

   

کالیبره کردن صفحه ساخت Anycubic Mono M5s

برخلاف سایر پرینترهای رزینی، Photon Mono M5s نیازی به کالیبراسیون دستی ندارد. این دستگاه یک سنسور مکانیکی روی بازوی خود دارد که صفحه را نگه می‌دارد و تشخیص می‌دهد که صفحه و شیشه چقدر به‌هم چسبیده‌اند. این قابلیت می‌تواند به تنهایی تنظیمات را انجام دهد. شیشه در واقع روی فنرهای سفت شناور است تا از چاپ بی‌نقص، اطمینان حاصل کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه را در بازو پیچ کنید و دکمه چاپ را فشار دهید. این یک ویژگی بسیار شگفت انگیز است و هر کسی که یک پرینتر رزینی با آچار آلن و ورق کاغذ کالیبره کرده باشد، قدر این قابلیت را می‌داند.

  

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s

پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s دارای ویژگی‌هایی است که نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. قابلیت‌هایی همچون کیفیت 12k، سرعت چاپ 105 میلی‌متر برساعت، ابعاد چاپ مناسب و... باعث می‌شوند یک چاپ فوق‌العاده نصیب شما شود. در این محصول نه‌تنها فرایند چاپ برای کاربران ساده می‌باشد، بلکه نرخ موفقیت در چاپ مدل‌ها تا حد بسیار زیادی افزایش میابد که نقطه بسیار مثبتی است.

  

ابعاد دستگاه و چاپ ایدئال

این محصول بی‌نظیر دارای ابعاد 270x290 و ارتفاع 460 میلی‌متر می‌باشد و وزن آن 8.9 کیلوگرم است. در یک پرینتر سه بعدی ابعاد چاپ از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه ابعاد چاپ بالاتر باشد، شما مدل‌های بزرگتری را می‌توانید به چاپ برسانید. ابعاد چاپ در پرینتر سه بعدی Mono M5s، 123x200 و ارتفاع 218 میلی‌متر است و با این وجود، شما می‌توانید مدل‌های بزرگ یا چند مدل کوچک با تعداد بالا را به آسانی پرینت کنید.

جزئیات شگفت انگیز 12K

پرینتر سه بعدی Mono M5s، مجهز به صفحه نمایش LCD تک رنگ 10.1 اینچی با وضوح 11520x5120 پیکسل است که این قابلیت صفحه نمایش را با وضوح 12K به اولین پرینتر سه‌بعدی، مناسب مصرف کننده در صنعت تبدیل می‌کند. در نظر بگیرید که یک موی انسان به‌طور متوسط 70 میکرون است و کیفیت فوق‌العاده بالای صفحه نمایش این پرینتر، به کاربران این امکان را می‌دهد که مدل‌ها را با دقت میکروسکوپی تا 19 میکرومتر چاپ کنند. همچنین با نسبت کنتراست 480:1، پرینتر حتی کوچکترین جزئیات را به ثبت می‌رساند.

سه برابر سریع‌تر

علاوه بر افزایش فوق‌العاده وضوح، سرعت چاپ نیز در این پرینتر افزایش چشمگیری داشته است. برای این منظور یک طرح چاپ جدید ایجاد شده که سرعت این پرینتر با رزین سرعت بالا را تا 105 میلی‌متر در ساعت امکان پذیر می‌کند. یک رزین پرسرعت نیز به طور ویژه برای این منظور ساخته شده که به دلیل ویسکوزیته (به مقاومت یک گاز یا مایع در برابر جا به جایی یا لغزیدن لایه ها هنگامی که در معرض تنش برشی قرار می‌گیرند، ویسکوزیته می‌گویند) کمتر، توزیع آن آسان‌تر است. با رزین معمولی نیز سرعت پرینتر به 70 میلی‌متر در ساعت می‌رسد. همراه با فرایند کاربرد بهینه رزین در پرینتر سه‌بعدی، یک لایه رزین نازک‌تر ایجاد می‌شود و می‌توان فاصله بلند زمان چاپ را همراه با AnyCubic Photon Workshop 3.1 تا 74 درصد کاهش داد و در زمان صرفه‌جویی کنید.

تشخیص خودکار رزین

به منظور کاهش خرابی‌های پرینت ناشی از رزین ناکافی، حالت تشخیص رزین، از پیش تنظیم شده است تا به‌طور کاملا هوشمندانه تشخیص دهد که آیا مقدار رزین موجود در vat الزامات پرینت را قبل از شروع برآورده می‌کند یا خیر. این قابلیت در هزینه‌های شما بسیار صرفه‌جویی خواهد کرد و دردسرهای چاپ به دلیل کمبود رزین را به حداقل می‌رساند.

بررسی خودکار دستگاه

از طریق آزمایش‌های متعدد روی اتصال صفحه نوردهی، ماژول تشخیص مکانیکی و وضعیت عملکرد موتور، به سرعت مشکلات سخت‌افزاری را شناسایی و عیب‌یابی می‌کند، این قابلیت از اتصالات صاف و غیرمخرب برای دستیابی به موفقیت در یک پرینت بی‌عیب، به شما اطمینان می‌دهد.

حالت هوشمند

در نسخه جدید نرم افزار برش Anycubic Photon Workshop 3.1، گزینه "Intelligent Mode" می‌تواند به‌طور هوشمند پارامترهای نوردهی را با توجه به جزئیات و اندازه مدل مطابقت ‌دهد و خطر خرابی چاپ ناشی از تنظیمات نامناسب پارامتر را کاهش دهد. همچنین اسلایسر بسیار بهبود یافته است و شما هیچ مشکلی در استفاده از آن ندارید، به خوبی به طور خودکار و دستی پشتیبانی می‌شود.

قابلیت USB

برخلاف پرینترهای FDM، پرینتر Photon Mono M5s فایل‌ها را به جای کارت حافظه microSD از طریق یک USB می‌خواند. این پورت در سمت سوئیچ پاور قرار دارد، جایی که بعید است رزین چکه کند. همچنین دارای WiFi از طریق برنامه Anycubic است و کار شما را بسیار آسان خواهد کرد.

   

اپلیکیشن کارآمد انیکیوبیک

شما به‌راحتی با نصب اپلیکیشن Anycubic می‌توانید بر نحوه کار پرینتر تسلط داشته باشید. در این برنامه انواع مدل‌های stl مناسب پرینت را خواهید دید که کار شما را بسیار راحت کرده است. باوجود اپلیکیشن انیکیوبیک فرایند چاپ کاملا زیرنظر شما اتفاق میوفتد و همه جا در درسترس شما می‌باشد و تنها با یک ضربه پرینت را می‌توانید شروع کنید.

چرا پرینتر سه بعدی Photon Mono M5s ؟

پرینتر سه بعدی رزینی Photon Mono M5s در تولید طرح‌های پیچیده و ظریف برتری دارد و تخیلات شما را با سطح بالایی از دقت به تصویر می‌کشد که شما را شگفت زده می‌کند. همانطور که می‌دانید این محصول برای جواهرسازان، مجسمه سازان، دندان سازان و... کاربرد بسیار بالایی دارد. چه جواهرات پیچیده بسازید، چه مجسمه‌ یا نمونه‌های اولیه معماری، مدل Photon Mono M5s از برند AnyCubic تضمین می‌کند که خلاقیت‌های شما با وضوح کامل به تصویر کشیده می‌شوند.

‌‌‌

آنچه در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم