فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Celestron / خانه Celestron

تلسکوپ بوسما مدل MK1900130 برند Bosma

86,500,000 تومان
رنگ
  • نقره‌ای
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل MK1900130 برند Bosma

با تلسکوپ مدل MK1900130 از برند Bosma، تجربه پرهیجانی را آغاز ‌کنید که شاید قبلا سابقه آن را نداشتید. این تلسکوپ که هم برای تازه کارها و هم برای ستاره شناسان باتجربه طراحی شده است، دریچه‌ای را به اسرار آسمان شب باز می‌کند و وضوح بی‌نظیر و مناظری جذاب را نشان می‌دهد. از جزئیات خیره کننده مناظر ماه، سیارات و دیگر اجرام در اعماق آسمان با اپتیکی که کنتراست و وضوح استثنایی ارائه می‌دهد، لذت ببرید. تلسکوپ MK1900130 ویژگی‌های کاربرپسندانه ای دارد و محصولی کاربردی برای اخترشناسان است. دیافراگم مناسب، نسبت کانونی بالا، چشمی‌های قوی و... از جمله ویژگی‌های این محصول می‌باشند.

    

ویژگی‌های تلسکوپ MK1900130  

  • تلسکوپ MK1900130 برای رصدخانه ها و مکان‌های ثابت بسیار مناسب است و وزن آن 28 کیلوگرم می‌باشد.
  • فاصله کانونی در MK1900130، برابر با 1900 میلی‌متر است و نسبت کانونی آن f/14.6 می‌باشد که وضوح تصویر بالایی دارد.
  • چشمی‌های این محصول Plossl هستند و یکی از آن‌ها 25 و دیگری 10 میلی‌متر می‌باشد.
  • پایه به‌کار رفته در تلسکوپ، نوع استوایی است و سه پایه آن هم بسیار مقاوم و از جنس فولاد می‌باشد.
  • MK1900130 Bosma دارای دیافراگم 130 میلی‌متری است.
  • سازگار با اپلیکیشن‌های ستاره شناسی است، هم برای اندروید (Google Sky Map) و هم ios (Starry sky)
  • تلسکوپ MK1900130 قابلیت عکس‌برداری از اجرام مختلف را دارد و می‌توانید شگفتی‌های زیبایی را ثبت کنید.
  • می‌توانید به‌راحتی خورشید را تماشا کنید اما حواستان باشد که همراه با فیلم خورشیدی Bard این عمل را انجام دهید.

   

خرید تلسکوپ MK1900130 از برند Bosma

در پایان، تلسکوپ MK1900130 چیزی بیش از ابزاری برای رصد است .پیش از این، خلاصه‌ای از ویژگی‌های این تلسکوپ را برای شما بیان کردیم که توضیحات تکمیلی آن را می‌توانید در بخش نقد و بررسی بخوانید. در نظر داشته باشید که قبل از خرید، حتما راجب تلسکوپ موردنظرتان تحقیق و بررسی کامل داشته باشید. طراحی تلسکوپ MK1900130 توانایی‌های بسیاری دارد و مسیری باز برای هر کاربری ایجاد می‌کند تا ستاره‌ها را ترسیم کند و اسیر عظمت کیهان شود و درنهایت به یک ستاره‌ شناس تبدیل شود. همچنین این محصول می‌تواند راهنمای شما در آسمان باشد و زیبایی‌های شب را برایتان آشکار کند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TP-CE-0008

مشخصات

برند
Bosma
مدل
MK1900130
وزن
28 کیلوگرم
دیافراگم
130 میلی‌متر
نوع اپتیک
ترکیبی
حداقل بزرگنمایی
-
حداکثر بزرگنمایی
-
فاصله کانونی چشمی 1
25 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 1
-
فاصله کانونی چشمی 2
10 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 2
-
لنز بارلو
ندارد
فاصله کانونی
1900 میلی‌متر
نسبت کانونی
F/14.6
مورب ستاره
45 درجه
محدود کردن قدر ستاره ای
12.3
Finderscope
7x50
توان گرد آوری نور (در مقایسه با چشم انسان)
345 برابر
وضوح (Rayleigh)
1.08 ثانیه قوس
وضوح (Dawes)
-
پوشش نوری
دارای پوشش کامل
طول لوله نوری
-
قطر لوله نوری
-
وزن لوله نوری
-
جنس لوله نوری
فلز
سیستم Dovetail
CG-4
نوع مقر
استوایی
محدوده تنظیم ارتفاع (شامل پایه و سه پایه)
-
قطر سه پایه
-
وزن سه پایه
-
جنس پایه و سه پایه
فولاد
سینی لوازم جانبی
دارد
سازگاری Dovetail با مقر
-
فناوری SkyAling
-
فناوری GOTO Mount
-
نرم افزار
برای ios Starry sky، Star walker 2، Star map و برای اندروید Google Sky Map
سایر ویژگی‌ها
-
محتویات جعبه
-
نقد و بررسی محصول

بررسی تلسکوپ مدل MK1900130 از برند Bosma

تلسکوپ MK1900130 محصول برند Bosma است. این تلسکوپ دارای خصوصیات و ویژگی‌های بسیار کاربردی است و به شما کمک می‌کند اجرام آسمانی را با کیفیت فوق‌العاده نگاه کنید و از کار خود نهایت لذت را ببرید. این تلسکوپ به افراد حرفه‌ای نیز پیشنهاد می‌شود. وزن این محصول 28 کیلوگرم می‌باشد و در مکانی مثل رصدخانه‌ها، تلسکوپی کاربردی خواهد بود. تلسکوپ‌ MK1900130 هنر را با عملکرد ترکیب می‌کند و دارای مواد درجه یک و مقاومت بالایی است و به‌طور یکپارچه در هر محیطی ادغام می‌شوند. 

ویژگی‌های کاربردی تلسکوپ MK1900130

شما برای خرید یک تلسکوپ، باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را کاملا بررسی کرده و نسبت به نیازتان آن را خریداری کنید. تلسکوپ MK1900130 دارای چشمی‌های قدرت‌مند، فاصله کانونی مناسب، پایه مستحکم و... است که همه این‌ها یک محصول عالی و کاربرپسند را ارائه می‌دهند. شما با این تلسکوپ به راحتی می‌توانید شگفتی‌های آسمان را ببینید و از آن‌ها عکس‌برداری کنید. در ادامه با جزئیات بیشتر و سایر ویژگی‌‌های این تلسکوپ آشنا می‌شویم.

   

فاصله کانونی در MK1900130

فاصله کانونی این محصول 1900 میلی‌متر است که یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد تلسکوپ MK1900130 می‌باشد. فاصله کانونی یک تلسکوپ، عامل مهمی در تعیین بزرگنمایی و وضوح اجرام آسمانی مشاهده شده است. در هر سطحی که باشید، فاصله کانونی افزایش یافته، توانایی شما را در مشاهده جزئیات پیچیده افزایش می‌دهد و آن را به ابزاری ایده‌آل برای عکاسی از آسمان و نجوم بصری تبدیل می‌کند.

نسبت کانونی

نسبت کانونی نیز بر طراحی چشمی‌ها و سطح انحرافات در اپتیک تلسکوپ تاثیر می‌گذارد. نسبت کانونی گسترده تلسکوپ MK1900130، اجسام دور را با دقتی خیره کننده به فوکوس می‌رساند. مقدار نسبت کانونی نیز، f/14.6 است و این نسبت، مقدار بالایی به شمار می‌رود.

  

تلسکوپ MK1900130 با پایه استوایی و سه پایه مستحکم

این تلسکوپ که برای علاقه‌مندان و حرفه‌ای‌ها طراحی شده است، دارای یک پایه استوایی پیشرفته است که با محور زمین همسو می‌شود و دقت ردیابی بی‌نظیری را برای رصدهای یکپارچه آسمانی فراهم می‌کند. پایه تلسکوپ MK1900130، امکان کنترل دقیق را به حرکت اجرام آسمانی در آسمان شب می‌دهد. این طراحی استوایی، چرخش میدان را حذف می‌کند و تضمین می‌کند که تلسکوپ شما بدون وقفه روی هدف شما متمرکز می‌ماند.

پایه استوایی به‌گونه‌ای است که به ابزاری ضروری برای عکاسی نجومی و جلسات رصد طولانی تبدیل می‌کند. همچنین سه پایه تلسکوپ، از جنس فولاد است و بسیار مقاوم می‌باشد و با کوچک‌ترین ضربه آسیب نمی‌بیند. پس نیازی نیست به خرج اضاف بیوفتید و برای سه پایه هزینه کنید.

قطر و وزن آینه اصلی

آینه اصلی، قلب هر تلسکوپ است که وظیفه جمع آوری و تمرکز نور ورودی را برای ارائه مشاهدات واضح و دقیق از اجرام آسمانی دارد. قطر آینه اصلی تلسکوپ MK1900130، به اندازه 130 میلی‌متر و وزن آن 5 کیلوگرم است که نسبت به بقیه تلسکوپ‌ها وزن متعادل و خوبی دارد. چه در حال مشاهده سطح ماه، چه کهکشان‌های دوردست یا جزئیات سیاره باشید، آینه اصلی تلسکوپ ما با مهندسی دقیق عملکرد استثنایی را تضمین می‌کند. دارای پوششی می‌باشد که به‌طور موثر عبور نور را افزایش داده و تصاویر روشن‌تر و واضح‌تری را ارائه می‌دهد. همچنین پوششی 40 میلی‌متری هم دارد که می‌تواند نصب فیلم خورشیدی Bard را تسهیل کند که هم راحت و هم کاربردی است.

  

چشمی‌های فوق‌العاده

تلسکوپ MK1900130 دو چشمی 10 میلی‌متری و 25 میلی‌متری دارد. جابه‌جایی بین چشمی‌ها، نسبت به جرمی که درحال مشاهده آن هستید، دو دید متفاوت را می‌دهد. زمانی که می‌خواهید جزئیات پیچیده اجرام را بررسی کنید، از چشمی 10 میلی‌متری استفاده کنید و برای چشم‌اندازی وسیع‌تر، به چشمی 25 میلی‌متری بروید که برای مناظر وسیع از کیهان، کاملا مناسب است. همچنین بهتر است برای مشاهده زمینی هم از چشمی 25 میلی‌متری استفاده کنید. این چشمی‌ها، Plossl می‌باشند که دارای طراحی همه کاره و مورد توجه در دنیای نجوم آماتوری است و به دلیل عملکرد نوری خوب، تجربه مشاهده راحتی را برای شما به‌وجود می‌آورد.

جستجوی هوشمند ستاره با برنامه تلفن همراه

شما می‌توانید به راحتی موبایل خود را به تلسکوپ MK1900130 متصل کنید و مشکل ستاره یابی را حل کنید تا بتوانید به سرعت هدف را بیابید. برای این کار نیاز است اپلیکیشن موردنظر را نصب کرده و کار خود را شروع کنید. برای ios می‌توانید از برنامه‌های Starry sky، Star walker 2، Star map استفاده کنید و درصورتی که گوشی شما اندروید است، اپلیکیشن Google Sky Map گزینه مناسبی خواهد بود.

خرید تلسکوپ MK1900130 از برند Bosma

کمپانی Bosma، همواره با فناوری پیشرفته، کیفیت عالی و خدمات قابل توجه در این صنعت پیشرو بوده است و محصولات آن توسط متخصصان خارج از کشور بارها مورد تحسین قرار گرفته‌اند. تلسکوپ MK1900130 پیشنهاد خوبی برای شما است و همانطور که بیان کردیم، ویژگی‌های کاربردی بسیاری دارد. همچنین برای حفظ سلامت چشمانتان، لازم به ذکر است که هنگام مشاهده خورشید، به یاد داشته باشید که فیلم خورشیدی Bard را نصب کنید.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم