فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Celestron / خانه Celestron

تلسکوپ سلسترون مدل 80AZ برند Celestron

23,345,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل inspire 80az از برند Celestron

با تلسکوپ inspire 80az از برند Celestron، سفری خارق‌العاده را در قلمروهای آسمانی آغاز کنید. این تلسکوپ که با دقت بالایی ساخته شده و برای علاقه مندان و ستاره شناسان عملکرد یکسانی دارد، دریچه‌ای برای دیدن شگفتی‎های جهان است. با این محصول می‌توانید اجرام آسمانی زیادی را مشاهده کنید و اطلاعاتی از آن‌ها بدست آورید. تلسکوپinspire 80az که دارای پایداری و دوام بالایی است، برروی پایه خود محکم می‌ایستد و یک پلت فرم ثابت برای کاوش‌های نجومی شما فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که این تلسکوپ از نوع شکستی می‌باشد و برای جمع‌آوری نور از لنزها استفاده می‌کند. در ادامه قابلیت‌های فوق‌العاده این محصول را برای شما خواهیم گفت.

    

ویژگی‌های تلسکوپ inspire 80az

  • وزن این محصول 5.62 کیلوگرم می‌باشد و به راحتی می‌توانید آن را همراه خود ببرید.
  • تلسکوپ inspire 80az دارای یک سه پایه قابل تنظیم Alt-Azimuth است و در همه جهات قابل جابه‌جایی است و ارتفاعش هم نیز می‌توانید تغییر دهید.
  • از این تلسکوپ می‌توانید هم به‌عنوان تسلکوپ آسمانی برای رصد اجرام، هم زمینی برای شکار و دیگر کارها بهره ببرید.
  • دیافراگم inspire 80az Celestron، به‌مقدار 80 میلی‌متر است.
  • مدل inspire 80az سازگار با اپلیکیشن Starry Night است که کار را برای همه کابران راحت می‌کند.
  • دارای دو چشمی 20 و 10 میلی‌متری است که بزرگنمایی و شفافیت خوبی را ارائه می‌دهد.
  • لوله نوری 90 میلی‌متری این محصول در ارائه مشاهدات واضح و دقیق، عالی است.
  • در این تلسکوپ، فاصله کانونی 900 میلی‌متر است و نسبت کانونی آن هم f/11 می‌باشد.

    

خرید تلسکوپ inspire 80az

شما با تلسکوپ inspire 80az به دلیل قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش، می‌توانید انواع سیارات از جمله زحل و مشتری، ماه، خوشه‌های ستاره‌ای و... را به راحتی تماشا کنید. با این محصول، تجربه رصد ستارگان را ارتقا دهید و اجازه دهید جهان در برابر چشمان شما آشکار شود. طراحی کاربرپسند آن، همراه با قدرت ثبت درخشش کهکشان‌های دور و آشکار کردن جزئیات پیچیده سیارات، آن را به یک همراه ایده‌آل برای علاقه‌مندان و ستاره‌شناسان باتجربه تبدیل می‌کند. همچنین نه تنها رصد می‌کند، بلکه شما را به کاوش، یادگیری و ارتباط با وسعت بالا دعوت می کند. اگر سوالات دیگری ذهن شما را درگیر کرده است، می‌توانید در قسمت نقد و بررسی توضیحات بیشتری را بخوانید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TP-CE-0002

مشخصات

برند
Celestron
مدل
inspire 80az
وزن
5.62 کیلوگرم
دیافراگم
80 میلی‌متر
نوع اپتیک
شکستی
حداقل بزرگنمایی
11 برابر
حداکثر بزرگنمایی
189 برابر
فاصله کانونی چشمی 1
20 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 1
45 برابر
فاصله کانونی چشمی 2
10 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 2
90 برابر
لنز بارلو
ندارد
فاصله کانونی
900 میلی‌متر
نسبت کانونی
F/11
مورب ستاره
نصب تصویر 90 درجه
محدود کردن قدر ستاره ای
12
Finderscope
StarPointer Pro
توان گرد آوری نور (در مقایسه با چشم انسان)
131 برابر
وضوح (Rayleigh)
1.74 ثانیه قوس
وضوح (Dawes)
1.45 ثانیه قوس
پوشش نوری
کاملا روکش شده
طول لوله نوری
702 میلی‌متر
قطر لوله نوری
90 میلی‌متر
وزن لوله نوری
2 کیلوگرم
جنس لوله نوری
فلز
سیستم Dovetail
CG-3 Dovetail bar
نوع مقر
Alt-Azimuth (دستی)
محدوده تنظیم ارتفاع (شامل پایه و سه پایه)
812.2 تا 1295.4 میلی‌متر
قطر سه پایه
31.75 میلی‌متر
وزن سه پایه
3.64 کیلوگرم
جنس پایه و سه پایه
فولاد ضد زنگ
سینی لوازم جانبی
دارد
سازگاری Dovetail با مقر
CG-3 saddle plate
فناوری SkyAling
ندارد
فناوری GOTO Mount
ندارد
نرم افزار
نسخه پایه برنامهCelestron Starry Night و SkyPortal
سایر ویژگی‌ها
نمایش تصاویر باکیفیت
محتویات جعبه
پایه لوله نوری با سه پایه و سینی لوازم جانبی تاشو متصل، چراغ قوه LED قرمز، مورب تصویر 90 درجه ای، دو عدد چشمی Kellner (20 و 10 میلی‌متری)، نقطه یاب قرمز StarPointer Pro، دانلود رایگان SkyPortal
نقد و بررسی محصول

نگاهی به تلسکوپ مدل inspire 80az برند Celestron

بنیان‌گذار کمپانی Celestron تام جانسون، به ایجاد ابزارهای نوری باکیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه اعتقاد داشت و الهام بخش نسلی از ستاره شناسان بود .چهار دهه بعد، این طراحی را با افزودن ویژگی‌های پیشرفته بهبود بخشیدند، در حالی که به هدف بنیانگذار هم وفادار ماندند. تلسکوپ inspire 80az که از همین برند می‌باشد، یک تلسکوپ شکستی است که برای مشاهده زمینی و آسمانی نیز بسیار مناسب است. این تلسکوپ از دیافراگم 80 اینچی بهره می‌برد و قطر لوله نوری آن 90 میلی‌متر می‌باشد. همچنین با نصب نرم‌افزار Starry Night، یافتن انواع اجرام آسمانی نسبت به موقعیت مکانی شما بسیار آسان خواهد شد.

آنچه با تلسکوپ inspire 80az قابل مشاهده است

با تلسکوپ inspire 80az، می‌توانید زمان زیادی را صرف نگریستن کنید و انواع سیارات همچون زحل و مشتری، ماه با تمامی جزئیاتش، خوشه‌های ستاره‌ای و اجرام درخشان‌تر در اعماق آسمان مانند سحابی شکارچی و کهکشان آندرومدا را در شب مشاهده کنید. این لوله نوری را می‌توانید در روز و برروی زمین مورد استفاده قرار دهید. برای شکارچیانی که می‌خواهند اهداف دور را رصد کنند یا پرنده نگرهایی که قصد دارند جزئیات پرندگانی که در بلندی درختان و فاصله دور قرار گرفته‌اند را مشاهده کنند، بسیار مناسب است. همچنین امکان مشاهدات دقیق محققان بدون ایجاد مزاحمت برای حیوانات را هم فراهم می‌کند.

ویژگی‌ های تلسکوپ inspire 80az

شگفتی‌های آسمان شب، با تلسکوپ inspire 80az نمایان خواهد شد. این محصول دارای ویژگی‌هایی است که نظر هر کاربر را به خود جلب می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرام آسمانی و زیبایی‌های آن‌ها گزینه مناسبی خواهد بود. هم برای افرادی که به تازگی پا به این عرصه گذاشته‌اند، هم اخترشناسان باتجربه، می‌تواند عملکرد خوبی را ارائه دهد.

   

مناسب برای کمپ یا سفر

اگر از آن دسته افرادی هستید که به مسافرت و کمپ علاقه‌مندید و در کنار آن، دیدن ستارگان و دیگر اجرام آسمانی برایتان هیجان‌انگیز است، تلسکوپ Inspire 80az از برند Celestron، یک پیشنهاد بسیار عالی خواهد بود. این محصول با وزن 5.62 کیلوگرمی که دارد، دغدغه جابه‌جایی را برطرف کرده است و هرکجا که بخواهید می‌توانید آن را همراه خود ببرید و به راحتی از آن بهره‌مند شوید.

  

راه‌ اندازی سریع

تلسکوپ inspire 80az به راحتی در کمترین زمان آماده به کار می‌شود و می‌توانید از آن بهره ببرید و رصد خود را شروع کنید. تمامی ابزارهای تلسکوپ به گونه‌ای هستند که حمل و نقل آن به هرجایی که ماجراهای زندگی شما را می‌برد، امکان‌پذیر است. سه پایه تعبیه شده در تلسکوپ، کاملا قابلا تنظیم می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی ارتفاع آن را آن‌طور که می‌خواهید تغییر دهید. علاوه‌براین، دسته متحرکی در آن قرار دارد که می‌توانید آن را به صورت بالا/پایین، چپ/راست حرکت دهید تا جسم موردنظر خود را در چشمی ردیابی کنید. همچنین چراغ قوه‌ای در دیسک پایه قرار می‌گیرد و سه پایه را روشن می‌کند. بنابراین می‌توانید به راحتی لوازم جانبی خود را مشاهده کنید.

دیافراگم تلسکوپ

مهم‌ترین جنبه هر تلسکوپ، دیافراگم آن است. هرچه دیافراگم تلسکوپ بزرگ‌تر باشد، اجرام چشمگیرتر به نظر می‌رسند. در تلسکوپ inspire 80az دیافراگم به 80 میلی‌متر رسیده است و این مقدار جزئیات شگفت‌انگیزی از ماه را نمایان می‌کند. همچنین مناظر دلپذیری از تمام سیارات را نشان می‌دهد و صدها خوشه ستاره‌ای، سحابی و کهکشان را به راحتی می‌توانید ببینید.

  

چشمی‌ های inspire 80az

چشمی یکی از اجزای حیاتی تلسکوپ است که به اخترشناسان اجازه می‌دهد نماهای بزرگنمایی شده اجرام آسمانی را مشاهده کنند. در تلسکوپ inspire 80az دو چشمی قرار دارد که یکی از آن‌ها 20 میلی‌متر و دیگری 10 میلی‌متر است. این چشمی‌ها از مدل Kellner می‌باشند که تصویر باکیفیتی را ارائه می‌دهند و میدان دید نسبتا وسیعی هم دارند.

نسبت و فاصله کانونی در این محصول

فاصله کانونی در این تلسکوپ، 900 میلی‌متر می‌باشد و بزرگنمایی قابل توجهی را به شما ارائه می‌دهد. این مقدار برای رصد دقیق ماه، سیارات و کهکشان‌های دور بسیار کاربردی است. فاصله کانونی این تلسکوپ تضمین می‌کند که تمام جزئیات کیهانی نمایان می‌شوند و تجربه تماشای فراگیری را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. همچنین مدل inspire 80az دارای نسبت کانونی f/11 است که تعادل ایدئالی بین قابلیت جمع آوری نور و دقت نوری ایجاد می‌کند. 

   

لوله نوری 

هدف اصلی لوله نوری، ایجاد مسیری برای عبور نور از جسم آسمانی مشاهده شده به چشمی یا دوربین است، جایی که در نهایت تصویر، مشاهده یا گرفته می‌شود. با لوله نوری 90 میلی‌متری تلسکوپ inspire 80az، شگفتی‌های جهان را با وضوح و دقت بی‌نظیر کشف کنید. چراکه جمع‌آوری نور را به نحو احسنت انجام می‌دهد.

اپلیکیشن کارآمد

چه یک اخترشناس نوپا باشید یا یک ستاره‌نگر باتجربه، اپلیکیشن Starry Night برای ساده شدن عملکرد تلسکوپ و رصد آسان‌تر ستاره‌ها طراحی شده است و کاملا به‌کار شما خواهد آمد. این برنامه، پیچیدگی پیدایش اجرام را از بین می‌برد. به سادگی نام یا مختصات جسم آسمانی مورد نظر خود را وارد کنید و اجازه دهید برنامه، نسبت به موقعیت مکانیتان، شما را با دقت هدایت کند.

  

چرا inspire 80az از برند Celestron؟

تلسکوپ inspire 80az برای تمامی افراد در هر سنی، کاربردی می‌باشد. راه‌اندازی آن به آسانی انجام می‌گردد و مشکلی با آن نخواهید داشت. همچنین وزن سبکی که دارد حمل و نقل را راحت می‌کند و اگر علاقه‌مند به سفر کردن باشید، گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. کمپانی Celestron بعنوان یک برند معتبر و برتر از سال 1960 تا به امروز، تلسکوپ‌های خود را با قابلیت‌های متنوعی ساخته است که برای هر کاربری قابل استفاده قرار بگیرند.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم