فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Celestron / خانه Celestron

تلسکوپ سلسترون مدل PowerSeeker 50AZ برند Celestron

تلسکوپی برای ورود به دنیای فضا

ادامه مطلبShow less
5,398,000 تومان 6,499,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل PowerSeeker 50AZ برند Celestron

سفر خود در سراسر جهان با  PowerSeeker 50AZاز برند Celestron را برای اخترشناسان مبتدی آغاز کنید. این تلسکوپ از پرطرفدارترین تلسکوپ‌های سری پاورسیکر سلسترون در بین دوستداران نجوم در سراسر جهان می‌باشد. با استفاده از این تلسکوپ شگفت انگیز، ماه، زحل، مشتری، مریخ و چندین اجرام درخشان در اعماق آسمان و منظومه شمسی مانند ستاره‌های دنباله دار را مشاهده کنید. مدل 50AZ از نوع شکستی است. از مزایای تلسکوپ‌های شکستی، می‌توان به سادگی، دوام بالا و نیاز به نگهداری کم آن‌ اشاره کرد. این محصول دارای ویژگی‌های مختلفی مانند چشمی‌های گوناگون، وزن سبک، لنز بارلو و... می‌باشد.

    

ویژگی‌های تلسکوپ PowerSeeker 50AZ

  • تلسکوپ 50AZ برای حمل و نقل بسیار مناسب است و وزن آن تنها 1.05 کیلوگرم می‌باشد.
  • دارای سه چشمی 20، 12 و 4 میلی‌متری است.
  • تلسکوپ PowerSeeker 50AZ، یک لنز بارلو دارد که بزرگنمایی هر چشمی را 3 برابر افزایش می‌دهد.
  • عملکرد تلسکوپ PowerSeeker 50AZ Celestron به‌طور دو جانبه است و هم به‌عنوان زمینی، هم آسمانی قابل استفاده می‎‌باشد.
  • دیافراگم این محصول 50 میلی‌متر است.
  • اپلیکیشن‌های Starry Night و SkyPortal برای راحتی کار شما و پیدایش اجرام مختلف آسمانی با این محصول سازگار هستند.
  • پایه‌ تعبیه شده در این تلسکوپ، Alt-azimuth است که بسیار مقاوم و مستحکم می‌باشد و کار با آن خیلی آسان است.
  • 50AZ دارای قابلیت Finderscope که دیدن و یافتن اجرام را با تلسکوپ شما آسان‌تر می‌کند.
  • فاصله کانونی در تلسکوپ PowerSeeker 50AZ، برابر با 600 میلی‌متر و نسبت کانونی آن F/12 می‌باشد.

    

خرید تلسکوپ PowerSeeker 50AZ از برند Celestron

تلسکوپ PowerSeeker 50AZ، یک محصول قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است. تلسکوپ‌های سری PowerSeeker، برای مبتدیان نجوم با ترکیبی از ارزش، کیفیت، قدرت و ویژگی‌های کاربرپسندانه طراحی شده‌اند و برای افزایش تجربه تازه‌کارها ساخته شده‌اند. این تلسکوپ دارای بزرگنمایی قدرتمند و کنترل‌های آسان برای استفاده است. به‌طور کلی تلسکوپ‌های سلسترون توسط دانشمندان در رصدخانه‌های تحقیقاتی در سطح جهانی و حتی در ایستگاه فضایی بین المللی استفاده می‌شوند. با رصد سیارات یا اجرام کم نور در اعماق آسمان سروکار داشته باشید، تلسکوپ ما مجموعه نور را برای تصاویر واضح و دقیق، به اندازه مناسبی می‌رساند. با قابلیت‌های افزایش یافته جمع آوری نور تلسکوپ ما، شاهد وقایع آسمانی زیادی باشید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-0800-8907

مشخصات

برند
Celestron
مدل
PowerSeeker 50AZ
وزن
1.05 کیلوگرم
دیافراگم
50 میلی‌متر
نوع اپتیک
شکستی
حداقل بزرگنمایی
7.14 برابر
حداکثر بزرگنمایی
118 برابر
فاصله کانونی چشمی 1
20 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 1
30 برابر
فاصله کانونی چشمی 2
12 میلی‌متر
بزرگنمایی چشمی 2
50 برابر
لنز بارلو
3 برابر
فاصله کانونی
600 میلی‌متر
نسبت کانونی
F/12
مورب ستاره
24.384 میلی‌متر
محدود کردن قدر ستاره ای
11
Finderscope
5×24
توان گرد آوری نور (در مقایسه با چشم انسان)
51 برابر
وضوح (Rayleigh)
2.79 ثانیه قوس
وضوح (Dawes)
2.32 ثانیه قوس
پوشش نوری
کاملا روکش شده
طول لوله نوری
435 میلی‌متر
قطر لوله نوری
54 میلی‌متر
وزن لوله نوری
0.5 کیلوگرم
جنس لوله نوری
-
سیستم Dovetail
CG-3 Dovetail bar
نوع مقر
Alt-Azimuth (دستی)
محدوده تنظیم ارتفاع (شامل پایه و سه پایه)
812.8 تا 1295.4 میلی‌متر
قطر سه پایه
31.75 میلی‌متر
وزن سه پایه
0.55 کیلوگرم
جنس پایه و سه پایه
فولاد
سینی لوازم جانبی
دارد
سازگاری Dovetail با مقر
CG-3 saddle plate
فناوری SkyAling
ندارد
فناوری GOTO Mount
ندارد
نرم افزار
نسخه پایهCelestron Starry Night و SkyPortal
سایر ویژگی‌ها
فاصله کانونی چشمی 3 به مقدار 4 میلی متر است و بزرگنمایی چشمی 3 به مقدار 150 برابر می‌باشد
محتویات جعبه
لوله نوری، پایه، سه عدد چشمی (20، 12، 4 میلی‌متری)، چشمی نصب تصویر 1.5 برابری، مورب ستاره، یابنده، لنز بارلو 3 برابری
نقد و بررسی محصول

نگاهی به تلسکوپ مدل PowerSeeker 50AZ برند Celestron 

آسمان یکی از شگفتی‌های جهان هستی‌ است که همه انسان‌ها درباره فهمیدن و درک کردن اطلاعات آن بسیار کنجکاوند. تلسکوپ PowerSeeker 50AZ از برند مشهور و محبوب Celestron در کنار شماست تا به راحتی لحظات جذابی را در هنگام رصد مشاهده کنید. تلسکوپ شکستی مدل PowerSeeker 50 AZ یک تلسکوپ مقرون به صرفه، با کیفیتی قابل قبول است که علاوه‌بر رصد آسمان، برای استفاده جهت مشاهده طبیعت در فواصل نزدیک یا کاووش‌های جزئی و کوچک مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های تلسکوپ PowerSeeker 50AZ 

شما در هر سطح مهارتی باشید، از فناوری و ویژگی‌های کاربر پسند این تلسکوپ لذت خواهید برد. راه اندازی تلسکوپ  PowerSeeker 50AZ برند Celestron سریع و آسان است و وزن آن کمتر از 2 کیلوگرم است. دارای یک سه پایه ‌آلومینیومی است که تلسکوپ را در ارتفاعی راحت برای اکثر افراد قرار می‌دهد و همچنین یک یاب 5×24 همراه با یک تراز مناسب دارد که به شما کمک می‌کند اجرام را سریعتر پیدا کنید. 

   

درباره تلسکوپ‌های شکستی

عملکرد تلسکوپ‌های شکستی، بدین گونه است که نور به وسیله یک عدسی یا ترکیبی از چند عدسی که در سر لوله قرار دارد، کانونی می‌گردد. نور پس از برخورد با عدسی دچار شکست شده و در انتهای لوله، کانونی می‌شود. تلسکوپ PowerSeeker 50AZ از نوع شکستی است که مهم‌ترین مزیت آن ساده بودن کار با آن‌هاست. همچنین حرکت دادن تلسـکوپ در جهت دلخواه آسان‌تر است.

   

جمع و جور و قابل حمل

این تلسکوپ، جمع و جور، سبک وزن و قابل حمل است. تلسکوپ را به کمپینگ مورد علاقه خود، مکان رصد در آسمان تاریک یا به سادگی به حیاط خلوت خانه‌تان ببرید و نهایت هیجان را با رصد ستارگارن تجربه کنید. وزن این محصول تنها 1.05 کیلوگرم است و این ساختار سبک و در عین حال مستحکم 50AZ، آن را به همراهی عالی برای ماجراجویی‌های شما تبدیل می‌کند.

اجسام را با بزرگنمایی کم تا زیاد مشاهده کنید

با تلسکوپ 50AZ، می‌توانید اجسام را با بزرگنمایی‌های مختلف، به سادگی با تغییر چشمی ببینید. تلسکوپ PowerSeeker 50AZ دارای سه چشمی برای بزرگنمایی کم، متوسط و زیاد است. این چشمی‌ها، 20 میلی‌متر، 12 میلی‌متر و 4 میلی‌متر هستند. علاوه بر این، 50AZ دارای یک لنز بارلو است که به شما امکان می‌دهد بزرگنمایی هر چشمی که با آن مشاهده می‌کنید را سه برابر افزایش دهد. بنابراین، به جای تنها یک یا دو انتخاب بزرگنمایی، در مجموع شش انتخاب خواهید داشت.

دیافراگم PowerSeeker 50AZ

دیافراگم، در وضوح تلسکوپ نقش دارد. دیافراگم 50 میلی‎‌متری در تلسکوپ PowerSeeker 50AZ، برای مشاهدات اولیه نجومی بسیار مناسب است. این مقدار دیافراگم، اغلب در مقایسه با تلسکوپ‌هایی که دیافراگم بالاتری دارند، قابل حمل و سبک‌تر است و این می‌تواند انتخاب خوبی برای مبتدیان یا افراد علاقه‌مند به نجوم باشد. حتی اگر دوست‌دار گردش و سفر هستید هم این اندازه دیافراگم برا شما کاربردی است.

مناسب برای مناظر آسمانی و زمینی

Celestron PowerSeeker 50AZ می‌تواند به‌عنوان یک تلسکوپ زمینی هم عمل کند. برای مثال می‌توانید وقتی یک آهو در یک مزرعه پر پیچ و خم حرکت می‌کند را تماشا کنید. حتی مسیر عبور کشتی از یک خلیج یا اقیانوس باز هم قابل پیگیری خواهد بود. با 50AZ، هم از مشاهده در روز و هم در شب لذت خواهید برد. این در حالیست که قیمت این محصول نسبت به کیفیتی که به شما ارائه می‌دهد بسیار مقرون به صرفه و باورنکردنی است.

نرم افزارهای کاربردی

یکی دیگر از ویژگی‌های جالبPowerSeeker 50AZ ، نرم افزاری به نام Starry Night است. این نرم افزار دارای پایگاه داده‌ای 36000 جرمی است. نکته حائز اهمیت این نرم افزار، توانایی چاپ نقشه آسمان برای تاریخ و زمانی است که با این تلسکوپ پیشرفته مشاهده خواهید کرد. این نمودار ستاره‌ای، به شما نشان می‌دهد که ستاره‌ها و سیارات در زمان رصد شما در چه وضعیتی هستند و به شما کمک می‌کند سریع‌تر جهت‌گیری کنید. این نرم افزار را می‌توان برروی رایانه شخصی یا لپ تاپ خود استفاده کرد که بهترین راه برای یادگیری آسمان شب است. علاوه‌براین، اپلیکیشن SkyPortal هم می‌توانید از App Store یا Google Play نیز به صورت رایگان دانلود کنید و آن را برروی موبایل خود داشته باشید.

پایه Alt-azimuth با ساختاری محکم

پایه‌های Alt-azimuth برای مشاهده بصری بسیار مناسب هستند. این پایه درمیان مبتدیان و ناظرانی که سهولت استفاده و قابلیت حمل را در اولویت قرار می‌دهند، بسیار محبوبیت دارد. تلسکوپ 50AZ با داشتن پایه‌ آلتازیموت، به‌طور آسان‌تری نصب می‌گردد و اغلب اجزای کمتری دارد که برای رصدگرانی که دوست دارند تلسکوپ‌های خود را به مکان‌های مختلف ببرند، ایده‌آل است. شما با داشتن این پایه می‌توانید تلسکوپ را به بالا/پایین، چپ/راست حرکت دهید و به‌آسانی جرم موردنظر خود را در چشمی ردیابی کنید.

فاصله کانونی و نسبت کانونی در PowerSeeker 50AZ

در تلسکوپ PowerSeeker 50AZ فاصله کانونی و نسبت کانونی، ویژگی‌های مهمی محسوب می‌شوند. فاصله کانونی در این محصول، 600 میلی‌متر است که این، فاصله عدسی تا نقطه‌ای می‌باشد که نور کانونی می‌شود و در این تلسکوپ این اندازه بزرگنمایی خوبی را به شما ارائه می‌دهد. نسبت کانونی هم نسبت فاصله کانونی تلسکوپ به قطر دیافراگم آن می‌باشد که در 50AZ مقدار آن، f/12 است و دارای وضوح بالایی است.

‌‌

قابلیت Finderscope

هدف اصلی قابلیت Finderscope، کمک به کاربران برای مکان یابی و مرکزیت اجرام آسمانی در میدان دید تلسکوپ اصلی است. یاب‌ها برای نشانه گیری تلسکوپ به سمت اجرام خاص در آسمان مفید هستند، به ویژه زمانی که آن اجرام ممکن است به راحتی قابل مشاهده نباشند. یا زمانی که استفاده از بزرگنمایی بالاتر در تلسکوپ اصلی برای مکان یابی آن‌ها غیر عملی است. وقتی از طریق سنسور یاب نگاه می‌کنید، اجسام 5 برابر بزرگتر از آنچه با چشم غیر مسلح دیده می‌شوند ظاهر می‌شوند. همچنین قطر عدسی آن 24 میلی‌متر است. این اندازه عدسی باعث می‌شود نور بیشتری وارد شود، آن را روشن‌تر کرده و دید در شرایط کم نور بهبود بخشیده شود.

‌‌

چرا تلسکوپ PowerSeeker 50AZ برند Celestron؟

PowerSeeker 50AZ یک تلسکوپ سطح ابتدایی عالی برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان است. دیافراگم 50 میلی‌متری، نور کافی را جمع‌آوری می‌کند تا ماه، زحل، مشتری، مریخ و چندین جرم درخشان در اعماق آسمان و همچنین بازدید کنندگان منظومه‌شمسی مانند دنباله‌دا‌رها را به شما نشان دهد. شما می‌توانید این تلسکوپ از برند Celestron را با اطمینان خریداری کنید. چراکه تلسکوپ‌های این کمپانی کاملا باکیفیت و کاربرپسند هستند.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم