فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

تلسکوپ سلسترون مدل Travel Scope 70 21035a برند Celestron

تلسکوپی برای شروع عصر فضا

ادامه مطلبShow less
7,225,000 تومان 8,999,000 تومان
رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل 21035 Travel Scope 70mm برند سلسترون Celestron

مشخصات فنی:

برند: سلسترون(Celestron)

مدل: Travel Scope 70mm

وزن: 3 کیلو گرم

نوع اپتیک: شکستی (عدسی آکروماتیک)

طراحی اپتیک: گالیله ای

نوع فوکوس: فوکوس دستی

قطر دهانه: 70 میلی متر

قدرت بزرگنمایی: تا 168 برابر

فاصله کانونی: 400 میلی متر

نسبت کانونی: f/5.7

توان گرد آوری نور: 100 برابر چشم انسان

توان تفکیک: 1.66 ثانیه قوسی

جنس پایه: آلومینیوم ضد زنگ

فناوری SkyAling: ندارد

فناوری GOTO Mount: ندارد

چرا Celestron Travel Scope؟
مقر و سه‌پایه‌ی این تلسکوپ از نوع سمت – ارتفاعی است. به این معنا که در دو راستای سمت و ارتفاع حرکت می‌کند که  کار با آن برای یافتن و مشاهده‌ی موضوعات زمینی بسیار ساده است. از این تلسکوپ می‌توان به‌خوبی برای مشاهده‌ی موضوعات زمینی از جمله حیات وحش و مناظر دوردست استفاده کرد. همچنین برخی جزئیات سطح ماه، اقمار مشتری، حلقه‌های زحل، سحابی‌ها، خوشه‌های ستاره‌ای و کهکشان‌های پرنور با استفاده از این تلسکوپ قابل‌رصد هستند.تلسکوپ شکستی سلسترون 70 میلی‌متری مدل PowerSeeker TravelScope محصولی بسیار مناسب برای منجمان آماتور و تازه کار می‌باشد. این تلسکوپ 70 میلی‌متری سلسترون به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، یکی از پرطرفدارترین انواع تلسـکوپ‌های سری پاورسیکر و تراول اسکوپ سلسترون در بین منجمان سراسر جهان می‌باشد.

درباره تلسـکوپ شکستی 70 میلی‌متری سلسترون

با توجه به محل قرار گیری چشمی در تلسـکوپ های شکستی (انتهای لوله) هدایت تلسکوپ و یافتن اجرام در آسمان به سادگی صورت می پذیرد. مهمترین مزیت تلسکوپ شکستی ساده بودن کار با آنهاست، چرا که برای دیدن اجرام در راستای نور ورودی نگاه می کنیم و حرکت دادن تلسکوپ در جهت دلخواه آسان تر است.تلسـکوپ های سلسترون سری پاورسیکر به دلیل داشتن وزن کم، سادگی در استفاده، کیفیت خوب و قیمت مناسب، به نام تلسـکوپ های دانش آموزی مشهور شده اند. در تلسـکوپ شکستی سلسترون TravelScope 70 AZ ، یک عدسی شیئی 70 میلیمتری، وظیفه گردآوری نور را بر عهده دارد و مجموعا توان گردآوری نوری بیش از ۱۰۰ برابر چشم انسان را دارد.

اتصال به گوشی!!

در انتهای خروجی این تلسکوپ، رزوه‌ای برای اتصال به دوربین‌های عکاسی (با استفاده از تی-رینگ) در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود این ابزار به لنز خوبی برای عکاسی تبدیل شود. به عبارتی می‌توان گفت که این ابزار وسیله‌ی بسیار مناسبی برای عکاسان طبیعت نیز محسوب می‌شود؛ چراکه این تلسکوپ کوچک می‌تواند در نقش یک لنز تله 400 میلی‌متری با نسبت کانونی 6,7  ظاهر شود؛ به صورتی که حتی در سرعت‌های بالای شاتر می‌توان روی دست نیز با آن عکاسی کرد. البته سه‌پایه‌ی موجود در جعبه‌‌ی این ابزار سه‌پایه‌ی کوچک و سبکی است که ممکن است هنگام استفاده لرزش ایجاد کند که این لرزش در بزرگنمایی‌های بالا و همچنین در زمان عکاسی، اثر نامطلوبی روی تصویر می‌گذارد.

نحوه‌ی تنظیم

در آغاز استفاده از این ابزار، باید ابتدا تلسکوپ را به سمت یک جسم مشخص نشانه گرفت. سپس با استفاده از پیچ‌های ریزی که روی جوینده قرار دارد، نشانگر جوینده را روی جسم موردنظر قرار داد. به این کار در اصطلاح، هم‌خط‌کردن می‌گویند. پس از اینکه جوینده و لوله‌ی اصلی تلسکوپ هم‌خط شدند، برای یافتن هر جسم، کافی است ابتدا با استفاده از جوینده، جسم موردنظر را هدف بگیریم و نشانگر جوینده را روی آن قرار دهیم. در این حالت جسم موردنظر به‌سادگی قابل‌مشاهده است. در داخل جعبه‌ی این ابزار، دو عدسی چشمی با فواصل کانونی 10 و 20 میلی‌متر قرار دارد که با تعویض این عدسی‌های چشمی می‌توان بزرگنمایی‌های مختلفی از این ابزار به دست آورد. بهتر است در آغاز مشاهده‌ی طبیعت یا رصد آسمان، چشمی 20 میلی‌متر استفاده شود. بزرگنمایی تصویر در حالتی که چشمی 20 میلی‌متر قرار دارد، 20 است؛ اما با تغییر عدسی چشمی و قراردادن چشمی 10 میلی‌متر، بزرگنمایی به 40 می‌رسد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
TP-CE-0005
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم