فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

تلسکوپ مدل Sky-Watcher Flextube 200 Dobsonian 8-inch Collapsible Large Aperture برند سلسترون - زمان تحویل 6 تا 8 هفته کاری

تلسکوپ کامپیوتری برای مبتدیان و کاربران پیشرفته

ادامه مطلبShow less
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی 7 روزه اصالت کالا و تضمین بازگشت کالا
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل  Flextube 200P Dobsonian 8-inch Collapsible برند Sky-watcher

مشخصات فنی:

برند: اسکای واچر(Sky-watcher)

مدل:  Flextube 200P

وزن: 30.4 کیلو گرم

ابعاد: طول 91 سانتی مترx عرض 66 سانتی مترx ارتفاع 48 سانتی متر

منبع تغذیه: آداپتور برق

نوع اپتیک: ترکیبی

طراحی اپتیک: دابسونی

نوع فوکوس: فوکوس اتوماتیک

قطر دهانه: 203 میلی متر

قدرت بزرگنمایی: تا 400 برابر

فاصله کانونی: 1200 میلی متر

نسبت کانونی: f/5.9

توان گرد آوری نور: 650 برابر چشم انسان

توان تفکیک: 0.57 ثانیه قوسی

Sky-Watcher's Flextube Dobsonian

که اغلب به عنوان "سطل سبک" نامیده می شود، از یک طراحی لوله نوری تاشو خلاقانه استفاده می کند که به کاربران مزایای دیافراگم بزرگ در یک طراحی قابل حمل را می دهد. Sky-Watcher تنها با استفاده از دو آینه، یک لوله آلومینیومی و یک جعبه راکر، طراحی ساده تلسکوپ ابداع شده توسط جان دابسون را با خط خود از دابسون ها ارج می نهد. اگر در نجوم تازه کار هستید و می خواهید تماشای سیارات روشن و واضح را تجربه کنید، این فرصت برای شماست
برای سال‌ها، تلسکوپ‌های دابسونی با استفاده از دیافراگم بزرگ و طراحی ساده، بیشترین ضربه را برای ستاره‌شناسان فراهم کرده‌اند. مشاهده با دیافراگم بزرگ می‌تواند تجربه‌ای ستارگان ایجاد کند، با این حال اندازه تلسکوپ‌های بازتابنده بزرگ می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال ذخیره یا انتقال تلسکوپ خود از یک مکان به مکان دیگر هستند، مشکلاتی ایجاد کند. دابسونین تاشو Sky-Watcher این مشکل را با طراحی منحصر به فرد جمع شونده با استفاده از سه پایه فولادی جمع شونده حل می کند و امکان ذخیره سازی و حمل و نقل آسان را فراهم می کند.
حمل و نقل در هر مکان، هر زمان 


دابسونی ها به خاطر دادن تلسکوپ بازتابی با دیافراگم بزرگ با قیمت پایین به کاربران معروف هستند، اما اغلب قابلیت حمل ندارند. Sky-Watcher این طراحی تلسکوپ کلاسیک را با ادغام یک سیستم لوله تاشو ابداع کرده است و نگرانی‌های کاربران را در مورد حمل‌پذیری برطرف می‌کند. Sky-Watcher Collapsible Dobsonians دارای یک سیستم استرات است که به دقت طراحی شده است تا زمان نصب را در میدان کاهش دهد و در عین حال عملکرد نوری ثابتی را ارائه دهد. هر پایه دارای فرورفتگی های از پیش تعیین شده ای است که اپتیک ها را هر چند وقت یکبار در یک موقعیت قرار می دهد و همخوانی را حفظ می کند. برخلاف دابسون‌ها که از سیستم خرپایی استفاده می‌کنند، دابسونین تاشو Sky-Watcher نیازی به جداسازی ندارد. سیستم استرات از سه قطب فولادی 1 اینچی تشکیل شده است که قسمت پایین و بالایی لوله نوری را به هم می پیوندند. هنگامی که باز می شود، سه پیچ قفل کرومی ابزار را در جای خود نگه می دارند. بر خلاف Dobsonians لوله خرپایی، دابسونین جمع شونده Sky-Watcher به خوبی تنظیم را حفظ می کند و هر بار که از آن استفاده می شود نیازی به هماهنگی ندارد. طراحی جمع شونده می تواند لوله نوری را تا 36٪ کوتاه کند، ذخیره سازی و حمل و نقل را بسیار آسان تر می کند.

بوروسیلیکات؟


در قلب هر تلسکوپ اسکای واچر، اجزای نوری درجه رصدخانه قرار دارند. دابسونین جمع‌شونده نیز از این قاعده مستثنی نیست و از اجزایی استفاده می‌کند که کنتراست استثنایی، بازتاب‌پذیری 94% و حداقل رنگ‌بندی را ایجاد می‌کنند. آینه ها با شیشه بوروسیلیکات ساخته می شوند، سپس با کوارتز، تیتانیوم و دی اکسید سیلیکون پوشش داده می شوند تا تجربه تماشای بی نظیری را تضمین کنند. ترکیب این اپتیک‌های فوق‌العاده با دیافراگم بزرگ دابسونی به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که مناظر روشن و جسورانه‌ای از اجرام کم‌نور اعماق آسمان خواهید داشت.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AMZ-TEL-9336
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم