فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

تلسکوپ مدل NexStar 5SE Computerised-Telescope برند سلسترون Celestron - زمان تحویل 6 تا 8 هفته کاری

تلسکوپ کامپیوتری سلسترون سری NEXSTAR برای کاربران حرفه‌ای

ادامه مطلبShow less
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

تلسکوپ مدل Celestron NexStar 5SE Computerised Telescope

مشخصات فنی:

برند: سلسترون(Celestron)

مدل:  NexStar 5SE

وزن: 13 کیلو گرم

ابعاد: طول 81 سانتی مترx عرض 68 سانتی مترx ارتفاع 33 سانتی متر

منبع تغذیه: باتری قلمی

تعداد باتری مورد نیاز: 8 عدد باتری قلمی

نوع اپتیک: ترکیبی

طراحی اپتیک: اشمیت-کاسگرین

نوع فوکوس: فوکوس دستی

قطر دهانه: 125 میلی متر

قدرت بزرگنمایی: تا 295 برابر

فاصله کانونی: 1250 میلی متر

نسبت کانونی: f/10

توان گرد آوری نور: 329 برابر چشم انسان

توان تفکیک: 0.93 ثانیه قوسی

جنس پایه: آلومینیوم ضد زنگ

فناوری SkyAling: دارد

فناوری GOTO Mount: دارد

تلسکوپ کامپیوتری سلسترون مدل NexStar 5SE دارای ساختار اپتیکی اشمیت کاسگرین با قطر دهانه 5 اینچ است.ساختار اپتیکی اشمیت-کاسگرین عملکردی مشابه تلسکوپ‌های نیوتونی دارد. اما برای جلوگیری از افزایش بیش از اندازه‌ طول تلسکوپ‌های نیوتونی در آینه‌هایی با قطر بزرگ و فاصله کانونی زیاد از این شیوه استفاده می‌شود.در این روش مرکز آینه‌ شیئی (آینه مقعر) سوراخ شده و چشمی در انتهای لوله قرار می‌گیرد.آینه ثانویه یک آینه محدب است که روی تیغه تصحیح کننده نصب می‌شود

در تلسکوپ های ترکیبی آینه ثانویه نور بازتاب شده از آینه اصلی را دوباره به مرکز آینه اصلی هدایت می‌کند. پس از عبور نور کانونی شده از مرکز آینه اصلی، یک چپقی با زاویه 90 درجه قرار دارد. عدسی چشمی در بالای چپقی قرار می‌گیرد.در این حالت چون پرتوی نور دو بار مسیر داخل تلسکوپ را طی می‌کند. طول لوله‌ی تلسکوپ تقریبا نصف می‌شود.

تلسکوپ ترکیبی 5 اینچی NexStar 5SE با فاصله کانونی 1250 میلی‌متر و کیفیت ساخت فوق‌العاده، با سیستم پوششی ویژه سلسترون (StarBright XLT) کوتینگ شده است تا به حداکثر بازتاب نور برسد. چنین گشودگی دهانه‌ای امکان رصد اجرام کم‌نورتر را فراهم می‌کند.همه قطعات اپتیکی این تلسکوپ ترکیبی از میان بهترین قطعات اپتیکی گلچین شده‌اند. و تقریبا هیچ خطای کروی‌ای در آن مشاهده نمی‌شود. این سیستم اپتیکی توان گردآوری نور تا 329 برابر چشم انسان را دارد و به وسیله آن می‌توان اجرامی با حد قدر 13 را رصد کرد.

عملکرد کاهنده فاصله کانونی

برای عکاسی از اجرام عمق آسمان با تلسکوپ‌های ترکیبی اشمیت-کاسگرین، به دلیل داشتن نسبت کانونی بالا (f=10) در مقایسه با تلسکوپ‌های نیوتونی، به مدت زمان بیشتری برای نوردهی احتیاج خواهید داشت.اما کمپانی سلسترون با ساخت و عرضه کاهنده فاصله کانونی (Focal Reducer) که به انتهای لوله اپتیکی اضافه می‌گردد، مدت زمان نوردهی توسط تلسکوپ‌های ترکیبی اشمیت-کاسگرین را کاهش داده است.با تهیه «کاهنده فاصله کانونی» به همراه این تلسکوپ نتیجه بهتری در عکاسی خواهید داشت

دیتابیس اختصاصی

تلسکوپ ترکیبی 5 اینچی سلسترون NexStar 5SE دارای مقر کامپیوتری و رباتیک است. این مقر رباتیک و کامپیوتری به موتور ردیاب، سیستم GoTo  مجهز شده است. مغز سیستم کنترل کننده‌ ردیاب، کامپیوتر NexStar است که با پایگاه داده‌ای با بیش از 40 هزار جرم، از جمله سیارات، ستاره‌ها، سحابی‌ها، کهکشان‌ها و کاتالوگ مسیه مجهز شده است.علاوه‌بر این دیتابیس عظیم شما می‌توانید بیش از 100 جرم دیگر به این مجموعه اضافه کنید. ویژگی‌هایی نظیر تورهای هدایت شده و اطلاعات گسترده در مورد 200 جرم محبوب کنترل‌کننده‌ NexStar را به ابزاری ارزشمند برای منجمان تازه‌کار تبدیل کرده و به حرفه‌ای‌ترها کمک می‌کند تا آسمان را سریع و آسان مشاهده کنند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
XTP-CE-0002
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم