فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 کیلوگرمی مولد آیفون مدل iF3160A Mould برند IFUN

5,099,150 تومان 5,999,000 تومان
رنگ
  • عاجی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین مولد مدل if3160A Mould برند ifun

آیا می‌دانستید بسیاری از قالب‌های دندان در صنعت دندان‌سازی از طریق رزین‌های Mould ساخته می‌شوند؟ این نوع رزین، وزن سبکی دارد و درعین حال از مقاومت بالایی برخوردار است. علاوه‌بر دندان‌سازی، برای ساخت دیگر قالب‌ها نیز می‌توانید از آن بهره ببرید. رزین مولد مدل if3160A Mould برند ifun (که نسخه آپدیت شده if3160 2.0 است) سطح صافی دارد؛ در نتیجه یک گزینه مناسب و مقرون به‌صرفه برای دندان‌سازان است که قالب دندان‌ها را با جزئیات موردنظرشان به‌وجود بیاورند. سطحش نیز مات است و ظاهر طبیعی‌تری نسبت به نسخه قبلی خود دارد. همچنین این رزین Mould با سرعت بالایی تبدیل به جامد می‌شود و از انقباض کمی هم برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

    

ویژگی های رزین مولد if3160A Mould

  • رزین if3160A کاملا بی‌بو است و شما را از بوی آزاردهنده رزین خلاص می‌کند.
  • وزن این محصول، 1 کیلوگرم است. با این مقدار، تقریبا 100 قطعه را می‌توانید چاپ کنید که البته به ابعاد مدل‌ها هم بستگی دارد.
  • انقباض در if3160A، فقط 0.5 درصد رخ می‌دهد. به این معنا که حین جامد شدن مدل، مقدار بسیار کمی از اندازه‌اش کاسته می‌شود.
  • این رزین با سرعت بالایی به پخت می‌رسد. برای مثال چاپ 8 قطعه با if3160A، فقط 40 دقیقه طول می‌کشد. یعنی هر قطعه حدود 5 دقیقه زمان خواهد برد.
  • ویسکوزیته در if3160A Mould برابر با 380 تا 400 مگاپاسکال است. این ویژگی تعیین می‌کند که میزان جریان‌پذیری رزین (غلظت یا روان بودن) چه مقدار است.‌
  • این محصول با طول موج 405 نانومتر سازگار است. یعنی نور UV درحال تابش به رزین، باید این‎‌مقدار طول موج را داشته باشد. همچنین برای انواع برندها مانند AnyCubic، Elegoo، Phrozen وغیره نیز قابل‌استفاده است.
  • رزین ifun if3160A در برابر دمای بالا مقاوم است و استحکام بالایی دارد. این رزین نهایتاً در دمای 120 درجه سانتی‌گراد، شروع به نرم شدن و تغییر شکل خواهد کرد.
  • دقت شکل‌دهی این رزین حدود 35 میکرومتر است که بالاتر از استاندارد مورد نیاز در صنعت است.

   

خرید رزین مولد مدل if3160A Mould از برند ifun

برند ifun همواره درحال ساخت رزین‌های مختلف، با کارایی‌های متفاوت است. مدل if3160A مخصوصا در صنعت پزشکی، کاربرد گسترده‌ای دارد. اگر قصد دارید قالب‌های دقیق را با ابعاد متفاوت بسازید، این رزین محصول مناسبی برای شماست. همانطور که بیان کردیم، if3160A بدون بو می‌باشد و انتخاب مناسبی برای شما است تا محیط اطراف به بوی رزین آغشته نشود. دندان‌سازان نیز می‌توانند قالب‌های بی‌نظیری از دندان‌‌های موردنظر چاپ کنند. اگر سوالی راجع به این رزین دارید، می‌توانید در بخش نظرات بیان کنید تا کارشناسان قشم خرید به سرعت پاسخ آن را بدهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1001
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم