فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 لیتر تری آیفون مدل iF3167 Tray برند ifUN

رنگ
  • سبز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین ۱ لیتری ایفون مدل iF3167 Tray برند ifUN

رزین Dental Tray یک نوع رزین خاص است که در صنعت دندانپزشکی مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این رزین برای گرفتن اندازه دقیق دندان‌ها به‌منظور ساخت ایمپلنت استفاده می‌شود. این رزین‌ها به‌عنوان مواد مدل‌سازی در دندانپزشکی به کار می‌روند و به دندانپزشکان کمک می‌کنند تا از دقت بالایی در گرفتن اندازه دندان‌ها و ارتقای کیفیت درمان‌های خود برخوردار شوند. مزایای استفاده از رزین Dental Tray شامل پایین آمدن زمان انجام مدل‌سازی، و امکان تهیه مدل‌های دقیق از دندان می‌باشد. همچنین این رزین‌ها معمولاً دارای خصوصیات ضدباکتریایی هستند که به حفظ بهداشت دهان و جلوگیری از عفونت‌ها کمک می‌کنند. در کل، رزین Dental Tray یک جزء مهم در تجهیزات دندانپزشکی است که به بهبود عملکرد دندانپزشکان کمک می‌کند. در ادامه ویژگی‌های رزین ایفون مدل iF3167 Tray را بررسی کرده‌ایم:

 

 ویژگی‌های رزین ۱ لیتری ایفون مدل iF3167 Tray برند ifUN

  • رزین‌های مورداستفاده در ساخت Dental Tray معمولاً دارای ویژگی‌هایی همچون انعطاف‌پذیری، مقاومت به آب، استحکام مکانیکی مناسب و قابلیت چسبندگی به مواد دیگر مانند سیلیکون‌ها را دارند.
  • رزین iF3167 Tray دارای انقباض کمتر از ۱ درصد می‌باشد. جمع‌شدگی یا انقباض در این رزین بسیار کم است.
  • زیست‌سازگاری بالایی دارد. رزین‌های با قابلیت زیست‌سازگار سمی نیستند و در بافت هدف و سایر بافت‌های بدن پاسخ ایمنی شدید ایجاد نمی‌کنند.
  • رزین مدل iF3167 Tray باثبات است و تغییر شکل نمی‌دهد. به این معنا که پس از خشک‌شدن تغییری در شکل و ساختار خود نشان نمی‌دهند.
  • این رزین مناسب برای پرینترهای سه‌بعدی LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure است.
  • محدوده طول‌موج برای پخت این رزین ۴۰۵ نانومتر می‌باشد. به این معنا که منبع نور در چاپگر 3D باید نور را در این محدوده برای پخت کامل آماده کند. استفاده از طول‌موج اشتباه، ممکن است منجر به پخت ناقص مدل شود.
  • از دیگر ویژگی‌های این رزین می‌توان به‌سرعت انجماد و تحمل فشار بالای آن اشاره کرد.

 

 خرید رزین ۱ لیتری ایفون مدل iF3167 Tray برند ifUN

 قبل از خرید رزین باید بدانید که برای چه‌کار یا کاربرد خاصی می‌خواهید از آن استفاده کنید. رزین مدل iF3167 Tray دارای زیست‌سازگاری و سرعت انجماد بالا است که در صنعت دندان‌پزشکی بسیار پرکاربرد است. اگر دندانپزشک هستید و برای تهیه مدل‌های دقیق از دندان نیاز به یک رزین با ویژگی‌هایی که بررسی کردیم دارید، این رزین بسیار انتخاب مناسبی است. دقت کنید که از ارائه‌دهندگان معتبر و برندهای رزین باکیفیت بالا خرید کنید؛ زیرا که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر در رابطه با رزین مدل iF3167 Tray برند ifUN نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با کارشناسان قشم خرید تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
v3D-IF-1003
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم