فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 لیتر دنچر آیفون مدل iF3166 Denture برند ifUN

11,999,250 تومان 15,999,000 تومان
رنگ
  • صورتی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین ۱ لیتر دنچر آیفون مدل IF3166 DENTURE برند IFUN

رزین IF3166 DENTURE اغلب برای ساخت دندان مصنوعی به کار می‌رود. به دلیل ویژگی‌هایی مانند مقاومت، دوام، و تطابق با رنگ دندان‌های طبیعی، این مواد توسط دندانپزشکان برای ایمپلنت‌های دندانی و ترمیم آن به کار می‌رود. این رزین به دلیل قیمت پایین و وزن سبکی که دارد، افراد زیادی را برای خرید آن ترغیب کرده است. رنگ صورتی آن نیز مشابه لثه‌های طبیعی انسان است و بهترین نمونه شبیه به دندان را خواهد ساخت. به دلیل قابلیت زیست سازگاری بالایی که دارد، بدون این‌که نگران سلامتی خود باشید می‌توانید از دندان مصنوعی حاصل از ساخت این رزین استفاده کنید. همچنین این رزین در پرینترهای با طول موج 405 مناسب است. دیگر ویژگی‌های رزین دنچر آیفون مدل IF3166 DENTURE در ادامه برایتان آورده شده است:

‌ 

 ویژگی‌های رزین ۱ لیتر دنچر آیفون مدل IF3166 DENTURE برند IFUN

  • این رزین دارای زیست سازگاری بالا است. زیست سازگاری شیوه تعامل این ماده با بدن را نشان می‌دهد. این ویژگی مشخص می‌کند رزین چه اثری روی خون و سایر بافت‌های بدن، و بافت‌ها چه اثری روی بیو مواد دارند. مواد زیست‌سازگار سمی نیستند و در بافت هدف و سایر بافت‌های بدن پاسخ ایمنی شدید ایجاد نمی‌کنند.
  • این رزین در ساخت دندان مصنوعی کاربرد دارد. جنس آن بعد ساخت بسیار بادوام است و نمی‌شکند. رنگ آن نیز بسیار شبیه به بافت واقعی دندان است.
  • هزینه ساخت دندان مصنوعی با این رزین بسیار کم خواهد بود. همچنین دارای وزن سبکی است که در نتیجه در دهان حس نخواهد شد.
  • دارای انقباض کمتر از ۱٪ است. جمع‌شدگی یا انقباض در رزین دنچر آیفون مدل IF3166 DENTURE بسیار ناچیز است.
  • این رزین برای پرینترهای سه‌بعدی LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure با طول موج ۴۰۵ نانومتری مناسب است.
  • ویسکوزیته این رزین در دمای ۲۵ درجه 300-320s می‌باشد. ویسکوزیته مایع در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد نشان‌دهنده مقاومت این رزین در برابر تغییر شکل در این دما است. این ویژگی نشان می‌دهد که این مایع چقدر در برابر حرکت و تغییر شکل در دمای مشخص شده مقاومت دارد. ویسکوزیته در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد به این معناست که مایع دارای مقاومت بیشتری در برابر حرکت و تغییر شکل در این دما می‌باشد.

‌ 

 خرید رزین ۱ لیتر دنچر آیفون مدل IF3166 DENTURE برند IFUN

رزین‌هایی که برای ساخت دندان مصنوعی استفاده می‌شوند، به دلیل اینکه مستقیماً در دهان فرد قرار می‌گیرند، بسیار مهم است که سمی و برای انسان مضر نباشد. همچنین دارای هزینه ساخت پایینی باشد.

شما در این زمینه نیاز به رزین خاصی دارید که مطابق با استانداردهای پزشکی باشد. رزین‌های مورداستفاده در حوزه پزشکی نباید حساسیت دهند و کیفیت بالایی داشته باشند. دنچر آیفون مدل IF3166 DENTURE زیست سازگاری بالایی دارد و از این بابت خیال شما را راحت خواهد کرد. توجه کنید که این رزین برای پرینترهایی با طول موج ۴۰۵ نانومتر مناسب است و با مدل‌های LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure سازگاری دارد. اگر به اطلاعات تخصصی‌تری در این زمینه نیاز دارید، حتماً با کارشناسان قشم خرید در تماس باشید تا پاسخ خود را سریعا دریافت کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1004

مشخصات

دما
110 درجه سانتی گراد
سایر ویژگی ها
استحکام بین مولکولی بسیار بالا
تحمل فشار بالا
چسبندگی کم
مناسب برای
پرینترهای سه بعدی LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure با طول موج 405 نانومتری
کاربرد
دندان سازی
ویسکوزیته
در دمای 25 درجه سانتیگراد 300-320 mPa.s
میزان انقباض
کمتر از 1 رصد
محصولات مرتبط

فهرست