فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 1 کیلوگرمی ریخته گری طلا آیفون مدل iF311c cast برند ifUN

8,599,140 تومان 9,999,000 تومان
رنگ
  • سبز
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین ریخته گری مدل iF311c cast برند ifun

رزین‌های ریخته‌گری آی فان، برای تولید قطعات پلاستیکی استفاده می‌شوند. برای ساخت قطعات، رزین مایع به داخل یک قالب ریخته می‌شود و پس از خشک شدن، قطعه با شکل و اندازه موردنظر به‌دست می‌آید. برای اینکه بتوانید انواع جواهرات ظریف را به‌وجود بیاورید، مدل iF311c cast پیشنهاد ما به شماست. این رزین حداکثر 0.8% انقباض دارد و با کمترین میزان تغییر مدل را خلق خواهد کرد. از دقت بالایی برخوردار است و جزئیات فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. همچنین برای مرحله سوزاندن، به خاکستر ریخته‌گری کمی نیاز دارد. در ادامه بیایید نگاهی به دیگر ویژگی‌های رزین if311c بیندازیم.

 ‌‌‌‌

ویژگی های رزین ریخته گری  iF311c cast

  • وزن رزین iF311c cast برابر با 1 کیلوگرم است؛ در نتیجه می‌توانید با آن تعداد زیادی مدل را چاپ کنید.
  • رزین ریخته‌گری if311c تا 97% چاپ موفق را برای شما تضمین می‌کند و خطای بسیار کمی دارد.
  • انقباض به کاهش حجم درحین تبدیل شدن رزین از حالت مایع به جامد گفته می‌شود. میزان انقباض رزین، بستگی به نوع آن دارد. هرچه این مقدار کمتر باشد، کاهش حجم نیز کمتر صورت می‌گیرد. در رزین if311c انقباض کمتر از 0.5 تا 0.8 درصد رخ می‌دهد.
  • میزان ویسکوزیته رزین ریخته‌گری ifun if311c بین 250 تا 280 مگاپاسکال است. ویسکوزیته در رزین میزان جریان‌پذیری یا روان بودن رزین را نشان می‌دهد. در این محصول، این غلظت همانند موم یا چسب است.
  • با رزین iF311c cast، مدل‌ها بسیار سبک وزن به چاپ می‌رسند.
  • این رزین به‌سرعت شکل می‌گیرد و آماده استفاده می‌شود. برای مثال، در مدت زمان 2 ساعت، 19 النگو را با ارتفاع 34 میلی‌متر و ضخامت لایه 50 میکرونی چاپ می‌کند.
  • این محصول به‌راحتی قابلیت فرم‌دهی دارد و می‌تواند مدل‌های مختلف جواهرات پیچیده را خلق کند و حتی طرح‌های بسیار کوچک را هم با جزئیات زیادی به چاپ برساند. کوچکترین مدل آزمایش‌شده با رزین if311c قطری برابر با 15 میلی‌متر دارد.
  • برای اینکه بتوانید مدل if311c را به پخت برسانید، نیاز است که نور UV با طول موج 405 نانومتر به رزین بتابد. اگر این عمل در محدوده طول موج متفاوتی به انجام برسد، باعث خراب شدن یا کامل نشدن پخت می‌شود.

 ‌‌‌

خرید رزین ریخته گری iF311c cast از برند ifun

رزین if311c cast سازگاری بالایی با پرینترهای مختلف دارد و با طول موج 405 نانومتری، مدل‌ها را بدون هیچ آسیبی به‌وجود می‌آورد. درصورتی‌که می‌خواهید طرح‌های پرظرافتی را خلق کنید، این رزین ریخته‌گری گزینه مناسبی خواهد بود.رزین ریخته‌گری if311c از برند ifun توانایی بالایی در ایجاد طیف گسترده اشیاء، از جواهرات پیچیده گرفته تا وسایل تزئینی بزرگ‌تر را دارد و به خریداران اجازه می‌دهد تا خلاقیت خود را آشکار کنند. با انقباض کم و ویسکوزیته ایدئال در این محصول، نتیجه دلخواه شما به‌وجود خواهد آمد. اگر سؤالی راجع به این رزین برایتان به‌وجود آمده، می‌توانید از طریق بخش تماس با ما یا نظرات، با کارشناسان قشم خرید ارتباط برقرار کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1020
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم