فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 500 گرمی سخت آیفون مدل if3121 toughness برند ifUN

رنگ
  • سفید
  • خاکستری
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین مخصوص پرینتر سه بعدی – برند IFUN

نوع رزین: رزین UV با سختی زیاد – HIGH TOUGHNESS

مدل: 3121

  • مناسب برای پرینتر‌های سه‌بعدی با فناوری‌های DLP/LCD

رزین UV با سختی زیاد ایفون همچون دیگر انواع رزین این برند، مناسب برای پرینت سه بعدی از طریق اشعه UV است به بیان دیگر این نوع رزین در منبع نوری چاپگرهای سه بعدی رزین مورد نظر سخت و جامد می‌شود. از جمله ویژگی‌های اصلی رزین UV با سختی زیاد ایفون میتوان به سفتی و سختی بسیار بالای آن‌ها اشاره کرد. این رزین برعکس دیگر مدل‌های رزین موجود در بازار، سختی بسیار زیادی دارد و در اثر سایش با دیگر اجسام دچار فرسایش نمیشود.

مشخصات فنی:

طول موج: 405 نانومتر

جنس: مایع

سختی: 60-65D  (بسیار زیاد)

ویسکوزیته در دمای 25 درجه سانتیگراد: 300-320  mPa.s

تنش کششی: 40-50 MPa

قدرت کششی: 50-60 MPa

دما: 95  سانتیگراد

انقباض: کمتر از 2 درصد

رنگ: سفید، سیاه، آبی، سبز، زرد، طوسی، بنفش

مقاوم و مستحکم

تحمل فشار بالا

استحکام بین مولکولی بسیار بالا

سرعت انجماد بالا

مناسب برای: ساخت قطعات خودرو، ترمیم قطعات شکسته، صنعت، قاب‌های بسته‌بندی نوک تیز و ...

وزن: 500 گرم

  • توجه: فروشگاه اینترنتی قشم خرید برای جلب رضایت مشتریان امکان خرید وزن پایین رزین برای آزمایش و اطمینان از عملکرد رزین را فراهم کرده است. برای خرید در مقیاس کمتر از 500 گرم به وبسایت قشم خرید مراجعه کنید.
  • رزین UV مستحکم با تحمل دمای بالا ایفون برای چاپگرهای سه‌بعدی با همه نوع فناوری اعم از DLP-SLA-LCD مناسب هستند. اما برای پرینترهای سه‌بعدی با فناوری DLP و LCD مناسب تر می‌باشد.

اگر محصول نهایی چاپ شده شما قرار است به طور مداوم در معرض سایش باشد برای جلوگیری از نابودی محصول باید از این نوع رزین استفاده کنید. این نوع رزین سختی بسیاری بالایی دارد و سبب میشود در هنگام برخورد با جسم دیگر زخمی نشود. این عملکرد خصوصا در قسمت‌هایی که با سطوح ناصاف مختلفی برخورد دارند بسیار حائز اهمیت است.

توضیحات تکمیلی

پرینتر‌های سه بعدی رزینی همچون DLPوLCDوSLP برای چاپ الگوی خود نیاز به رزین دارند و از آنجایی که این نوع پرینترها دارای یک ماتریس نوری هستند، رزین‌های حساس به نور برای پرینتر‌های سه بعدی مناسب تلقی میشوند. بنابراین رزین‌های مخصوص پرینتر‌های سه بعدی با فناوری‌هایی چون DLPوLCDوSLP در برابر نور از حالت مایع به جامد تبدیل میشوند. از جمله موارد مهم در خرید رزین مخصوص پرینترهای سه‌بعدی میتوان به این موارد اشاره کرد: طول‌موج، درجه سختی، میزان انقباض، میزان خمش و همین طور مناسب بودن برای سلامت انسان. در ادامه به بررسی هریک از این موارد خواهیم پرداخت:

  • درجه سختی: هرچقدر پیوند بین مولکول‌های رزین بالاتر باشد، این بدان معناست که این رزین از درجه سختی بالاتری برخوردار است و در اثر برخورد و سایش با دیگر مواد سخت‌تر آسیب می‌بیند.
  • میزان انقباض: میزان انقباض هرچقدر کمتر باشد باعث افزایش کیفیت الگوی چاپ سخ بعدی میشود.
  • میزان خمش: میزان خمش به این موضوع اشاره دارد که پیش از شکسته شدن یک محصول چقدر خم میشود و سپس شکسته می‌شود. میزان خمش هرچقدر بالاتر باشد به منزله عملکرد بهتری است.
  • مناسب برای سلامت انسان: بعضی از انواع رزین‌های موجود در بازار از مواد شیمیایی و غیر سالم برای سلامت انسان ساخته شده‌اند اما بعضی دیگر از انواع رزین‌ها اینگونه نیستند. بهتر است تلاش کنید رزین هایی که دوستدار محیط زیست هستند را تهیه کنید. این مقوله خصوصا برای کاربردهایی چون دندانسازی بسیار با اهمیت است.

نکات استفاده

  • قبل از استفاده از رزین UV با سختی زیاد ایفون مدل 3121 آن را به خوبی تکان دهید که رزین دچار انحراف رنگی نشود.
  • همچنین به مدت زمان طولانی آنها را در درون مخزن دستگاه پرینتر سه بعدی قرار ندهید. این مدت زمان اغلب باید کمتر از 48 ساعت باشد زمانیکه رزین را داخل مخزن می‌ریزید ممکن است، حباب ایجاد شود، ابتدا چند دقیقه صبر کنید که حباب خارج شود سپس پرینت گرفتن را شروع کنید..
  • دمای مناسب برای استفاده از رزین موقع پرینت گرفتن 15-30 درجه سانتیگراد است دمای اتاق بهترین دمای نگهداری رزین‌ها هستند و سعی نکنید آنها را در درون یخچال نگه داری کنید.
  • رزین UV با سختی زیاد ایفون مدل 3121 به نور مرئی و خورشید حساس است. به هیچ عنوان آنها را زیر تابش نور خورشید قرار ندهید زمانی که دیگر از پرینتر استفاده نمی‌کنید، رزین باقیمانده را با فیلتر مش 400، فیلتر کنید و در تاریکی نگه‌دارید.
  • هیچوقت رزین باقیمانده را در مایع اصلی نریزید، چون باعث آلودگی آن می‌شود.
  • در صورت تماس با پوست و چشم، فورا با آب آن را تمیز کرده و با صابون یا مایع ضدعفونی کننده محل تماس را بشویید.
  • برای تمیز کردن مخزن رزین، هیچوقت از حلال‌هایی مانند الکل و ایزوپروپانول استفاده نکنید.
  • با توجه به ساختار و ویژگی‌های مدل، در زمان پرینت، استفاده از رزین را به صورت تک لایه و نازک تنظیم کنید
  • با توجه به نوع ساخت مدل، قطر تکیه‌گاه بیشتر از 0.8 میلی‌متر و قطر نقطه اتصال تکیه‌گاه بیشتر از 0.6 میلی‌متر توضیه می‌شود.
  • تا حد امکان از ترکیب کردن رزین‌ها با یکدیگر (حتی از یک نوع) خودداری کنید.

دستگاه پخت و شست‌وشو

از آنجایی که دقت و کیفیت چاپ الگوی‌های سه بعدی برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید در جهت تحقق بیش از پیش این امر به شما دستگاه پخت و شست‌وشو ANYCUBIC را پیشنهاد می‌دهد. این دستگاه سبب افزایش سختی، از بین رفتن زوائد غیرضروری و همین‌طور نظافت مدل سه‌بعدی چاپ شده می‌شود. همچنین دستگاه‌های پخت و شست‌وشو با تاباندن بیشتر اشعه UV سبب افزایش استحکام الگوهای سه بعدی و یکنواختی بیشتر آنها میشود. این دستگاه می‌تواند مکمل بسیار خوبی در فرآیند چاپ سه‌بعدی شما باشد.

موارد کاربرد

رزین مخصوص پرینتر سه بعدی برای ساخت مدل هایی چون طلا و جواهرسازی، مدل های دندانپزشکی و ... کاربرد دارند. از آنجایی که دقت رزین ها بسیار مهم است، شرکت IFUN به طور کاملا متمرکز و حرفه‌ای اقدام به تولید رزین‌های مخصوص چاپ سه‌بعدی می‌کند. این شرکت از برترین مواد موجود برای ساخت رزین‌های خود استفاده می‌کند و از بسیاری از نمونه های رزینی موجود در بازار کیفیت بالاتری دارد. از جمله ویژگی‌های مناسب رزین‌های IFUN میتوان به سازگاری گسترده با انواع روش‌های پرینت سه بعدی مبتنی بر رزین اشاره کرد. از آنجایی که بخش زیادی از دقت الگوی چاپ سه‌بعدی به نوع رزین مورد استفاده مربوط است، پیشنهاد میشود حتما از رزین‌های با کیفیت بالا همچون رزین‌های شرکت IFUN استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی قشم خرید به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت IFUN در ایران، تمامی محصولات این شرکت معتبر را به طور مستقیم در اختیار شما عزیران قرار می‌دهد و میتوانید به مراجعه به وبسایت قشم خرید، رزین مورد نظر خود را خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1028

مشخصات

برای پرینترهای سه بعدی ال سی دی DLP SLA UV Cure با طول موج 405 نانومتری
سختی بسیار زیاد
انقباض دمایی کم
سرعت انجماد بالا
مقاوم و مستحکم
تحمل فشار بالا
استحکام بین مولکولی بسیار بالا
مناسب برای: ساخت قطعات خودرو، ترمیم قطعات شکسته، صنعت، قاب‌های بسته‌بندی نوک تیز
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم