فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
IFUN / خانه IFUN

رزین 500 گرمی سخت آیفون مدل if3129 ABS LIKE resin برند ifUN

2,886,750 تومان 3,849,000 تومان
رنگ
  • سفید
  • طوسی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
حجم
  • نیم لیتر
موجود
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین مخصوص پرینتر سه بعدی – برند IFUN

نوع رزین: رزین UV با جنسی مشابه پلاستیک ABS – ABS LIKE RESIN

مدل: IF3129

  • مناسب برای پرینتر‌های سه‌بعدی با فناوری‌های DLP / LCD

رزین UV با جنسی شبیه پلاستیک ABS آیفون همچون دیگر انواع رزین این برند، مناسب برای چاپ سه بعدی از طریق اشعه UV است. به بیان دیگر این نوع رزین در منبع نوری چاپگرهای سه بعدی سخت و جامد می‌شود. از جمله ویژگی‌های اصلی رزین UV با جنسی شبیه پلاستیک ABS آیفون میتوان به سطح نرم بسیار بالای آن‌ها اشاره کرد. این رزین برعکس دیگر مدل‌های رزین موجود در بازار، کاملا جنسی همچون پلاستیک با کیفیت دارد و سطح رویی آن منعطف و نرم است. دقت بالا و انقباض خیلی کم در این رزین برای شما محصولی می‌سازد که همه جزئیات مورد نظر را دارد و به سختی دچار تغییر شکل و آسیب می‌شود.

 مشخصات فنی:

جنس: مایع

ویسکوزیته در دمای 25 درجه سانتیگراد: 340-360 mPa.s

جنسی مشابه با پلاستیک ABS

سطح نرم و صاف

سختی: 65-70 D

تنش کششی: 55-60 MPa

قدرت کششی: 45-50 MPa

دقت بالا

استحکام در هنگام ضربه / استحکام بین مولکولی بسیار بالا

طول موج: 405 نانومتر

رنگ: سفید، سیاه، آبی، سبز، زرد، طوسی، بنفش، بنفش صورتی

مقاوم و مستحکم

سرعت انجماد بالا

دما: 110   سانتیگراد

دمای تحمل بالا

حداکثر مقاومت دمایی: 80 درجه سانتی‌گراد

انقباض: کمتر از 2 درصد

مناسب برای: ساخت قطعات خودرو، صنایع مختلف و ...

وزن: 500 گرم

  • توجه: فروشگاه اینترنتی قشم خرید برای جلب رضایت مشتریان امکان خرید وزن پایین رزین برای آزمایش و اطمینان از عملکرد رزین را فراهم کرده است. برای خرید در مقیاس کمتر از 500 گرم به وبسایت قشم خرید مراجعه کنید.
  • رزین UV مستحکم با تحمل دمای بالا ایفون برای چاپگرهای سه‌بعدی با همه نوع فناوری اعم از DLP-SLA-LCD مناسب هستند. اما برای پرینترهای سه‌بعدی با فناوری DLP و LCD مناسب تر می‌باشد.

اگر قصد دارید محصول نهایی چاپ شده جنس و بافتی به مانند پلاستیک‌های با کیفیت معمول داشته باشد این نوع رزین برای شما پیشنهاد میشود. این وع رزین کاربرد‌های بسیار زیادی دارد و میتواند از پس تمامی کار‌های معمول بربیاید. بهترین نوع رزین برای ایجاد ماکت‌های متنوع همین نوع است.

توضیحات تکمیلی

پرینتر‌های سه بعدی رزینی همچون DLPوLCDوSLP برای چاپ الگوی خود نیاز به رزین دارند و از آنجایی که این نوع پرینترها دارای یک ماتریس نوری هستند، رزین‌های حساس به نور برای پرینتر‌های سه بعدی مناسب‌تر تلقی می‌شوند. بنابراین رزین‌های مخصوص پرینتر‌های سه بعدی با فناوری‌هایی چون DLPوLCDوSLP در برابر نور از حالت مایع به جامد تبدیل می‌شوند. از جمله موارد مهم در خرید رزین مخصوص پرینترهای سه‌بعدی میتوان به این موارد اشاره کرد: طول‌موج، درجه سختی، میزان انقباض، میزان خمش و همین طور مناسب بودن برای سلامت انسان. در ادامه به بررسی هریک از این موارد خواهیم پرداخت:

  • درجه سختی: هرچقدر پیوند بین مولکول‌های رزین بالاتر باشد، این بدان معناست که این رزین از درجه سختی بالاتری برخوردار است و در اثر برخورد و سایش با دیگر مواد سخت‌تر آسیب می‌بیند.
  • میزان انقباض: میزان انقباض هرچقدر کمتر باشد باعث افزایش کیفیت الگوی چاپ سخ بعدی میشود.
  • میزان خمش: میزان خمش به این موضوع اشاره دارد که پیش از شکسته شدن یک محصول چقدر خم میشود و سپس شکسته می‌شود. میزان خمش هرچقدر بالاتر باشد به منزله عملکرد بهتری است.
  • مناسب برای سلامت انسان: بعضی از انواع رزین‌های موجود در بازار از مواد شیمیایی و غیر سالم برای سلامت انسان ساخته شده‌اند اما بعضی دیگر از انواع رزین‌ها اینگونه نیستند. بهتر است تلاش کنید رزین هایی که دوستدار محیط زیست هستند را تهیه کنید. این مقوله خصوصا برای کاربردهایی چون دندانسازی بسیار با اهمیت است.

موارد کاربرد

رزین مخصوص پرینتر سه بعدی برای ساخت مدل هایی چون طلا و جواهرسازی، مدل های دندانپزشکی و ... کاربرد دارندرزین UV با جنسی شبیه پلاستیک ABS ایفون دقت بالایی داشته و یکی از بهترین گزینه‌ها برای مونتاژ قطعات صنعتی با کیفیت است. این رزین با پرینترهای ANYCUBIC، ELEGOO، EPAX و Phrozen Shuffle کاملا سازگار است. این رزین بسیار مستحکم بوده و در برابر فشار، ضربه و خمش بسیار مقاوم است. مقاومت بسیار زیادی در مقابل دما دارد که از تغییر شکل آن جلوگیری می‌کند، حتی اگر در دما 110 درجه سانتیگراد پخته شود و اگر بعد از 30 دقیقه اجازه بدهید خنک‌تر شود، مقاوم‌تر نیز می‌شود. بسیار از مردم دوست دارند چیزی را که چاپ می‌کند رنگ‌آمیزی کنند، رزین UV با جنسی شبیه پلاستیک ABS ایفون به راحتی رنگ می‌پذیرد و پس از رنگ شدن همچنان محکم است. این مدل رزین برای تولید سفارشات کوچک گزینه مناسبی است و با داشتن نیروی پیوندی داخلی بسیار بالا و انقباض کم و مقاومت زیاد در مقابل ضربه برای تولید سفارشات صنعتی هم گزینه خوبی است. از آنجایی که دقت رزین ها بسیار مهم است، شرکت IFUN به طور کاملا متمرکز و حرفه‌ای اقدام به تولید رزین‌های مخصوص چاپ سه‌بعدی می‌کند. این شرکت از برترین مواد موجود برای ساخت رزین‌های خود استفاده می‌کند و از بسیاری از نمونه های رزینی موجود در بازار کیفیت بالاتری دارد. از جمله ویژگی‌های مناسب رزین‌های IFUN میتوان به سازگاری گسترده با انواع روش‌های پرینت سه بعدی مبتنی بر رزین اشاره کرد. از آنجایی که بخش زیادی از دقت الگوی چاپ سه‌بعدی به نوع رزین مورد استفاده مربوط است، پیشنهاد میشود حتما از رزین‌های با کیفیت بالا همچون رزین‌های شرکت IFUN استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی قشم خرید به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت IFUN در ایران، تمامی محصولات این شرکت معتبر را به طور مستقیم در اختیار شما عزیران قرار می‌دهد و میتوانید به مراجعه به وبسایت قشم خرید، رزین مورد نظر خود را خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-IF-1043

مشخصات

جنس
مشابه با پلاستیک ABS
دما
110 سانتی گراد
سایر ویژگی ها
استحکام بین مولکولی بسیار بالا
دقت بالا
دمای تحمل بالا
سرعت انجماد بالا
مقاوم و مستحکم
مناسب برای
پرینترهای سه بعدی LCD ,DLP ,SLA ,UV ,Cure
نوع کاربرد
ساخت قطعات خودرو و صنایع دیگر
دامنه طول موج
405 نانومتر
میزان انقباض
کمتر از 2 درصد
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم