فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
سایر برند ها / خانه سایر برند ها

هارد 256 گیگ Type C دی ام مدل FS300 برند DM

2,700,000 تومان
رنگ
  • دودی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
موجود است
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

هارد پرسرعت 256 گیگ Type C دی ام مدل FS300 برند DM

در دنیای فناوری امروزی، هاردها به عنوان یکی از راه‌‌حل‌های اصلی برای ذخیره‌سازی داده‌ها و افزایش فضای ذخیره‌سازی فردی و تجاری به شدت به چشم می‌خورند. اگر شماهم همیشه بخاطره حافظه و نداشتن فضای خالی به مشکل برمی‌خورید هارد پرسرعت دی ام می‌تواند گزینه‌ایی مناسب برای شما باشد. با خیال راحت فایل‌های خود را به این هارد بسپارید و نگران از دست رفتن اطلاعات خود به هیچ وجه نباشید. هارد DM بدون هیچ گونه تداخلی داده‌های کاربر را با سرعت بالا انتقال می‌دهد.

در ادامه این مطلب به ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم:

ویژگی‌های هارد دی ام مدل FS300 برند DM

  • ظرفیت این هارد 256 گیگابایت است. شما از حافظه زیادی برخوردار می‌شوید و می‌توانید فایل‌های مهم خود را در داخل این هارد قرار دهید.
  • کاربران می‌توانند به راحتی تنها با یک کابل این دستگاه را به سیستمشان متصل کنند. رابط‌های هارد DM مدل FS300 USB Type-C است و اتصالی پایدار برای شما برقرار می‌کند.
  • سرعت انتقال اطلاعات این هارد 480 مگابیت بر ثانیه است. برای انتقال داده‌ها، شما زمان کمتری را صرف می‌کنید مثلا: یک فایل یک گیگابایتی را در چند ثانیه می‌توانید انتقال دهید.
  • این محصول در برابر شوک و لرزش بسیار مقاوم است و از قابلیت‌های مقاومتی بهره‌مند است.
  • هارد دی ام از طراحی خاص و زیبایی برخوردار است. روکش تعبیه شده روی بدنه، از خش و ضربه نسبت به این هارد محافظت می‌کند و به حالت کشویی از آن جدا می‌شود.
  • وزن سبک و ابعاد کوچک این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی آن را در داخل کیف یا جیبتان قرار دهید و با خود حمل کنید.
  • در مکان‌های تجاری و شرکت‌ها از این هارد برای ذخیره و مدیریت داده‌ها و اطلاعات مهم استفاده می‌شود.

خرید هارد دی ام مدل FS300 برند DM خریدی کاربردی

کاربران از هاردها برای ذخیره فایل‌ها، اعم از عکس‌ها، فیلم‌ها، مستندات و سایر اطلاعات شخصی خود استفاده می‌کنند. شما با خرید هارد دی ام مدل FS300 دقدقه نداشتن حافظه کافی را برای خود حل می‌کنید. این هارد به دلیل وزن بسیار کمی که دارد می‌تواند همیشه همراه شما باشد. تنها با یک کابل به دستگاه شما متصل می‌شود و میز شما همیشه مرتب است. برای سوالات بیشتر و نظرات، کارشناسان قشم خرید همواره پاسخگوی شما هستند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم