فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

رزین 1 کیلوگرمی انیکیوبیک مدل DLP CraftsMan SDHLBK-101A برند Anycubic

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
توضیحات

رزین مدل Craftsman برند AnyCubic

اگر مجسمه‌سازی هستید که برای ساخت مدل‌هایتان علاوه‌‌بر مقاومت، به انعطاف مدل‌ها هم اهمیت می‌دهید، رزین‌های کرفتس من (Craftsman) پیشنهاد ما به شماست. همانقدر که وضوح پرینتر سه‌بعدیتان مهم است، رزینی که برای آن استفاده می‌کنید هم از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند کیفیت مدل شما را تعیین کند. رزین‌های Craftsman با سرعت بالایی به پخت می‌رسند و نه‌تنها برای مجسمه‌سازی، بلکه برای قالب‌گیری، اکشن‌فیگور، قطعه‌سازی و غیره نیز کاربرد دارند و عملکرد کاربرپسندی را ارائه می‌دهند. این رزین برای کاربرانی که از پرینتر سه‌بعدی‌های DLP استفاده می‌کنند، بسیار کارآمد و اختصاصی است؛ اما درنظر داشته باشید که علاوه‌برDLPها، برای دیگر چاپگرهای سه‌بعدی LCD هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

‌‌   ‌‌‌

ویژگی های رزین Craftsman

  • رزین Craftsman از برند AnyCubic، به‌طور ویژه برای پرینترهای سه‌بعدی DLP تولید شده است و دارای دقت بالایی در چاپ است. درکنار این پرینترها، سازگاری بالایی با دیگر چاپگرهای سه‌بعدی LCD دارد.
  • وزن رزین Craftsman برابر با 1 کیلوگرم است.
  • همانطور که می‌دانید رزین Craftsman برای پخت نیاز به نور UV یا همان اشعه فرابنفش دارد. محدوده طول موج برای پخت این رزین، بین 365 تا 405 نانومتر است. به این معنا که منبع نور در چاپگر3D باید نور را در این محدوده برای پخت کامل آماده کند. استفاده از طول‌ موج اشتباه، ممکن است منجر به پخت ناقص یا ناهموار شدن مدل شود که بر کیفیت شی چاپ شده، تاثیر بسیاری می‌گذارد.
  • این رزین تا یک‌ سال و نیم تاریخ انقضا دارد و نسبت به مارک‌های دیگر، دارای ماندگاری بیشتری است. در نظر داشته باشید که قبل از استفاده نیاز است که رزین را به خوبی تکان دهید.
  • رزین AnyCubic Craftsman انقباض کمی دارد. انقباض به حالتی گفته می‌شود که حین تبدیل از حالت مایع به جامد بوجود می‌آید و باعث می‌شود قسمتی از مدل جمع شود و دچار تاب‌خوردگی شود. جمع‌شدگی یا انقباض در رزین Craftsman، بسیار کم رخ می‌دهد و تنها برابر با 2 درصد است.
  • این محصول می‌تواند در پرینت، نتیجه دلخواهی را به کاربر ارائه دهد. متخصصان با دو رزین Craftsman و رزین معمولی مدلی را به چاپ رسانده‌اند. با رزین Craftsman سطحی صاف با جزئیات بالا به وجود آمده است؛ در صورتی‌که با رزین معمولی، سطحی تار چاپ شده است.
  • در رزین Craftsman پودرهای سرامیکی به‌کار رفته است. پودرهای سرامیکی، پراکندگی نور را در رزین افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند رزین نسبت به نور حساس شود که در نتیجه ظرافت سطح را بهبود می‌بخشد.
  • در ابتدا مقدار زمانی که به نوردهی نیاز دارد (Buttom Expusure) برابر با 35 ثانیه است. برای نوردهی معمولی (Normal Exposure) برای هر لایه نیز به 2 ثانیه زمان نیاز دارد.

‌‌‌

مراحل استفاده از رزین Craftsman تا رسیدن به چاپ

قبل از اینکه رزین را در مخزن بریزید، نیاز است آن را به خوبی تکان دهید و حتما مخزن را تمیز کنید. به گونه‌ای که کف مخزن کاملا شفاف باشد. سپس وقت آن می‌رسد که به مقدار لازم رزین را در مخزن بریزید. پس از به پایان رسیدن چاپ، مدل را با کاردک از پلتفرم جدا کرده و با استفاده از دستگاه Wash and Cure (که در فروشگاه قشم خرید نیز موجود است) آن را کاملا شسته و مجددا در معرض نور UV قرار دهید یا به‌صورت دستی با مایع پاک‌کننده مخصوص مدل بشویید تا آماده استفاده شود و رزین اضافی از روی آن برداشته شود. در پایان هم نسبت به سلیقه و مدلی که چاپ کردید، آن را رنگ‌آمیزی و طراحی کنید.

 

نکات امنیتی

حتماً حواستان باشد که دور از نور خورشید یا گرما قرار بگیرد و در دمای اتاق نگهداری شود. دمای توصیه‌شده برای Craftsman، بین 18 تا 35 درجه سانتی‌گراد است و درصورتی که دما پایین باشد، ممکن است رزین در چاپ به‌قدر کافی خوب عمل نکند. پس شما می‌توانید در یک دمای مناسب (حداکثر 60 درجه سانتی‌گراد) آن را قبل از چاپ گرم نگه دارید. درصورت ته‌نشین شدن رنگدانه‌های رزین، حتما قبل از استفاده، به‌خوبی آن را تکان دهید. لازم به‌ذکر است که در هنگام چاپ، بهتر است پرینتر3D در فضای تاریک قرار بگیرد. همچنین برای اطمینان از ایمنی خود، لطفا قبل از استفاده از دستکش استفاده کنید تا از تماس مستقیم آن با پوست جلوگیری کنید و اتاق را تهویه کنید.

 

خرید رزین Craftsman از برند AnyCubic

با رزین مدل Craftsman، یک چاپ عالی با دقت و ظرافت فوق‌العاده را تجربه کنید. چاپ با این رزین از برند AnyCubic، جزئیات زیادی را نمایان می‌کند و خطوط را بدون سطوح تار خلق می‌کند. هنگام بحث درمورد چاپ سه‌بعدی، اکثر مردم بر وضوح چاپگرهای 3Dتمرکز می‌کنند. اما سازندگان باتجربه می‌دانند که رزین استفاده‌شده به اندازه پرینتر سه‌بعدی مهم است. رزین Craftsman از مقاومت بالایی برخوردار است و برای ساخت و تولید قطعاتی در حوزه لوازم الکترونیکی مصرفی، تجهیزات ورزشی یا حتی نمونه‌های اولیه جواهرات، قطعات ظریف و غیره مناسب است.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
RZ-AN-0033
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم