فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

فروش کیلویی رزین پرینتر سه بعدی انی کیوبیک مدل Basic UV resin برند Anycubic - رنگ پوست Skin - در حجم های 1.5 تا 5 کیلوگرم

رنگ
  • کرمی
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انبار
حجم
  • دو کیلوگرم
  • سه کیلوگرم
  • چهار کیلوگرم
  • پنج کیلوگرم
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

رزین UV ساده Basic برای پرینترهای سه‌بعدی برند AnyCubic:

مشخصات فنی:

برند: انیکیوبیک (AnyCubic)

مدل: رزین ساده (Basic UV)

وزن: 1.5 کیلو الی 5 کیلوگرم

رنگ: شنی

طول موج: 365 الی 405 نانومتر

مقاومت: مقاومت بالا در برابر ضربه

جنس: مایع

سختی: 79D

انقباض: 3.72 – 4.24 درصد (کم)

طول کشش: 14.2 درصد

مقاومت کششی: 35-50 MPa

مقاومت خمشی: 50-70 MPa

زمان نگهداری: 12 ماه

چگالی در حالت مایع: 1.1 گرم بر سانتیمتر مکعب

چگالی در حالت جامد: 1.184 گرم بر سانتیمتر مکعب

میزان بو: کم 

ویسکوزیته در دمای 25 درجه  سانتیگراد: 552 mpa.s

توضیح اولیه رزین:

رزین UV انی کیوبیک ساده رنگی همچون دیگر انواع رزین مناسب برای پرینت سه بعدی از طریق اشعه UV واقع در منبع نوری چاپگرهای سه بعدی سخت و جامد می‌شود. این نوع رزین معمولی‌ترین و ساده‌ترین نوع رزین موجود در بازار است که برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. تنوع رنگی گسترده این نوع رزین نقطه قوت آن است و در انواع رنگ‌های مختلف یافت می‌شود.
این رزین استحکام قطعات قالب‌گیری شده و عدم انقباض بیش از اندازه را تضمین می‌کند،و سرعت چاپ را بهبود می‌بخشد، زمان پخت را کوتاه می‌کند و راندمان چاپ ماشین‌های LCD را تا حد امکان افزایش می‌دهد. چسبندگی قوی مدل و جدا شدن آسان پس از فرم دهی باعث افزایش کیفیت چاپ و دقت بالا و توجه به جزئیات می‌شود.

توضیحات تکمیلی

پرینتر‌های سه بعدی رزینی همچون DLPوLCDوSLP برای چاپ الگوی خود نیاز به رزین دارند و از آنجایی که این نوع پرینترها دارای یک ماتریس نوری هستند، رزین‌های حساس به نور برای پرینتر‌های سه بعدی مناسب تلقی میشوند. بنابراین رزین‌های مخصوص پرینتر‌های سه بعدی با فناوری‌هایی چون DLPوLCDوSLP در برابر نور از حالت مایع به جامد تبدیل میشوند. از جمله موارد مهم در خرید رزین مخصوص پرینترهای سه‌بعدی میتوان به این موارد اشاره کرد: طول‌موج، درجه سختی، میزان انقباض، میزان خمش و همین طور مناسب بودن برای سلامت انسان. در ادامه به بررسی هریک از این موارد خواهیم پرداخت:

- درجه سختی: هرچقدر پیوند بین مولکول‌های رزین بالاتر باشد، این بدان معناست که این رزین از درجه سختی بالاتری برخوردار است و در اثر برخورد و سایش با دیگر مواد سخت‌تر آسیب می‌بیند.

- میزان انقباض: میزان انقباض هرچقدر کمتر باشد باعث افزایش کیفیت الگوی چاپ سه بعدی میشود.

- میزان خمش: میزان خمش به این موضوع اشاره دارد که پیش از شکسته شدن یک محصول چقدر خم میشود و سپس شکسته می‌شود. میزان خمش هرچقدر بالاتر باشد به منزله عملکرد بهتری است.

- مناسب برای سلامت انسان: بعضی از انواع رزین‌های موجود در بازار از مواد شیمیایی و غیر سالم برای سلامت انسان ساخته شده‌اند اما بعضی دیگر از انواع رزین‌ها اینگونه نیستند. بهتر است تلاش کنید رزین هایی که دوستدار محیط زیست هستند را تهیه کنید. این مقوله خصوصا برای کاربردهایی چون دندانسازی بسیار با اهمیت است.

ویژگی های رزین:

- دقت بالا و مناسب برای کارهای ظریف

- استحکام بین مولکولی بالا

- سازگاری گسترده با انواع پرینترهای سه‌بعدی 

- مناسب برای شروع و هرکاری

- کاربری بسیار گسترده و عمومی

- قیمت مقرون به‌صرفه نسبت به سایر رزین‌ها

نکات استفاده

در هنگام استفاده از انواع رزین‌ها دقت کنید که قبل از استفاده آنها را تکان داده تا رزین دچار انحراف رنگی نشود. همچنین به مدت زمان طولانی آنها را در درون مخزن دستگاه پرینتر سه بعدی قرار ندهید. این مدت زمان اغلب باید کمتر از 48 ساعت باشد.

در دمای 25-30 درجه سانتیگراد نگه‌داری و استفاده شود.

هر اندازه دما کمتر باشد، ویسکوزیته رزین بالاتر است. گرد و غبار یا رطوبت بیش از حد می‌تواند بر کیفیت چاپ تأثیر بگذارد. تابش آفتاب حاوی مقدار زیادی نور UV است که باعث می‌شود رزین حساس به نور به حالت جامد مانندی تبدیل شود.دمای اتاق بهترین دمای نگهداری رزین‌ها هستند و سعی نکنید آنها را در درون یخچال نگه داری کنید.

از آنجایی که این رزین‌ها به نور حساس هستند به هیچ عنوان آنها را زیر تابش نور خورشید قرار ندهید. تا حد امکان از ترکیب کردن رزین‌ها با یکدیگر (حتی از یک نوع) خودداری کنید.

قبل از استفاده دستکش بپوشید و ماسک بزنید، از تماس مستقیم با پوست جلوگیری کنید.

بعد از ساخت مدل با الکل اتانول به مدت 30 ثانیه آن را شست و شو دهید.

اگر بصورت اتفاقی با پوست شما برخورد کرد، با آب، صابون و مواد ضدعفونی کننده محل تماس را فورا شست و شو دهید.

موارد کاربرد

رزین مخصوص پرینتر سه بعدی برای ساخت مدل هایی چون طلا و جواهرسازی، مدل های دندانپزشکی و ... کاربرد دارند. بجز این موارد هرکس که علاقمند به چاپ الگوهای سه بعدی است میتواند به خرید یک دستگاه پرینتر سه بعدی و استفاده از این رزین‌ها اقدام کند.

رزین مخصوص پرینتر سه بعدی BASIC، رزین 405 نانومتری SLA UV-Curing با دقت بالا و پخت سریع و سیالیت عالی، مناسب برای چاپ سه بعدی LCD

در مورد محصول

انقباض کم و دقت بالا : رزین UV ANYCUBIC مدل ها را با انقباض کم در طول فرآیند فوتوکورینگ چاپ می کند که دقت بالا و سطح صاف را تضمین می کند.

پخت سریع و پایداری قوی : رزین فوتوپلیمر ANYCUBIC به طور ویژه برای کاهش زمان شکل‌گیری با سیالیت ساخته شده است و مدل سه بعدی پس از پخت، پایداری خوبی را در محیط مرطوب نشان می‌دهد.

استحکام بالا : رزین مخصوص LCD برند ANYCUBIC ترکیب خوبی از سختی دارد که باعث حذف آسان ضایعات مدل و ارائه جزئیات دقیق چاپ می شود.

رنگ های چندگانه و سازگاری جهانی : رزین های استاندارد ANYCUBIC با اکثر چاپگرهای سه بعدی DLP/SLA/LCD سازگار هستند، البته این مدل رزین بیشترین سازگاری را با چاپگرهای سه بعدی LCD  ANYCUBIC دارد.

بسته بندی ایمن : بطری رزین ANYCUBIC به خوبی در بسته بندی حباب پلاستیکی بسته بندی شده است و درپوش کاملاً دست نخورده است و توسط یک کیسه هوای محکم احاطه شده است.

نوع رزین: رزین UV ساده رنگی – Colored UV Resin

رزین UV ساده رنگی همچون دیگر انواع رزین مناسب برای پرینت سه بعدی از طریق اشعه UV واقع در منبع نوری چاپگرهای سه بعدی سخت و جامد می‌شود. این نوع رزین معمولی‌ترین و ساده‌ترین نوع رزین موجود در بازار است که برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. تنوع رنگی گسترده این نوع رزین نقطه قوت آن است و در انواع رنگ‌های مختلف یافت می‌شود.

این رزین استحکام قطعات قالب‌گیری شده و عدم انقباض بیش از اندازه را تضمین می‌کند،و سرعت چاپ را بهبود می‌بخشد، زمان پخت را کوتاه می‌کند و راندمان چاپ ماشین‌های LCD را تا حد امکان افزایش می‌دهد. چسبندگی قوی مدل و جدا شدن آسان پس از فرم دهی باعث افزایش کیفیت چاپ و دقت بالا و توجه به جزئیات می‌شود

مشخصات فنی:

جنس: مایع

طول موج: 405 نانومتر

طول کشش: 14.2 درصد

چگالی در حالت مایع: 1.1 گرم بر سانتیمتر مکعب

چگالی در حالت جامد: 1.184 گرم بر سانتیمتر مکعب

مقاومت بسیار شدید در برابر ضربه

سرعت ترمیم بالا با دستگاه پخت و شست‌وشو

رنگ: سیاه، سفید، سبز شفاف، خاکستری، SKIN (رنگ پوست انسان)

دقت بالا و مناسب برای کارهای ظریف

استحکام بین مولکولی بسیار بالا

انقباض کم

بوی کم و ناچیز

زمان نگه‌داری: 1 سال

سختی: 79D

ویسکوزیته در دمای 25 درجه  سانتیگراد: 552 mpa.s

در شرایط آب و هوایی مختلف پایدار

سازگاری گسترده با انواع پرینترهای سه‌بعدی

مناسب برای کسب و کار‌های مختلف

کاربری گسترده و عمومی

قیمت اقتصادی نسبت به انواع دیگر رزین‌هاا

حجم: 500 گرم و 1000 گرم

  • توجه: فروشگاه اینترنتی قشم خرید برای جلب رضایت مشتریان امکان خرید حجم کم رزین برای آزمایش و اطمینان از عملکرد رزین فراهم کرده است. برای خرید در حجم کمتر از 500 به وبسایت قشم خرید مراجعه کنید.
  • رزین UV ساده رنگی برای چاپگرهای سه‌بعدی با همه انواع فناوری اعم از DLP-SLA-LCD مناسب هستند.

توضیحات تکمیلی

پرینتر‌های سه بعدی رزینی همچون DLPوLCDوSLP برای چاپ الگوی خود نیاز به رزین دارند و از آنجایی که این نوع پرینترها دارای یک ماتریس نوری هستند، رزین‌های حساس به نور برای پرینتر‌های سه بعدی مناسب تلقی میشوند. بنابراین رزین‌های مخصوص پرینتر‌های سه بعدی با فناوری‌هایی چون DLPوLCDوSLP در برابر نور از حالت مایع به جامد تبدیل میشوند. از جمله موارد مهم در خرید رزین مخصوص پرینترهای سه‌بعدی میتوان به این موارد اشاره کرد: طول‌موج، درجه سختی، میزان انقباض، میزان خمش و همین طور مناسب بودن برای سلامت انسان. در ادامه به بررسی هریک از این موارد خواهیم پرداخت:

  • درجه سختی: هرچقدر پیوند بین مولکول‌های رزین بالاتر باشد، این بدان معناست که این رزین از درجه سختی بالاتری برخوردار است و در اثر برخورد و سایش با دیگر مواد سخت‌تر آسیب می‌بیند.
  • میزان انقباض: میزان انقباض هرچقدر کمتر باشد باعث افزایش کیفیت الگوی چاپ سه بعدی میشود.
  • میزان خمش: میزان خمش به این موضوع اشاره دارد که پیش از شکسته شدن یک محصول چقدر خم میشود و سپس شکسته می‌شود. میزان خمش هرچقدر بالاتر باشد به منزله عملکرد بهتری است.
  • مناسب برای سلامت انسان: بعضی از انواع رزین‌های موجود در بازار از مواد شیمیایی و غیر سالم برای سلامت انسان ساخته شده‌اند اما بعضی دیگر از انواع رزین‌ها اینگونه نیستند. بهتر است تلاش کنید رزین هایی که دوستدار محیط زیست هستند را تهیه کنید. این مقوله خصوصا برای کاربردهایی چون دندانسازی بسیار با اهمیت است.

نکات استفاده

  • در هنگام استفاده از انواع رزین‌ها دقت کنید که قبل از استفاده آنها را تکان داده تا رزین دچار انحراف رنگی نشود. همچنین به مدت زمان طولانی آنها را در درون مخزن دستگاه پرینتر سه بعدی قرار ندهید. این مدت زمان اغلب باید کمتر از 48 ساعت باشد.
  • در دمای 25-30 درجه سانتیگراد نگه‌داری و استفاده شود.
  • هر اندازه دما کمتر باشد، ویسکوزیته رزین بالاتر است. گرد و غبار یا رطوبت بیش از حد می‌تواند بر کیفیت چاپ تأثیر بگذارد. تابش آفتاب حاوی مقدار زیادی نور UV است که باعث می‌شود رزین حساس به نور به حالت جامد مانندی تبدیل شود.دمای اتاق بهترین دمای نگهداری رزین‌ها هستند و سعی نکنید آنها را در درون یخچال نگه داری کنید.
  • از آنجایی که این رزین‌ها به نور حساس هستند به هیچ عنوان آنها را زیر تابش نور خورشید قرار ندهید. تا حد امکان از ترکیب کردن رزین‌ها با یکدیگر (حتی از یک نوع) خودداری کنید.
  • قبل از استفاده دستکش بپوشید و ماسک بزنید، از تماس مستقیم با پوست جلوگیری کنید.
  • بعد از ساخت مدل با الکل اتانول به مدت 30 ثانیه آن را شست و شو دهید.
  • اگر بصورت اتفاقی با پوست شما برخورد کرد، با آب، صابون و مواد ضدعفونی کننده محل تماس را فورا شست و شو دهید.

دستگاه پخت و شست‌وشو

از آنجایی که دقت و کیفیت چاپ الگوی‌های سه بعدی برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه اینترنتی قشم خرید در جهت تحقق بیش از پیش این امر به شما دستگاه پخت و شست‌وشو ANYCUBIC را پیشنهاد می‌دهد. این دستگاه سبب افزایش سختی، از بین رفتن زوائد غیرضروری و همین‌طور نظافت مدل سه‌بعدی چاپ شده می‌شود. همچنین دستگاه‌های پخت و شست‌وشو با تاباندن بیشتر اشعه UV سبب افزایش استحکام الگوهای سه بعدی و یکنواختی بیشتر آنها میشود. این دستگاه می‌تواند مکمل بسیار خوبی در فرآیند چاپ سه‌بعدی شما باشد.

موارد کاربرد

رزین مخصوص پرینتر سه بعدی برای ساخت مدل هایی چون طلا و جواهرسازی، مدل های دندانپزشکی و ... کاربرد دارند. بجز این موارد هرکس که علاقمند به چاپ الگوهای سه بعدی است میتواند به خرید یک دستگاه پرینتر سه بعدی و استفاده از این رزین‌ها اقدام کند.

معرفی برند

شرکت ANYCUBIC به طور کاملا متمرکز و حرفه‌ای اقدام به تولید دستگاه‌های پرینتر سه‌بعدی و رزین‌های مخصوص چاپ سه‌بعدی می‌کند. این شرکت از برترین مواد موجود برای ساخت رزین‌های خود استفاده می‌کند و از بسیاری از نمونه های رزینی موجود در بازار کیفیت بالاتری دارد. از آنجایی که بخش زیادی از دقت الگوی چاپ سه‌بعدی به نوع رزین مورد استفاده مربوط است، پیشنهاد میشود حتما از رزین‌های با کیفیت بالا استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی قشم خرید به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت ANYCUBIC در ایران، تمامی محصولات این شرکت معتبر را به طور مستقیم در اختیار شما عزیران قرار می‌دهد.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
RZ-AN-0014

مشخصات

تراکم
1.05-1.25g /cm³
ویسکوزیته
150-200 cP or mPa·s
انقباض قالب گیری
3.72-4.24 %
سختی سطح
84HD
استحکام موجی
50-70 MPa
استحکام کششی
36-52 MPa
ماژول موجی
1,200-1,600 MPa
ازدیاد طول در نقطه شکستن
11-20%
ماندگاری
1 سال
نوردهی لایه 1
20-80 ثانیه
نوردهی معمولی
3-15 ثانیه
دقت چاپ 50 میکرون
سختی و چسبندگی بسیار بالا
مناسب برای مدل سازی صنعتی
طول موج :۴۰۵-۳۵۵ نانومتر
قابلیت پرینت با دستگاه های DLP ، LCD ، SLA
گرانروی مناسب
انقباض کم و مناسب برای نمونه سازی
نامناسب برای ریخته گری
نامناسب برای پوست
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم