فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Converse / خانه Converse

کفش راحتی مردانه و زنانه کانورس مدل All Star Chuk Taylor II برند Converse

رنگ
  • قرمز
سایز
  • 37
  • 38
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
ناموجود
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

کانورس آل استار Converse Allstar

آل استار کانورس یک کمپانی کفش امریکایی است که محصولات آن بیشتر شامل پوشاک˓ کفش‌های مخصوص اسکیت و کفش با برند مد روز می‌باشد.این کمپانی به عنوان یکی از معروفترین و سرشناسترین کمپانی‌های کفش امریکا شناخته شده است.

 

در سال 1908 Marquiz M. Converse، کارخانه کفش‌سازیِ کوچکی را بنا کرد و به خاطر عشقش به ورزش، شروع به تولید کفش‌های فوتبال و بسکتبال کرد. تا سال 1917 این کمپانی روزانه 5000 کفش تولید می‌کرد.

در سال 1917 اولین کفش All-Star توسط طراح مشهور چاک تیلور روانه بازار شد و جالب است بدانید که از آن زمان تا کنون بدون تغییرات ظاهری تولید می‌شود. کفش‌ها در ابتدا برای بسکتبال ساخته شد ولی سادگی و دوست داشتنی بودن کفش‌های Converse، آن‌ها را از زمین‌های بسکتبال به خیابان‌های شهر کشاند و سالهاست که این کفش‌ها در بین پرفروش‌ترین کفش‌ها قرار دارند.

در سال 1936، در اولین دوره مسابقات المپیک بسکتبال، تیم ملی آمریکا کفش‌های کانورس را پوشید و در آن مسابقات قهرمان هم شد. تا کنون بیش از 800 میلیون جفت از کفش‌های Converse تولید و به فروش رسیده است.

از زمین بسکتبال تا خیابان و از خیابان تا میدان جنگ. کفش‌های کانورس حتی در جنگ جهانی دوم نیز مورد استفاده قرار گرفتند و سربازان آمریکایی در دوره‌ی آموزشی، کانورس به پا می‌کردند. نکته‌ی جالب این است که تا جنگ جهانی دوم، زیره‌ی کفش، قسمت پنجه و بندِ تمامی کفش‌های کانورس، فقط به رنگ سیاه تولید می‌شد.

در سال 1966 بیش از 80% بازارِ کفش آمریکا، در اختیار کانورس بود. تا کنون بسیاری از افراد سرشناش و بازیکنان مشهور، کفشهای Converse را پوشیده‌اند.


با وجود اینکه از سال 60 تا 90 بخش بزرگی از بازار کفش آمریکا در دست کانورس بود، ولی این کمپانی در دهه 90 به دلیل بی توجهی به سلایق مصرف‌کنندگان و عدم استفاده از تکنولوژی‌های روز در طراحی و تولید صنعت پوشاک به خصوص کفش از مسیر رقابت با کمپانی‌های بزرگی چون: آدیداس،ریباک و... خارج شد و نهایتا در سال 2001 ورشکسته شد. سپس نایکی در سال 2003 این کمپانی را خرید و شروع به تولید بین‌المللی این کفش کرد. در حال حاضر، در هر 40 ثانیه یک جفت از این کفش به فروش می‌رسد و همچنان Converse یکی از محبوب‌ترین برند‌های دنیا، محسوب می‌شود.

چاک تِیلور آل استارز Chuck Taylor All-Stars یا به ‌طور خلاصه آل استارز یک مدل کفش راحتی است که نخستین بار اوایل سده بیستم توسط شرکت کانورس تولید شد. طراحی این مدل تا امروز تغییر چندانی نداشته و تقریباً به همان صورت اولیه تولید و عرضه می‌شود.

اگرچه کفش‌های آل استارز با مواد متنوعی تولید می‌شوند اما مدل اولیه و مرسوم‌ترین مدل آن از کرباس کتان ساخته می‌شود.

در سال ۲۰۱۵ یک مدل پیشرفته‌تر از این کفش با عنوان چاک تیلور ۲ (Chuck Taylor II) عرضه شد که در آن ضمن حفظ ظاهر کلاسیک آل استارز، از مواد سبک و فناوری نایکی بهره گرفته شده‌ است.

کفش‌های با دوام برند کانورس آل استار با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی قشم خرید آنلاین موجود می‌باشد که می‌توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده‌ی تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

کفش‌های کانورس آل استار در فروشگاه اینترنتی قشم خرید آنلاین

سایت قشم خرید آنلاین عرضه کننده برند کانورس آل استار

Qeshm Kharid Online Converse Allstar

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (1)
رتبه
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
AA-AC-0095RD

مشخصات

برند
All Star Converse
کشور صاحب برند
امریکا
کشور تولید کننده
ویتنام
گارانتی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
طرح
ساده
نوع کفش
کتانی
جنس رویه
کتان
جنس زیره
لاستیک
جنس آستر
کتان
جنس کفی
کتان
ارتفاع پاشنه کفش
3 سانتی متر
مدل پنجه
نوک گرد
مدل پاشنه
یکسره
نوع بسته شدن
بند
رنگ
قرمز
درجه کیفی
Original
جعبه
دارد
گروه‌بندی محصول
کفش
زیر گروه محصول
کتانی(اسنیکرز)
وزن
500 - 800 گرم
مناسب برای
مردانه و زنانه
رده سنی
جوان و بزرگسال
مناسب فصل
چهارفصل
کاربرد
راحتی
استایل
کژوال
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم