فهرست
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
AnyCubic / خانه AnyCubic

پرینتر سه ‌بعدی انیکیوبیک مدل Photon M3 Max برند AnyCubic

رنگ
  • مشکی
محصول
انتخاب گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • گارانتی 12 ماهه هیواد
انبار
جهت پیش خرید تماس بگیرید
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

پرینتر سه بعدی مدل Photon M3 Max برند AnyCubic

چه یک مهندس باشید یا طراح و هنرمندی خوش‌ ذوق، داشتن یک پرینتر سه‌بعدی رزینی، مزیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای شما دارد. این فناوری نوآورانه، با قرار دادن رزین به‌صورت لایه‌به‌لایه، طراحی سه‌بعدی شما را به یک شئ تبدیل می‌کند. چاپگرهای رزینی در داشتن ظرافت معروف هستند و برای مدل‌هایی که جزئیات زیادی دارند، کاملا انتخاب ایدئالی خواهند بود. چاپگرسه‌بعدی Photon M3 Max از نوع رزینی می‌باشد و با سرعت چاپ 60 میلی‌متر در ساعت و ابعاد چاپ 164x298 ارتفاع 300 میلی‌متری، هم در زمانتان صرفه‌جویی خواهد کرد و هم می‌تواند در ابعاد بزرگ پرینت کند. همچنین از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به کیفیت 7k اشاره کرد که باعث می‌شود مدل‌های چاپ شده در بهترین حالت ممکن به‌وجود بیایند. علاوه‌بر این‌ها، دیگر قابلیت‌های Photon M3 Max را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

    

ویژگی‌های پرینتر سه بعدی Photon M3 Max

  • چاپگر سه‌بعدی Photon M3 Max دارای وزن 21 کیلوگرمی است و ابعاد دستگاه هم 400x408 با ارتفاع 596 میلی‌متر می‌باشد.
  • ابعاد چاپ پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max که سایز مدل‌های شما را تعیین می‌کند، 164x298 در ارتفاع 300 میلی‌متر است. این‌ مقدار، باعث می‌شود که شما با دست و دل باز ایده‌هایتان را به واقعیت تبدیل کنید.
  • سرعت چاپ این چاپگر3D حداکثر 60 میلی‌متر در ساعت است. سرعت چاپ نشان می‌دهد که یک طرح در چه‌مدت زمانی تکمیل خواهد شد.
  • حجم چاپ M3 Max برابر با 7 لیتر است که امکان تولید اشیاء بزرگ‌تر را در یک نوبت چاپ فراهم می‌کند و فضای کافی را برای پرینت سه‌بعدی اشیاء متنوع به‌جود می‌آورد.
  • در یک چاپگر سه‌بعدی رزینی، رزولوشن و کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان جزئیات مدل را تعیین می‌کند. در Photon M3 Max از برند AnyCubic رزولوشن برابر با 6480x3600 پیکسل است و کیفیت آن 7k می‌باشد.
  • صفحه‌نمایش نوردهی این چاپگر3D به اندازه 6 اینچ (345.4 میلی‌متر) است که مقدار بزرگی محسوب می‌شود؛ پس می‌توانید طرح‌هایتان را با ابعاد بالایی پرینت کنید. همچنین طول عمر آن 2000 ساعت می‌باشد. در بخش نقدوبررسی می‌توانید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید.
  • از ویژگی‌های قابل توجه پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max، می‌توان به این اشاره کرد که به‌صورت اتوماتیک مقدار موردنیاز رزین برای طرح موردنظرتان در مخزن پر خواهد شد و درصورت اتمام رزین، به‌طور خودکار دوباره پر می‌شود.

    

خرید پرینتر سه بعدی Photon M3 Max از برند AnyCubic

با چاپگر3D مدل Photon M3 Max می‌توانید بدون محدودیت مدل‌ها را در ابعاد بزرگ و قابل‌قبولی به چاپ برسانید. این پرینترسه‌بعدی برای افراد مختلف مانند پزشکان، مهندسان، طراحان و غیره قابل استفاده خواهد بود؛ چراکه می‌توانید برای قالب‌سازی دندان، معماری و ساخت ماکت، مدل‌های هنری و غیره، M3 Max را به کار بگیرید و نتیجه مطلوبی از آن دریافت کنید. اگر توضیحات کامل‌تری راجع به این محصول نیاز دارید، خوب است نگاهی به بخش نقدوبررسی تخصصی بیندازید. درصورت نیاز می‌توانید در بخش تماس با ما، با کارشناسان قشم خرید تماس بگیرید تا بدون معطلی به سوالاتتان پاسخ بدهند.

ادامه مطلبShow less
نظرات
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
جزئیات محصول
3D-AN-0065

مشخصات

برند
AnyCubic
مدل
Photon M3 Max
ابعاد دستگاه
طول 408، عرض 400، ارتفاع 596 میلی‌متر
ابعاد چاپ محصول
طول 298، عرض 164، ارتفاع 300 میلی‌متر
حجم چاپ
14.7 لیتر
وزن دستگاه
21 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
لمسی 4.3 اینچی (109.2 میلی‌متر)
صفحه نمایش نوردهی
13.6 اینچ (345.4 میلی‌متر)
توان مصرفی
120 وات
رزولوشن پرینت
7k
ابعاد رزولوشن
6480x3600 پیکسل
کنتراست
450:1
نوع تکنولوژی چاپ سه بعدی
LCD
کالیبراسیون
دستی
منبع نوری
UV ماتریس موازی (84 عدد نور LED)
سرعت چاپ
حداکثر 60 میلی‌متر در ساعت
طول موج
405 نانومتر
نوع رزین مصرفی
رزین سخت، رزین انعطاف پذیر، رزین دندان، رزین استاندارد و غیره
دقت چاپ محور Z
10 میکرون
دقت چاپ محور X Y
46 میکرون
نرم‌افزار اسلایسر (Slicer)
Anycubic Photon Workshop 3.0
روش انتقال فایل به دستگاه
با کابل USB
فرمت‌های ورودی سازگار
STL, OBJ و غیره
نوع درگاه اتصال
USB Type-A 2.0
قابلیت پر کردن و متوقف کردن رزین در مخزن
دارد
قابلیت WiFi
ندارد
سایر ویژگی‌ها
پرینت با جزئیات فوق‌العاده، طول عمر ماژول LCD برابر با 2000 ساعت است
کاربرد
ساخت طلا و جواهرات، دندانپزشکی، قطعات با جزئیات پیچیده، هندسه‌های پیچیده و غیره
سیستم عامل‌های سازگار
Windows, MacOS
محتویات جعبه
پرینتر سه بعدی، مخزن رزین، ماسک، روکش زرد رنگ، انواع پیچ، رم ریدر SD، سیم برق، دو عدد کاردک، مجموعه ابزار، کاغذ تراز، محافظ صفحه نمایش، سه جفت دستکش، پنج عدد قیف، ماژول پرکننده رزین خودکار، دفترچه راهنما
نقد و بررسی محصول

پرینتر سه بعدی مدل Photon M3 Max برند AnyCubic 

در پرینترسه‌بعدی رزینی، ظرافت و دقت حرف اول را می‌زنند. همانطور که از نام این پرینتر مشخص است، شما با استفاده از رزین می‌توانید محصولات دلخواهتان را پرینت کنید. با رزین‌ خوب، (در فروشگاه قشم خرید انواع رزین برای شما قابل خریداری است) می‌توان قطعاتی دقیق با سطح صاف در رنگ‌های مختلف تولید کرد. چاپگر3D مدل Photon M3 Max می‌تواند طرح‌هایی که دارای جزئیات هستند را با وضوح کامل نمایان کند. کیفیت چاپ این محصول به‌ویژه برای دندان‌پزشکان، سازندگان فیگور، ماکت و... که نیازمند دقت بسیار زیادی هستند، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. می‌توانید در ادامه ویژگی‌های این پرینتر سه‌بعدی را بخوانید.

ویژگی‌‌های پرینتر سه بعدی Photon M3 Max

پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max دارای قابلیت تغذیه اتوماتیک رزین است و سرعتی معادل 60 میلی‌متر برساعت در چاپ دارد. دقت بالای این پرینتر در زمان چاپ و ابعاد بزرگ چاپ (298x164 و ارتفاع 300 میلی‌متر) از ویژگی‌های برتر این پرینتر سه‌‍بعدی است. همچنین با کیفیت چاپ 7k و رزولوشن 6480x3600 پیکسل، چاپ‌های شما با بالاترین جزئیات نیز ارائه خواهند شد. ما در این مطلب برایتان تک‌به‌تک ویژگی‌های M3 Max را بررسی خواهیم کرد.

  

میزان موفقیت چاپ بسیار بالا

در بسیاری از چاپگرهای 3D باوجود رعایت همه دستورالعمل‌ها، باز هم امکان شکست در چاپ وجود دارد. اما به‌دلیل وجود یک صفحه‌ساخت حکاکی شده با لیزر در پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max، میزان موفقیت چاپ سه‌بعدی در این مدل بسیار بالا بوده و در حدود 95 درصد موفق می‌باشد. درواقع شما در هر 20 چاپ سه‌بعدی، تنها امکان یک‌بار شکست را خواهید داشت که این امر سبب شده ‌است هم در مصرف رزین، هم در میزان زمان شما صرفه‌جویی شود.

صفحه 13.6 اینچی به همراه محافظ

پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max دارای یک ال سی دی 13.6 اینچی (345.4 میلی‌متر) می‌باشد که آزادی در خلق انواع الگوهای چاپ سه‌بعدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این اندازه LCD سبب می‌شود که شما با راندمان بالایی اقدام به چاپ الگوی سه‌بعدی خود کرده و همچنین به‌دلیل قرار گرفتن یک محافظ برروی ال‌سی‌دی از صدمات احتمالی نیز جلوگیری کنید. ال سی دی مونوکروم 13.6 اینچی، با 2000 ساعت طول عمر، مصرفی طولانی مدت را برای شما فراهم می‌کند. همچنین ابعاد مناسب آن باعث شده‌ است که این پرینتر بتواند مدل‌های بزرگ‌تر یا چندین مدل در یک‌مرتبه استفاده را به‌راحتی چاپ کند.

پرینت با بالاترین کیفیت

پرینتر3D مدل M3 Max، قابلیت چاپ قطعات با کیفیت فوق‌العاده 7k را دارد. به‌دلیل داشتن یک ال‌سی‌دی بسیار باکیفیت و چاپ با رزولوشن 6480x3600 پیکسل، این چاپگر سه‌بعدی می‌تواند یک دستگاه بسیار ایدئال برای چاپ‌ الگوهای سه‌بعدی پیچیده و مشکل باشد. مدل M3 Max گوشه‌ها و نقاط را به‌راحتی طراحی کرده و می‌تواند الگوهای دارای گوشه‌های تیز و طراحی‌های سنگین را به‌راحتی انجام دهد. باوجود مقیاس کنتراست 450 به 1 این محصول، قسمت‌های تیره الگوی چاپ سه‌بعدی شما به مقدار بسیار کمی توسط اشعه UV تغذیه می‌شود و قسمت‌های روشن با مقدار بیشتری از این اشعه تغذیه خواهند شد. این امر، سبب می‌شود که به‌راحتی بتوانید قسمت‌هایی از الگوی خود را تیره‌تر و قسمت‌های دیگر را روشن‌تر کنید و طرح فوق‌العاده‌ای را ارائه دهید. این قابلیت یکی از پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌های یک 3D Printer است که در چاپگر سه‌بعدی Photon M3 Max وجود دارد.

حجم و ابعاد چاپ بزرگ

ابعاد و حجم چاپ بالای Photon M3 Max، خلاقیت شما را بدون محدودیت آزاد خواهد کرد. شما در این پرینتر سه‌بعدی با ابعاد چاپ 298x164 و ارتفاع 300 میلی‌متری، می‌توانید مدل‌های خود را با سایز بزرگ به چاپ برسانید یا حتی قطعات کوچک متعددی را با یکبار کار با دستگاه، چاپ کنید. همچنین شما تا مقدار 14.7 لیتر می‌توانید رزین را در این محصول تخلیه کنید و تا زمان زیادی از آن برای پرینت مدل‌هایتان بهره ببرید. درضمن نیاز به نگرانی برای هدر رفتن رزین نخواهید داشت؛ چراکه این محصول دارای سنسوری می‌باشد که مشکل را حل کرده است. در ادامه راجب این قابلیت برایتان توضیحاتی ارائه دادیم.

شارژ اتوماتیک رزین

چاپگر سه‌بعدی Photon M3 Max دارای یک قابلیت ویژه خودکار است که در این امر، مقدار رزین به‌صورت کنترل‌شده و اتوماتیک به سیستم چاپ سه‌بعدی می‌رسد و از اتلاف رزین جلوگیری خواهد شد. درواقع هرلحظه که رزین نیاز است، وارد محفظه حمل می‌شود و به‌‌محض این‌که مقدار رزین کافی می‌شود، از اضافه شدن بیشتر آن جلوگیری می‌شود. این ویژگی فوق‌العاده، باعث کاهش هزینه رزین می‌شود و طول عمر دستگاه را به‌مقدار بسیار زیادی افزایش می‌دهد. همچنین پس ‌از اتمام چاپ سه‌بعدی، دیگر نیاز نیست که مدت ‌زمانی را صرف نظافت و تمیز کردن پرینتر سه‌بعدی خود کنید.

چاپ سریع و منبع‌های نوری پرقدرت

درواقع باید گفت چاپگر3D مدل Photon M3 Max از سرعت چاپ بالایی برخوردار است. این محصول با سرعت 60 میلی‌متر برساعت، می‌تواند یک مدل 12 سانتی‌متری را در مدت‌زمان 2 ساعت به‌راحتی چاپ کند. همچنین به‌جای یک منبع نوری بزرگ، چندین ماتریس نوری متعدد در پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max تعبیه شده‌است که باعث می‌شود مدت‌زمان پرینت سه‌بعدی به‌شدت کاهش ‌یابد و به زودی نتیجه مطلوب را ارائه دهد.

سازگاری بسیار بالا

پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max از برند AnyCubic سازگاری بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید برای انواع کارها از این چاپگر3D بهره ببرید، برای چندین هدف متفاوت نیز از آن استفاده کنید و از پرداخت هزینه بیشتر و اضافه جلوگیری کنید. به‌دلیل وجود یک نرم‌افزار فوق حرفه‌ای به نامAnycubic Photon Workshop 3.0  شما می‌توانید با توجه به نیاز خود به‌راحتی نوع چاپ سه‌بعدی خود را شخصی‌سازی کرده و حق انتخاب در طراحی داشته باشید.

خرید پرینتر سه بعدی Photon M3 Max از برند AnyCubic

برای طرح‌هایی که به جزئیات بیشتری نیاز دارند، داشتن یک چاپگر3D رزینی بسیار کاربردی خواهد بود. از جواهرات و نمونه‌های اولیه گرفته تا مینیاتورهای پیچیده و خلاقیت‌های سفارشی، پرینتر سه‌بعدی Photon M3 Max به شما این امکان را می‌دهد تا دیدگاه‌های خود را با سهولت به‌وجود آورید. با کیفیت 7k این محصول، ریز به ریز قسمت‌های ظریف مدل موردنظرتان شکل می‌گیرد. اگر تجربه‌ای از استفاده چاپگرهای سه‌بعدی رزینی دارید، حتما در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

‌‌‌

آنچه در جعبه قرار دارد:

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم